Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
sospert

 postitati 02.09.08 20:41
Mis mõttes need pihustid nõrgad on? Milles jama väljendus?Endal see auto juba kaks ja pool aastat. Alati pole tanklast tankinud. Siiamaani töötab nii nagu üks V8 diisel peaks töötama.
Pihusteid saab ka ükshaaval mootorist kätte. Ise olen ühe mootori poole pihustid välja sikutanud - 4tk. Sai üksikult kätte küll. VB on seal miski muu elektrooniline trikk... ei tea.

Commonrail diislite pihusteid saab ka remontida. Ca 1000 eeku pihusti. Räägitakse, et jupid maksavad alla 100 krooni ja ülejäänud on töö.

8 kastidest nii palju, et neid tuleb ikka hoida ka. Ei ole mõtet külmast peast paarutada ja hoolduse pealt kokku hoida. Endal oli väike "nõks" sees kolmanda ja neljanda käigu vahel. Vahetasin õli ja filtri. Natuke oli norm, siis tuli nõks tagasi. Vahetasin 10000 pärast veel korra õli ja filtri. Nüüd töötab märkamatult.

Jõudu
allud

 postitati 02.09.08 18:28
Nii nii
Endalgi paar kogemust autoga. Üld joontes kõik ok aga pihustid on nõrgad. Ja seal ei saa minu teada üksikult neid vahetada ja pihustite ring on päris hea.3a tagasi oli vst 13k per pihusti ehk siis 8x13 ja neid pidi ka rootsist kuskilt tellima

Igatahes sai ennem mahamüüdud kui päris hulluks läks
crazy

 postitati 02.09.08 12:56
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=35251
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=30653

Ja kui tõesti plaanid osta siis ainult V8 mootoriga. V6 ei tasu.
jaak22

 postitati 02.09.08 12:36
Tänan crazyt vastuse eest!
crazy

 postitati 02.09.08 12:24
Ajaligu saab ikka uurida,nii võrd kui võrd.Tallinnas revaal, tartus Tauf. Muidu mootor on hea,mineku suhtes kah ei kurda.Kütusekulu sõltub kuidas sõita,aga muidu suht ökö on.
Kui ostad juba sellise auto siis sind selline küsimus nagu hooldus ei peaks ültse huvitama.Aga vastan ikkagi rihmade,rullikute filtrite vahetus esinduses on alates 20000,mujal saab muidugi ja mujal näiteks tartus mulle tehti 12000.Nii taga silla buksid neid on kaks ühe hind 2500. Räägitakse veel et kui A8 läbisõit jõuab sinna 200000 kandi siis on varsti käigukasti remont.See pidi nende haigus olema.Endal kast käis paranduses. Aga kui hoida autod ja teha hooldus õigeaekselt siis on iga auto korralik.Muidu on väga mugav auto, stiilne.
Endal on ja ei kahetse.
jaak22

 postitati 02.09.08 09:24
Plaan osta 2002 A8 3,3 TDI. Kas keegi oskab anda objektiivset infi selle mootori kohta(kütusekulu, vastupidavus, hooldusele kuluv raha). Auto on sõitnud väidetavalt 170000km.

Mul on ka konkreetse auto VIN, kas kuskilt saab ka auto ajalugu uurida?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 43.5% - SQL: 56.5%]