Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A8 4.2 - 1998 - A8Q
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: dUBZ[/i] Endalegi tahtsin D2-le E38-t kõrvale prooviks võtta, aga kerede üleüldine vastupidavus ja seisukord Eesti turul peletab kohe eemale ja jäigi nõuks. Aga ega see vist kehtib kõikide vanade bemmide kohta. Isegi kui neil keretööd mingi aeg tehtud on siis paari aasta möödudes hakkavad uuesti roostetama, kui talvel ka veel sõita siis isegi veel kiiremini. Muidugi võib keegi mu väite ka ümber lükata, aga mina veel ühtegi E38-t(Või ükskõik millist vana Bimmerit) kuulnud/näinud pole mis poleks mingi aja jooksul uuesti roostetama hakanud peale keretööde tegemist. D2 on selle koha pealt ikka pommikindel :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A8 4.2 - 1998 - A8Q
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
22.9%
- SQL:
77.1%
]