Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 100 2.2tQ - 1989 - kerms
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kerms[/i] Nii, igaaastane update :D El. pritset ikka ei ole Detsembri algul ajasin auto garaazi, et jälle ülevaatuseks valmistuda. Roolivõimupumba saaga, kuna pidurid said kunagi vaakumile tehtud, jäi pumbas üks väljavõte üle, sinna sai tookord "pime" polt ette keeratud. Natuke pärast seda hakkasi sealt poldi kõrvalt lekkima, mõra sees. Arvasin et pingutamisega vms tömbas ära. Uus kasutatud pump leitud, vahetasin ära, kõik ilus kena.. umbes 3ks minutiks ja lõi uuesti lõhki pumba ja mahlad põrandal :mad: Veits guugeldamist ja selgus, et kahe esimese korgi alt tuleb kolvid ka sel juhul välja võtta kurat :D Siis nipet näpet näppimist ja ülevaatusele rõõmsalt, ja siis tuli uudis et küttetoru lekib, tee korda ja tule tagasi. See ka tehtud ja uuesti ette näidatud. Järgmiseks oli vaja auto endistviisi liikuma saada. Kuna ajus knock sensori veakood siis, timmitakse süüde täitsa võssa ära Uurisin andurit, pole pakkuda ja viimati oli hind u 300euri, aga lahenduseks sai Audi V8 andur. Külge, ja toimib. Vilgutasin siis koode, et kas läinud, oli, ja uus kood platsis(enne oli ainult deto kood), uus viga oli et aju ei saa aru mis rõhk sisselaskes on. Sai uus voolik kollektorist ajuni ja muid lekkeid otsitud, ei midagi. Siis soovitati aju radika peale ööseks panna, uskuge v mitte, aitas :D Throttle switch oli ka paigast, ei lülitunud tühikäigule lastes, liigutasin pisut ja hakkas klõpsuma, tühikäik ilusam jälle. Auto oli vähe erksam sellel hetkel juba Siis hakkasin uurima, et miks segu kiirendusel lahjaks läheb. 18 jne Tööl päevad läbi CIS ja Jetronicu videosi-pilte-foorumeid uuritud, esialgne plaan kütterõhud ära mõõta. Juhtrõhk siis, kell vahele ja külmalt käima. Üle 6bari, puterdas ka muidugi käies. Käis soojaks ja ei muutunud midagi näidus. Sai siis uus vana warm-up leitud, külge, asi korras. Külmalt 1,5 soojenedes 3,5 kandis. Ja trass hoiab rõhku, kui peale poolt tundi ntks vaadata. Külmalt käima pannes enam ei puterda ja mis kõige tähtsam, segu ei ole enam kiirendusel nii lahja. Nüüd u. 13 Seenädal -20 kraadiga suri aku ka lõplikult ära. Vana Exide oli auto ostust saati peal, 7 aastat. Uus sai ka Exide Aa ja esivedru murdus ka seenädal ära. Mõlemad vedrud olidki väga väsinud juba, nina suht maas ja kui kätega tiiva peale suruda siis mingit õõtsumist seal enam ei toimugi :D Viskan mõned pildid ka, muidu maru kuiv jutt [img]http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/370/0111935267b4d5e.jpg[/img] [img]http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/370/01119352693f912.jpg[/img] [img]http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/370/0111935271e02b5.jpg[/img] [img]http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/370/011193527749244.jpg[/img] [img]http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/370/0111935281d818f.jpg[/img] [img]http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/370/01119352836d413.jpg[/img] Ja siin arvas kortermaja rahvas, et võiks pool parkla lumest mu auto ette lükata, ei tea miks, ei meeldi ridaviie mürin vist :D Panin auto sooja, kõndisin muiates ümber auto, tegin suitsu ära, istusin autosse ja sahistasin minema :D [img]http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/370/01119352752d68b.jpg[/img] [img]http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/370/011193527318972.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 100 2.2tQ - 1989 - kerms
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.3%
- SQL:
61.7%
]