Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C4 2.8Q - 1996 - Siim
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Siim[/i] 1. Auto mark: Audi A6 C4 Quattro 2. Tüüp: 4A20Q5 3. Keretüüp: Sedaan 4. Värvus: Metallik roheline M6/Z6U 5. Tootmise kuupäev: 18.12.1996 6. Arvele võtmise kuupäev: 17.01.1997 7. Käigukasti tüüp: Manuaal, DJT, Final Drive 5S 8. Mootori tüüp: 2.8 142 Kw, ACK 9. Interjööri kood: CK 10. Salongi katuse värv: M6 11. Tootmise number: 036324 12. Varustus ja lisad: piltidel ei paista pesuridüüside soojendus ja Westfalia konks. Esimene omanik: 17.01.1997-23.12.2005 Teine omanik: 23.12.2005-02.07.2014 Kolmas omanik: 02.07.2014-...... Info Reval Autost. Odomeetri näit mis on hoolduse käigus üles märgitud Audi ametlikus teeninduses Saksamaal: 27.07.2002- 85 606 19.04.2013- 205 100 (arvestus vana spido järgi ehk õige läbisõit) Kellade plokk vahetatud 03.05.2006, vana näit: 121 000, uue spidomeetri näit: 38 352 Masinat kätte saades oli esmapilt proosalisem kui tegelikkus. Tegemist on, kuid ma arvan et asi on seda väärt. Vaevavad teda siis tüüpilised V6 mured: õlilekked. Tulemas rihmavahetus, mõned aastad üle läinud ja intrevall kohe täis. Kere on sirge kuid kohati roostene: iluliistude (üleva ja all) ürmbruses näha korbutusi, tagaluugi numbritulede juures rebane, küttepaagi luuk kobrutab- seespool rebane näha. Esiklaasis täke-mõistlikum lasta ruttu taastada kui uus klaas. Tagasillas reguleerimispuksid ja stabikad läbi. Esisillas on tunda mingit kerget kobinat, juhi poolne amordi kummikaitse katki. Kerge vibra roolis kiirusel 90 km/h, panin tagumised veljed ette aga vibra ei kadunud, pidurdamisel ei vibra. Tuunida ei kavatse, originaalsus on selle masina õige väärtus. [IMG]http://i59.tinypic.com/aexytl.jpg[/IMG] [IMG]http://i62.tinypic.com/nzjcly.jpg[/IMG] [IMG]http://i57.tinypic.com/2503uao.jpg[/IMG] Kardin toimib ilma tõrgeteta, toonklaasi ei ole ega tule [IMG]http://i61.tinypic.com/10s8b2f.jpg[/IMG] Telefon võttis isegi pildi ette, plaan ikka tomima saada. Moodul asub pagassis ja ei ole ratsitud. [IMG]http://i58.tinypic.com/2bxjeh.jpg[/IMG] Originaal (BOSE) makk on kahjuks välja võetud ja asendatud BECKER GPS raadioga, välimuselt sobib. Juhtmeid tundub et ei ole ratsitud, täielik ülevaade veel puuudub. [IMG]http://i61.tinypic.com/21ouc07.jpg[/IMG] Istmed just hooldatud, seetõttu näevad sellised välja [IMG]http://i59.tinypic.com/352m6u0.jpg[/IMG] Varuratas siis see "õige" velg, täiesti tutikas. [IMG]http://i62.tinypic.com/14w7xq0.jpg[/IMG] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C4 2.8Q - 1996 - Siim
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.4%
- SQL:
61.6%
]