Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
liivi

 postitati 21.06.07 08:36
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Tsitaat:
automaatkast (mis iganes selle audi automaatkasti nimi ka oleks) oli linnaliikluses muidugi super mugav aga jah, pedaalivajutusele järgnes ikka hetk tühjust enne kui midagi toimuma hakkas.


Multitronic peaks olema VÄGA äkilise reageerimisega, hilisem regeerimine viitab kasti defektile mis ajapikku süveneb...

Ilma proovimata ei oska muidugi miskit öelda...


no tegemist oli suhteliselt mõnituhat km läbi sõitnud uue autoga niiet ei usu et seal mingit defekti olla võis. äkki mulle ainult tundus ta nii uimps kui manuaalist ümber istusin :) kuigi muud automaadid, millega sõitnud olen, on nagu veidi äkilisemad olnud küll....

manuaal ise on aga mõnus :)
olen sõitnud nii 96kW mootoriga nii 5K (oma) kui 6K masinatega. eks ta muidugi nats võõrastav oli, kuna nö käiguvahetusintervallid olid täiesti erinevad, kuid kui õigesti mäletan, siis maanteesõidu puhul tegelikult ei olnudki väga erinev pööretevahemik, suht samasse auku. loogiline oleks, et 6K käigud sips lühemad sest meelde nagu jäi et põhiliseks linnakäiguks kuuesel oli 4s kui enda masinal saab pidevalt 3vs4 vahetusi tehtud. eks peab ise proovima ja katsetama, kumb paremini istub.
jõuvanker

 postitati 18.06.07 10:44
Manuaal pommikindel.
Ramm

 postitati 18.06.07 09:08
Kuidas manuaalkast sellel mudelil on? Automaatkasti vastu mul pole midagi aga lihtsalt ei taha seda(on olnud nendega parajalt jamamist).
juks11

 postitati 11.06.07 15:16
Tsitaat:
automaatkast (mis iganes selle audi automaatkasti nimi ka oleks) oli linnaliikluses muidugi super mugav aga jah, pedaalivajutusele järgnes ikka hetk tühjust enne kui midagi toimuma hakkas.


Multitronic peaks olema VÄGA äkilise reageerimisega, hilisem regeerimine viitab kasti defektile mis ajapikku süveneb...

Ilma proovimata ei oska muidugi miskit öelda...
liivi

 postitati 11.06.07 14:40
leidsin foorumist paar linki, kus kirjutatud just 1,9TD A4 kohta (st teemad, kus olen oma autot haipides sõna võtnud :P), äkki on abi:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=28942
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=22905

aga üldiselt nõustun toodud argumentide suhtes eelkirjutajatega.
oma kogemusi saan kirja panna toetudes A4 1,9TDi 96kW(5k man, sõidetud 3 aastat) vs A4 2,0b 96kW (multitronic vms, sõidetud 2 päeva) sõidukogemustele.

diisel on valjema häälega, tõenäoliselt ökonoomsem (nähtavasti sõidan ilma pikemate maanteeotsteta 800-1000km linnas, sest tangin ümmarguselt kord kuus) ja tänu turbole kõvasti erksam. manuaal ummikus on küll veidi ebamugav aga samas tagab vajadusel kiirema reageerimise.

bensukas on kõvasti vaiksem ja samas ka uimasem st reageerib palju aeglasemalt. kahe päevaga tankima ei pidanud ehk kütusekulu kohta ei oska kommenteerida.. automaatkast (mis iganes selle audi automaatkasti nimi ka oleks) oli linnaliikluses muidugi super mugav aga jah, pedaalivajutusele järgnes ikka hetk tühjust enne kui midagi toimuma hakkas.

interjööri kuluvaim osa on tõesti igasugune plastik (käepidemed, keskkonsool, aknavändad) ja nende järgi saab ka suht lihtsalt vaadata kuivõrd hoolsalt eelmine omanik on oma autoga ümber käinud. peale ligi 200K km läbimist on minu masinal veidi auguliseks kulunud käigukangi kott ja nagu ka eelpool mainitud, värv kadunud kojameeste alumistelt metallist osadelt. vähegi tugevamas survepesulas (statoil sikupilli vastas) sealt igastahes värvikilde lendab...

aga need on pisiasjad, mina kui naissoo esindaja olen oma masinaga igastahes väga rahul ja nende paari sõidetud aastaga ei ole remondi alla just mingeid hiigelsummasid matma pidanud :)
sileem11

 postitati 11.06.07 12:11
Jah, see on tõsi, esimestel B6-l 2001-2002(3) on juhipoolsed kojamehed värvist lagedad 3cm3 osas. Lisaks olen täheldanud et juhipoolne salungikäepide on ka kriimustuv 2001/2002 mudelitel. :)
(Esi)sillad peaksid olema tugevamad kui B5-tel.
jõuvanker

 postitati 11.06.07 11:44
Müratase, kindlasti bensukas vaiksem. Lapsehaigused, nagu ikka tänapäeva "üliturvalised mootorid", on kõiksugu andurid mootori küljes - tuvastatavad diagnostiteel.
Veel, isiklikust kogemusest, on see kokkulangevus vms, ei tea, kuid nii praegusel A4/B6-l kui ka kunagisel RS4/B5-l ei pidanud vastu hästi esikojamehed - võllide oksüdeerimine, mootori pussamine. Olen kuulnud ka tuttavatelt samalaadseid probleeme C5 keremudelilt.
Ramm

 postitati 11.06.07 11:16
Kuidas müratasemega lood on?Mis on peamine nö. lapsehaigus selle auto juures?
jõuvanker

 postitati 10.06.07 20:39
Mõlemad väga ok kulgurid, väldi suure Ls-ga multitronic kaste. 1.9TDI-l tuleb regulaarselt turboõlitustorustiku puhastada.
Ramm

 postitati 10.06.07 19:21
Probleem nimelt järgmine(teagi kas nimetada seda probleemiks..),vaja elukaaslasele autot ja ta enda soovide järgi soovib audit,mida oleks odav ülalpidada ning ekönoomne,kuigi samas ei taha teistele liikluses ette jääda :).
Kuna endal pole kunagi kokkupuudet olnud audiga siis küsimus järgmine:

Kumba eelistada kas Audi A4 (1.9td) vs Audi A4 (2.0b) 2000-2002a?
Mis on + ja -?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 56.7% - SQL: 43.3%]