Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 200 2.2 10V TQ Avant MC2 121kw + GTQ Super Chip - 1990.a. - otto
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] [quote][i]Algselt postitas: otto[/i] Siis järsku sõites lõi 1.9 peale ja peale seda 2.0 ära. Aga siis kui 2.0 lõi siis tõmbas kolks hinge kinni, seda 5-nda käiguga vajutades, päris ära ehmatas :o. Kas peaksin endale nüüd ka A/F näidiku ka muretsema? [/quote] Paarkümmend aastat tagasi paukutasin sellise kompotiga +2 barri ja läks lõpus aina lahjemaks. Wg vedruks panin sisse 16 kilo, asemele vedru 22kg. ( kui panen vedru sauna kaalu peale ja surun pealt vedru peaaegu kokku = näitab sauna kaal ~22 kg.) Saaksin sulle sellise vedru tasuta pärnus anda. Pane 20v -lt (bosch kolm juhe lamda) sumpasse peale kohta kus ühinevad otse tulev wg ja turbost tulev Lamdale süütest kaks juhet pluss ja miinus 12 ja see kolmas signaal juhe too otse lamda kella (mille pead ostma) Ja pilt selge sõidu ajal, mis elu elab segu. Mina jätsin wg juhtima vaid reguleeritud vedru ei muud karanteerib sujuvuse ja madalamalt turbo reaalse võime. Lisa kütust minul ei õnnestunudki väga palju peale keerata. Aga see aju on õnneks nii loll, et hakkab mingi juhtme otsaga (vist elektri By-bass juhe) Piirama survet mind aitas üks elektrik kes tõstis selle juhtme -> käsu andjaks lisa 2 elektri pihustile (kasutasin 2 tk lisa pihustit elektrilist) Kahjuks nad töötasid kolektorisse karbuss mootori põhimõttel. mis pole 100% ökonoomne. aga toimib ja ökonoomsemalt ja võimsamalt kui pöörde hondad. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 200 2.2 10V TQ Avant MC2 121kw + GTQ Super Chip - 1990.a. - otto
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.4%
- SQL:
61.6%
]