Teema ülevaade |
lukas
|
postitati 18.09.07 18:58 |
Minu tagasihoidlik ja mitte absoluutsele tõele pretendeeriv arvamus siis:
Mis puudutab mootoreid siis 4 silindrit (2,0) on ikka selle pea 2 tonnise auto jaoks natuke vähe. 2,0 16V on jällegi väga eriline mootor ja seda nii
tihti ei liigu ja jupid on kallimad. 2,3 R5 mootorit eriti kommenteerida ei oska, aga ütleme nii, et see mootor on oma jõu ja kütusekuluga suht eile
päev. Samas v6 mootorid on suurema ressursiga. Ja on nähtud kuidas vahel isegi 2,6 kiirenduselt 2,8 parem. Mis muidugi näitab mitte et 2,8 oluliselt
kehvem oleks vaid pigem ehk erinevat mootorite tehnilist seisukorda.
Põhiline on osta korralikult hooldatud masin ja ma näiteks ühte tean. Kindlasti soovitan enne ostu tiir Tartusee teha ja seda autot proovida. Lihtsalt ma ei
usu, et teist nii hooldatud aparaati Eesti müügikuulutustest leiab. Tegemist klubiliikme äss autoga, kes astus sammu turbomootorite valdkonda
|
Mario81
|
postitati 18.09.07 18:50 |
Tsitaat: | Algselt postitas: janar
maitse asi, aga mina soovitaks siis juba 2,8 |
jaa , ma soovitan ka 2,8.
külamees saatsin u2 sulle.
|
janar
|
postitati 18.09.07 18:49 |
maitse asi, aga mina soovitaks siis juba 2,8
|
külamees
|
postitati 18.09.07 18:38 |
Tekkis vajadus osta juurde üks nelikveoline sõiduauto, selline mitte liiga kallis ja mõte läks kohe Audi peale. Ise pole kunagi Audit omanud ega ka
pikemat maad sõitnud, kuid quattro nelikvedu on ju legendaarne torsen
ikkagi. Pealegi kui päris maasturit ei taha, siis eriti valida polegi, peamiselt Audi vs Subaru...
Valik oleks siis Audi 100 Avant Quattro (C4), kuid seda ju mitme mootoriga... mitte ei oska valida.
Eelistaks bensukat. Meil müüdav diiselkütus on veel hullem kui meil müüdav bensiin
Sõitma peaks aastaringselt kõikvõimalikel Eestimaa teedel, ka kolhoosiaegsetel ilma põhjata kruusateedel, mis sügisel/kevadel väga pehmed on ning
talvel võib juhtuda, et alati ei lükata lund õigeaegselt ära. Võib juhtuda, et rasketes teeoludes on paarsada kilo kola ka peal
Peamiselt ongi maanteesõit - vähemalt 2/3 läbisõidust.
Siit ka küsimus - millise mootori - 2.0, 2.3, 2.6 või lausa 2.8 peaks valima? Bensu eest liiga palju maksta ei tahaks, samas meie liikluses võib
aegajalt selline olukord tekkida, et on kähku vaja lapatsit anda. Endal Cherokee ja üldiselt rahul, aga asi paika pandud, et jeepe juurde ei osta
Ja kui keegi teab öelda 100 Avant kliirensi, oleks see number väga teretulnud.
|
|