Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
argos

 postitati 10.11.09 14:24
Okei, eemaldasin oma eelneva jutu. Sain hoopis valesti aru.

No eks me näe, ei oska ka midagi öelda. aga ma ei leidnud mingit muud head varianti takistustraadi ja juhtme ühendamiseks.
On mõtteid?

Lugesin, et joota teda ei saa ja ei hakanud proovima ka.
Taavi

 postitati 10.11.09 13:49
Kõik kena aga selliseid kruviühendusi küll auto juures normaalne kasutada ei ole. Need on lühikese ajaga juba roostes seest.
argos

 postitati 10.11.09 11:31
Tänan, tänan :). Sisemuse pilte lisan vast varsti.

Nädalavahetusest sai natuke aega näpistatud ning valmis tehtud peeglisoendused foorumis oleva DIY järgi. Tänud kasutajale real1, kes saatis mulle takistustraati.
Tehtud said siis nii, et alla soojusjuhtivuseks alumiiniumteipi. Seepeale keerasin takistustraadi maalriteibi sisse - tundus kõige õhukesem asi, mis elektrit ei juhi. Seepeale uus kiht alumiiniumteipi soojuspeegelduseks ja valmis ta oligi. Ühel peeglil oli juba soendus olemas, ent ei tundunud töötavat. Proovisin aku pealt ja läksid ilusti ühtlaselt soojaks. Pistikud olid peeglis olemas, aga nad vist lõpevad ukse sees ära, sealt edasi ei jõudnud ajanappuse tõttu vedada.

PILT 1
PILT 2

http://img18.imageshack.us/img18/4817/dscn2758m.jpg

Eks näe, kaua see teip seal küljes kinni püsib. Alumiiniumteip tundus küll väga hästi nakkuvana. Ootame külmemaid aegu :)

Külge sai ka kruvitud välistempi näidik. Valmidust minu omal kahjuks ei tundu olevat. Sai välja otsitud kohad, kust väljavõtted teha ning järgmine nädalavahetus loodetavasti jõuab peeglid soojaks saada ning temperatuuri näitama.

Siinkohal küsimus - ega ei ole kellelgi juhtmestikku/pistikuid üle? Huvitaks toosama viiene kollane pistik, saaks lihtsamalt.
automees6

 postitati 04.11.09 21:05
Väga kena pill! Seest ka ehk mõni pilt? Enda masinal ka tagaots madalam eriti kui paak täis on. Keegi mainis, et tahmab kiirendadaes seda tegelt olla ei tohiks. Mul EGR lekkis pärast sulgemist enam pole isetumenevaid peegleid. :D Hoia teda siis hästi. ;)
masinist

 postitati 04.11.09 19:20
Kena ja sile masin sul, aga vedrudega see teema, et enda kulguril on isegi originaalvedrudega esiosa pisut kõrgemal, kui tagumine pool.
argos

 postitati 04.11.09 18:43
See teebki asja imelikus, et madaldus ongi ees suurem kui taga. Täpsemalt ees -35 ja taga -30mm. Madaldus siis Eibachi toode.
Olen samuti lugenud, et sarnast probleemi esineb siin nii mitmelgi inimesel.
Igatahes tänud.

Nüüd siis nimetaks mõned vidinaid, mida võiks pakkuda kui üle on.
1. Oleks õnnelik avandi tagumise kojamehe "võlli otsakapsli" üle - puudub - riivab hirmsalt silma.
2. Siis kui kellelgi on üle üks ukse kohal asetsev "käepide" -mul on ühel neist riputuskonks ära murtud ja riivab kergelt silma.
tryku

 postitati 04.11.09 18:29
Ai kurja, see teema kerkis siia nii, et ma ei märganudki :D.
Tore auto, mõnus lont on koguaeg sumpast väljas :D.
Igatahes edu sulle Argo!
mokits

 postitati 04.11.09 17:58
"Ilus ilm oli" :D Väga kena masin on jah tegelikult :P Mul sama jama selle madaldusega, et tagumineosa tsipa madalamal kui esimene, kevadel sai H&R-i madalduseseeria alla pistetud, kohati lööb ka ratast logarisse(kui taga 3 inimest on) aga mul rehv kah liiga kõrge profiiliga 225/50 ZR17. Hoia siis seda iludust kaua sedasi, et teistel pead pöörama paneks !
kella4

 postitati 04.11.09 17:27
Minu pea pöördus vist 180 kraadi seljataha kui sellest masinast kooliminnes mööda kõmpisin :D. Korralik madaldusega C4 on ikka siga ilus minu meelest.

ei tea mis nede C4-dega on et tagaots madalamal. Sama ka siin. Selle vältimiseks panevad paljud ette 5mm madalamad verdud või taha kõrgemad.
-ivar-

 postitati 04.11.09 16:43
Welcome to the Turbo Diesel club:D

Tegelt mul on suur tahtmine lõpuks see masin ka üle vaadata:)
argos

 postitati 04.11.09 15:50
Sai siis endine 80 b3 välja vahetatud sooviga omada suuremat autot.
Selle A6 eluloole sai uus lehekülg pööratud umbestäpselt selle aasta Juunikuus.


Audi A6 Avant
Mootor: 2.5 TDI 85kw
Kast: automaat
Sild: esivedune
Lisadest siis 2x el aknad, el katuseluuk, el peeglid, kliimaautomaatik, udutuled, juhi istmesoendus, püsikiirusehoidja ja suurt rohkemat midagi polegi.
Praeguseks on minupoolset läbisõitu juba üle 15000, kelladel ilutseb valelik number 276 000km.

Kohe alguses sai ära tehtud:
- nii pihustite kontroll ja reguleerimine (Karla Autos)
- kui ka käidud diagnostikas DIA's (süütenurk oli paigast)
- pärast madaldust käidud ka sillastendis ning vahetatud p.e. rattalaager.


Alla sai ka pandud madaldus, kuna algselt oli ta tõeline maastur. Imelik on aga see, et taguots jäi veidike madalam kui esiots - oli ka eelnevalt nii originaalvedrudega - miks?

Hetkel otsin erinevaid võimalusi kompuutri lisamiseks ning väistemperatuuri näidik on juba olemas, esimesel võimalusel krutin külge.

Hetkel siis aitab ja mõni vaatamisväärsus ka


http://img24.imageshack.us/img24/5947/dsc5067u.jpg
http://img20.imageshack.us/img20/4726/madal.jpg

Ilus ilm oli..

http://img20.imageshack.us/img20/7189/dsc6443ac.jpg

http://img203.imageshack.us/img203/8871/dsc6462ac.jpg

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 24.1% - SQL: 75.9%]