Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 100 Avant Quattro modifikatsioonid (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 2019)
külamees
huviline



Registreerunud 18.09.07
Asukoht: Haabneeme
Kasutaja on eemal


postitati 18.09.07 18:38 Tsiteeri
Audi 100 Avant Quattro modifikatsioonid



Tekkis vajadus osta juurde üks nelikveoline sõiduauto, selline mitte liiga kallis ja mõte läks kohe Audi peale. Ise pole kunagi Audit omanud ega ka pikemat maad sõitnud, kuid quattro nelikvedu on ju legendaarne ;) torsen ikkagi. Pealegi kui päris maasturit ei taha, siis eriti valida polegi, peamiselt Audi vs Subaru...

Valik oleks siis Audi 100 Avant Quattro (C4), kuid seda ju mitme mootoriga... mitte ei oska valida.
Eelistaks bensukat. Meil müüdav diiselkütus on veel hullem kui meil müüdav bensiin :(

Sõitma peaks aastaringselt kõikvõimalikel Eestimaa teedel, ka kolhoosiaegsetel ilma põhjata kruusateedel, mis sügisel/kevadel väga pehmed on ning talvel võib juhtuda, et alati ei lükata lund õigeaegselt ära. Võib juhtuda, et rasketes teeoludes on paarsada kilo kola ka peal :(

Peamiselt ongi maanteesõit - vähemalt 2/3 läbisõidust.

Siit ka küsimus - millise mootori - 2.0, 2.3, 2.6 või lausa 2.8 peaks valima? Bensu eest liiga palju maksta ei tahaks, samas meie liikluses võib aegajalt selline olukord tekkida, et on kähku vaja lapatsit anda. Endal Cherokee ja üldiselt rahul, aga asi paika pandud, et jeepe juurde ei osta ;)

Ja kui keegi teab öelda 100 Avant kliirensi, oleks see number väga teretulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 18.09.07 18:49 Tsiteeri


maitse asi, aga mina soovitaks siis juba 2,8 :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Mario81
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.09.07 18:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: janar
maitse asi, aga mina soovitaks siis juba 2,8 :)

jaa :D, ma soovitan ka 2,8.
külamees saatsin u2 sulle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 18.09.07 18:58 Tsiteeri


Minu tagasihoidlik ja mitte absoluutsele tõele pretendeeriv arvamus siis:

Mis puudutab mootoreid siis 4 silindrit (2,0) on ikka selle pea 2 tonnise auto jaoks natuke vähe. 2,0 16V on jällegi väga eriline mootor ja seda nii tihti ei liigu ja jupid on kallimad. 2,3 R5 mootorit eriti kommenteerida ei oska, aga ütleme nii, et see mootor on oma jõu ja kütusekuluga suht eile päev. Samas v6 mootorid on suurema ressursiga. Ja on nähtud kuidas vahel isegi 2,6 kiirenduselt 2,8 parem. Mis muidugi näitab mitte et 2,8 oluliselt kehvem oleks vaid pigem ehk erinevat mootorite tehnilist seisukorda.

Põhiline on osta korralikult hooldatud masin ja ma näiteks ühte tean. Kindlasti soovitan enne ostu tiir Tartusee teha ja seda autot proovida. Lihtsalt ma ei usu, et teist nii hooldatud aparaati Eesti müügikuulutustest leiab. Tegemist klubiliikme äss autoga, kes astus sammu turbomootorite valdkonda :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.0% - SQL: 62.0%]