Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Otsin endale parimat Audit ... (pealkiri muudetud)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kenkaljas[/i] Oma tänase A2 olen ma väga rahul. Suurepärane auto keskuses sõitmiseks ja parkimiseks. Trassil on häiriv külgtuul, kuid õnneks on meil metsa. ;) >> Tühimass 970kg >> Võimsus 55kW >> Mootor R4 >> Uksi 5 ja istekohti koos juhiga 4 >> Kütust võtab keskmiselt 6-7l >> Aastane hooldus& remont vahemikus 5-10 tuhat -- Eelmise auto "ämber" oligi ostes tema halb olukord, ning nii see A4 1,8T loojakarja läks ... -- Uut autot ostma sunnib vajadus mahutada autosse peale pere veel sellega kaasnev kraam. A2 on vaid neli istekohta koos juhiga, ning mõnusalt avar pagasi ruum. A3 on mul ka endal mõttest läbi käinud, ning just viie ukseline. -- Mida, aga mul pole olnud, on diisla. Ehk ma olen neid linnalegende lugenud ja ... ... kardan kas ikka on meie kliimasse see diisel kõige õigem. Talvel on oht külmuda ja ... [quote][i]Algselt postitas: serxx[/i] Minu isiklik arvamus on selline, et odavaks ülalpidamiseks on vaja järgnevat: R4 või R5 mootor. Nende hooldus on odavam ja töökindlus üldjuhul suurem kui V mootoritel. Sobilikud mootorid võiks olla: 2.0 85kw (hea lihtne ja mitte väga janune bensukas) ja 1.9 66kw+ (suht ökonoomne ja lihtne mootor). Ka 1.8T tundub mõistlik, kui ta ostes heas korras on. R5 mootorite osas välistaksin mehaanilise pritsega mootorid ja võtaksin kindlasti elektroonilise pritsega variandi, tuleb pikemas perspektiivis ilmselt odavam ja muretum. Ka R4 mootorite kohta kehtib sama, kuid nendega vist pole eriti ohtu sattuda mitte elektroonilise pritse otsa. Veermiku osas valiksin auto, mis ei ole topeltõõtsadega. Hetkel uuematest ei teagi, kas mõni peale A3 kvalifitseerub? Sellisel juhul on sillaremont suhteliselt odav ja lihtne. Selleks, et suhteliselt väiksed mootorid (1.8, 2.0, 1.9) hästi liiguks, peaks auto olema ka võimalikult kerge. Kergem auto tähendab üldjuhul ka väiksemat küttekulu. 2 tonni autot ja alla 100kw mootor ei ole just hea kombinatsioon. 1 tonn ja 100kw on päris mõnus :) Kui valida autot selliste kriteeriumide põhjal, siis saaks vist sellise tulemuse: A3 1.8T bensukas - mõnusalt nobe ja mitte väga suure küttekuluga (sõltub muidugi jala raskusest). Hooldus suht odav. A3 1.9TDI diisel - siiski suhteliselt nobe ja suhteliselt öko. Eriti öko on veel siis, kui üritadki ökolt sõita. Hoolduskulud suht samad. 2.0 mootorit vist A3 peal polegi. Aga siit ka kohe probleem. A3 on suht väike, enne 2000 aastat (ütlen suht umbes, päris täpselt ei tea) oli seda vist ainult kaheukselisena, 4 ukseline variant tuli hiljem. Universaali pole üldse. Kuid hooldus on odav ja kütet pole ka eriti palju vaja sisse kallata, eriti diisli puhul. Vaid ülalpidamiskulude poolest ilmselt üks parimaid Audisid. Aga... Kokkuvõtvalt võib öelda ilmselt vaid seda, mis on niigi kõigile teada: Absoluutset tõde pole olemas, iga valik on kompromiss. Ei saa head ja odavat või kiiret ja ökonoomset, võid valida ühe või teise või mõlemad - aga mitte ühes autos. Mulle näiteks meeldib selline auto nagu Golf 2. Väga kerge, väga nobe, väga odavad varuosad, väike küttekulu, kõik tööd saab ise ära teha. Aga eriti mugav sellega just sõita pole - eriti pikemaid otsi. Mulle meeldib ka minu Coupe. Kiire, võimas, nelivedu, näeb suht hea välja, pikematel otsadel suht mugav. Aga kütet võtab suht palju (võrreldes golfiga), on raske (+500kg võrredes golfiga), on alajuhitav, pagasnik on pea olematu ja hooldus on väga-väga-väga kallis võrreldes golfiga. Mul on ka 1.4 mootoriga Escort 96 aastast, mille kohta ei saagi muud öelda kui: mõttetu! See asi lihtsalt ei liigu. No üldse ei liigu. Sajani kiirendab küll, kui hommikul varakult hoovõttu alustada. Kütet võtab sama palju kui Golf. No ei näe mina sellel autol mingit pointi, kui sul just pensionäri sõidustiil pole. Võibolla pensionäri käes ta oleks vähe ökom ka. Kui auto pole öko ja samas ka edasi ei käi, on ta lihtsalt mõttetu! Igal autol on omad head ja vead. Universaalset autot, mis kõiki vajadusi rahuldaks, pole olemas. Selleks mul ongi hoovis päris mitu autot... :) [/quote] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Otsin endale parimat Audit ... (pealkiri muudetud)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
52.6%
- SQL:
47.4%
]