Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A8 2,5;3,3tdi või 2,8Bens. 1999/2000a ostmine (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 6142)
zorro
huviline



Registreerunud 25.10.04
Kasutaja on eemal


postitati 17.08.06 13:26 Tsiteeri
Audi A8 2,5;3,3tdi või 2,8Bens. 1999/2000a ostmine



Olen mina juba tükkaega siin foorumis ringi tuulanud ja otsinud mingit mõistliku postitust A8 mootorite võrdluse,vastupidavuse ja ülalpidamise kohta, kuid leidnud olen vaid mõned väga vanad targutused ja hirmsat moodi suvalist möla kodanikelt, kes väidetavalt on kunagi kellegi masinaga sõitnud. Huvitav oleks ikkagi teada saada antud isendi ülalpidamskuludest (ei räägi bensiinist) ja mudeliversioonidest erinevatel aastatel (nt faceliftid,mootorierinevused, käigukastid jne) Või teab keegi soovitada vähemalt mingit muud normaalset audihuviliste foorumit või portaali, kust selle (soovitatavalt tõsiseltvõetava) info kätte saaksin.

ette tänades,

OOOO fänn


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 17.08.06 20:00 Tsiteeri


Kindlasti soovitan 4.2 kuna supper:D
Kuna seda su valikus pole siis 3.3 tdi kuna tundud olema ökomees ja neliveoga. Sest 2.8 quattro vähe levinud ja lahjaks jääb. Rüüpab palju enda vedamiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.08.06 20:02 Tsiteeri


Ütleme nii, et A8'l peab olema V8 ja edasi mootor.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Antslagi
huviline



Registreerunud 13.12.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 1999 TDI müüdud

postitati 17.08.06 20:20 Tsiteeri


Limusiin on ikka limusiin ja ei suuda sportautodega kiirendusvõistlustel konkureerida. Nii et täitsa maitse asi. Niipalju, et 2,5 diisliga on kütuse kulu ca 8 l per 100 km


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 17.08.06 21:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Antslagi
Limusiin on ikka limusiin ja ei suuda sportautodega kiirendusvõistlustel konkureerida. Nii et täitsa maitse asi. Niipalju, et 2,5 diisliga on kütuse kulu ca 8 l per 100 km

3.3 moto paremini õnnestunud, võimsam ja erksam ja klütte kulu samasse auku enamvähem. 2.5 on rohkem probleeme olnud kui 3.3 rahval. Aga kindlasti peab kuuluma sellise autoga quattro. Sest kui sain sõita esiveolisega siis talvel siis see oli väga masendav:(.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 17.08.06 21:01 Tsiteeri


Olen omanud 3,3-st diislit nüüd juba ca pool aastat. Läbinud kilomeetreid ca 10 tuhat. Pole miskit kosta, mootor pole siiamaani sentigi küsinud. Seda selles mõttes, et miskit pole katki läinud. Otseloomulikult kuuluvad kuludesse rihmavahtus ja täielik hooldus - need jooksvad kulud.
Alguses (tulles 103 kW-sest a6 quattro diislist) tundus tõmme meeletu. Nüüdseks harjunud. Linnavahel normaalselt sõites pöörded naljalt üle 2000 ei tõuse (tegelt on ka vist teiste a8-tega sama moodi) ja üldse on sõidustiil muutunud jube palju rahulikumaks. A6-ga tõmblesin nagu rohkem ja üritasin teisele miskit tõestada. Nüüd mõnus kulgeda.

Maanteel on möödasõidud muretud ja turvalisemad kui eelnev autoga - neid saab lihtsalt kiiremini sooritada. Kiirendus on sellel autol kiirusel 100 ja edasi müstiline - lihtsalt julgus kaob ja lased gaasipedaali tagasi, märgates, et kiirus on juba müstilistesse kõrgustesse küündinud.

Küttekulu kohapealt nii palju, et kui rahulikult sõita, siis see keskmine 10 l sajale on reaalne. Kui aga linnas paarutada ja maanteel ka olla selline, kellest naljalt ei mööduta, siis 11, 12 keskmiseks pole ka probleem. Nagu iga V8 on ka tema janune kui teda tagant piitsutada.
Huvitav on aga see, et maanteel sõita 100 nö "lõdva gaasiga" või autopiloodiga, siis kompuutrist numbrid nagu 3,7 või 4,5 pole üldse haruldased (hetkekulu) aga ma arvan, et tehase insenärid on lihtsalt sellise ilusad numbrid meeleheaks autosse sisse programmeerinud, et tekiks teatud illusioon. Samas on ikka näha kuidas kütuseseier kukub. Kuid tuhat km paagiga on mul saavutatud tulemus, enamasti maanteel muidugist.

Samas kui A8 endale soetad, SIIS nagu on juba siin miljon-triljon korda ennem hõigatud, et sõidumõnu kaalub kordi ja kordi üle selle mis sa rahas sinna paaki valad.

Kui nii väga hindadest huvitud, siis rooliots esindusest on ca 800, õõts suts üle kolme, tiptroniku filter poolteist ja tihend sinna juurde 400. Muid hindasid pragult ei tule, sest pole lihtsalt vaja läinud. Hoolduse tegin oma autole ise, sest igapävatöö ongi selline ja sellepärast saan õlid ja muud filtrid oma hinnaga.
BTW - 3.3 mootor on ka otsesissepritse diisel, st igast sünt õli ei maksa sinna sisse valada, kvaliteedi märk peal peab 505.01 olema. Mobil firma toodang maksab ca 200 kooni liiter ja kulu on 6,5 liitrit.

Vot, siihukesed lood - aga muidu soovitan A8 igati.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 17.08.06 21:17 Tsiteeri


sellise ilusa juttu peale peaks isegi vaatama kunagi diisli tdi poole V8 koosluses. Viimasel mudelil siis veel 4.0tdi:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.08.06 21:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: riio
sellise ilusa juttu peale peaks isegi vaatama kunagi diisli tdi poole V8 koosluses. Viimasel mudelil siis veel 4.0tdi:)


4,2TDI on kah!:o


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 19.08.06 12:41 Tsiteeri


juks ära aja kadetaks:D. 4.2 tdi võiks tõesti olla:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.08.06 12:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: riio
juks ära aja kadetaks:D. 4.2 tdi võiks tõesti olla:)


Õigemini nüüd enam 4,0TDI'id tellida vist ei saagi, seda asendab 4,2TDI


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 03.09.06 12:16 Tsiteeri


Kuna sõbrale ostin kiirelt Audi A8 t siis käisin tartus kaemas neid. Proovisin mitmeid aga kahjuks-õnneks pean tõdema, et 99aasta a8 4.2 q (5V moto) oli parim...otsisin korralike hinna klassis 150-300 tuh. 4.2 q tiptroonikuga oli kõige parem kooslus (nii minekult kui mugavuselt). Proovisin nii esiveolisi ja lahjasid 2.5 tdi ja muid.
Nüüd siis tean mis on paljude aastate pärast mu lemmik:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
olbert
huviline

Avatar


Registreerunud 14.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal

Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant

postitati 22.01.07 22:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sospert
Olen omanud 3,3-st diislit nüüd juba ca pool aastat. Läbinud kilomeetreid ca 10 tuhat. Pole miskit kosta, mootor pole siiamaani sentigi küsinud. Seda selles mõttes, et miskit pole katki läinud. Otseloomulikult kuuluvad kuludesse rihmavahtus ja täielik hooldus - need jooksvad kulud.
Alguses (tulles 103 kW-sest a6 quattro diislist) tundus tõmme meeletu. Nüüdseks harjunud. Linnavahel normaalselt sõites pöörded naljalt üle 2000 ei tõuse (tegelt on ka vist teiste a8-tega sama moodi) ja üldse on sõidustiil muutunud jube palju rahulikumaks. A6-ga tõmblesin nagu rohkem ja üritasin teisele miskit tõestada. Nüüd mõnus kulgeda.

Maanteel on möödasõidud muretud ja turvalisemad kui eelnev autoga - neid saab lihtsalt kiiremini sooritada. Kiirendus on sellel autol kiirusel 100 ja edasi müstiline - lihtsalt julgus kaob ja lased gaasipedaali tagasi, märgates, et kiirus on juba müstilistesse kõrgustesse küündinud.

Küttekulu kohapealt nii palju, et kui rahulikult sõita, siis see keskmine 10 l sajale on reaalne. Kui aga linnas paarutada ja maanteel ka olla selline, kellest naljalt ei mööduta, siis 11, 12 keskmiseks pole ka probleem. Nagu iga V8 on ka tema janune kui teda tagant piitsutada.
Huvitav on aga see, et maanteel sõita 100 nö "lõdva gaasiga" või autopiloodiga, siis kompuutrist numbrid nagu 3,7 või 4,5 pole üldse haruldased (hetkekulu) aga ma arvan, et tehase insenärid on lihtsalt sellise ilusad numbrid meeleheaks autosse sisse programmeerinud, et tekiks teatud illusioon. Samas on ikka näha kuidas kütuseseier kukub. Kuid tuhat km paagiga on mul saavutatud tulemus, enamasti maanteel muidugist.

Samas kui A8 endale soetad, SIIS nagu on juba siin miljon-triljon korda ennem hõigatud, et sõidumõnu kaalub kordi ja kordi üle selle mis sa rahas sinna paaki valad.

Kui nii väga hindadest huvitud, siis rooliots esindusest on ca 800, õõts suts üle kolme, tiptroniku filter poolteist ja tihend sinna juurde 400. Muid hindasid pragult ei tule, sest pole lihtsalt vaja läinud. Hoolduse tegin oma autole ise, sest igapävatöö ongi selline ja sellepärast saan õlid ja muud filtrid oma hinnaga.
BTW - 3.3 mootor on ka otsesissepritse diisel, st igast sünt õli ei maksa sinna sisse valada, kvaliteedi märk peal peab 505.01 olema. Mobil firma toodang maksab ca 200 kooni liiter ja kulu on 6,5 liitrit.

Vot, siihukesed lood - aga muidu soovitan A8 igati.


teema suht vana aga mida ma peaksin vaatama, kui tahaksin osta 3,3 tdi quattrot..oleks väikemõte sellise isendi ostmiseks..eestis on mõned müüa aga mis seisus need on..küll toodud aga kõik on ju puhtaks pestud ja näe sealt midagi,kas kuskilt immitseb midagi või ei..mis hinna klassis peaksid olema..kõige odavamat nagu ka eriti ei tahaks ja kõige kallimat ka pole mõtet vaadata..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 23.01.07 20:20 Tsiteeri


Auto nagu auto ikka. Lähed vaatama, siis soovitav kindlasti tõstukile ajada - põhjakate alt ära, et äkki immitseb, sama kehtib ka käigukasit kohta. Kapoti alt vaadates on soovitav ära kangutada see kate, millele 3,3 tdi on kirjutatud (mootri ilukate) ja pöörata tähelepanu sellele, et kas klapikambirikaanetihedid ei leemenda ja et ka pihustid oleksid igatepidi kuivad jne.
Kast pean käike vahetama i d e a a l s e l t, isegi nii, et kohati ei pane tähele. Külmast peast võib muidugi suts tunda olla.

Asju on palju seal kapoti all ja ruumi on VÄGA vähe. Tean mida räägin, sest parajasti olen seal lammutamas kuna kaunitar suvatses suitsema hakata tagant otsast. Pragu on ühes torus, mis viib heitgaasid veel korra sisselaskesse (pikem jutt) ja kui sellega pääsen, siis on kulud 1300.- , pluss oma töö - ca 2 päeva. Aega läheb seepärast nii palju, et alguses hakkasin lammutama valesti! Ja nagu ka kuulda oli, siis ka Audi esinduses ei ole see mootor eriti igapäevane külaline, seega ka seal oleks sama aeg läinud. Tööriistu, mis sai ise ümber tehtud, kokku keevitatud ja kombineeritud on palju.
Aga muidu on super, küttekulu, tõmme, mugavus. Ise ei teagi, et kui peaks uue auto ostma, siis latt on nii kõrgel, et väga raske on millegi vähemaga rahul olla.

Jõudu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tiiger0000
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.08
Asukoht: Pärnu,Keila,Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: A8,3,3 TDI

postitati 22.02.09 20:24 Tsiteeri


Minagi olen omand 3,3TDI juba yle poole aasta,olen vahetand ainult ólid,kaasa arvatud kk ja diferentsiaali omad, mootoril ainult termostaadi (mis tarkpeadel kunagi kokkuhoiu móttes vahetamata jäi),ja puhastatud sisselaskekollektor ja intercooler,no ja uued EGR klapid.Kytusekulu kohta nii palju et maanteel on 4-10 l ,100km le.oleneb sellest rooli ja istme vahelisest tihendist peamiselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 64.4% - SQL: 35.6%]