Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
juks11

 postitati 12.07.06 10:54
Algselt postitas: Nephthys
A6Q 4.2 vs S6 4.2
-Kas on oluline vahe?

Eriti ei ole, A6 4,2 on muidugi sujuvama minekuga (nagu ka A8, võrreldes S8). S6 natsa ilusam ning üldjuhul tiba jäigem ja loomulikult on S ikka nobedam. Muud vahet nagu ei olegi...

Maanteel võibolla võtab liitri-paari jagu S6 rohkem kui 2.4
-Kui nii, siis ei tohiks ju hullu olla. Aga kuidas ta linnas kütet oskab tarbida? Kas 15L on liiga sinine unistus (suhteliselt rahulikult sõites)?

Ma pigem väidan, et 4,2 võtab maantel vähem kui 2,4 (see on ka üks mõttetu mootor, edasi eriti ei lähe aga kütust rüüpab täiega). 4,2 Võid maanteel piloodiga sõita keskmiseks kuluks julgelt alla 10l sajale. Nagu nüüdseks olen aru saanud võtavad 4,2 mootorid üsnagi erinevalt kütust, mõni võtab imevähe aga mõni rüüpab, kuigi viga ei tohiks midagi olla. Mul on olnud kokkupuuteid kahe 4,2 A6'ega ning ühe S6'ga, millest 2 võtsid väga vähe kütust kuid üks rüüpas. Järgmine nädal taas kokkupuude S6'ega, eks paistab kuidas see rüüpab, kuid muid mootoreid ma momendil üldse ei vaata kah (Audi peal).

...kõige mõistlikum oleks vast võtta 2.5tdi.
-Diisel jääb välja, kuna hetkel on bensiini auto mis ka alles jääb. Kaasa tahab kah ju sõita. Seega võib tankimisel tekkida hetkeline mäloblokk ja mootor ei vaata sellele kuigi hästi.

Kõige hullem asi Audil üldse... MITTE KUNAGI EI VAATA SELLIST MOOTORIT KAH!!!

Sinu nimetatud summa eest saad 2-3 aasta vanuse diisli, mis peaks kestma küll.
-Bentsuka saab 4-5 aastat vana. Üldjuhul on Diislid ju algselt (ja ka järelturul) bentsukatest natuke kallimad.

Raudselt bensiinimootor, kuid mitte 2,4. 3,0 on tegelt päris hea valik, ikka tunduvalt paremini läheb edasi kui 2,8 ning küttekulu pidi kah tiba väiksem olema...

Ma ei usu, et sa oled huvitatud s6 sõidumõnu eest töösõitude hinnavahe kinni maksma pikas perspektiivis.
-Pikem perspektiiv on asi peale liisingu lõppu jäägiga omale saada.

Talvel maal ka paks lumi? Kui madala audiga läbi ei saa, siis kaalu allroadi ostmist.
-lumi ei ole paks, kuid on ca 900m väga järsku jäist tõusu (tagasi tulles siis ka langust). Allroad tundub kuidagi liiga kohmakas.

Allroad on tegelt päris hea valik, kuid nagu ikka, mida rohkem asju, seda rohkem muresid ja kui lund ei ole, siis ei ole ka mingit vahet kui kõrge auto on...
Nephthys

 postitati 12.07.06 10:44
A6Q 4.2 vs S6 4.2
-Kas on oluline vahe?

Maanteel võibolla võtab liitri-paari jagu S6 rohkem kui 2.4
-Kui nii, siis ei tohiks ju hullu olla. Aga kuidas ta linnas kütet oskab tarbida? Kas 15L on liiga sinine unistus (suhteliselt rahulikult sõites)?

...kõige mõistlikum oleks vast võtta 2.5tdi.
-Diisel jääb välja, kuna hetkel on bensiini auto mis ka alles jääb. Kaasa tahab kah ju sõita. Seega võib tankimisel tekkida hetkeline mäloblokk ja mootor ei vaata sellele kuigi hästi.

Sinu nimetatud summa eest saad 2-3 aasta vanuse diisli, mis peaks kestma küll.
-Bentsuka saab 4-5 aastat vana. Üldjuhul on Diislid ju algselt (ja ka järelturul) bentsukatest natuke kallimad.

Ma ei usu, et sa oled huvitatud s6 sõidumõnu eest töösõitude hinnavahe kinni maksma pikas perspektiivis.
-Pikem perspektiiv on asi peale liisingu lõppu jäägiga omale saada.

Talvel maal ka paks lumi? Kui madala audiga läbi ei saa, siis kaalu allroadi ostmist.
-lumi ei ole paks, kuid on ca 900m väga järsku jäist tõusu (tagasi tulles siis ka langust). Allroad tundub kuidagi liiga kohmakas.
Maku

 postitati 12.07.06 07:15
Usun, et ainukesena seda autot meie seast on omanud Peep. Juksil oli ka vist mingi aeg ringitõstetud mootoriga ja kindlasti Revali härrad oskavad kõneleda antud teemal. 4,2 V8 on igatahes üks vastupidavamaid ja paremaid mootoreid läbi aegade. Kütet küll võtab rohkem kui enamus mootoreid, aga selle eest on temaga kordades vähem jama.

RSMODELS S6 LINK
pealik

 postitati 12.07.06 07:12
Kütusekulu maanteel ei erine oluliselt võrreldes teiste neliveoliste V6 bensumootoriga audidega. Kui tahad automaatkasti ka, siis ongi valikud 2.4, 2.8, 2.7t, A6 4.2, S6 4.2. Maanteel võibolla võtab liitri-paari jagu S6 rohkem kui 2.4

Kui auto ei lagune, siis korraliste hoolduskulude osas väga suurt erinevust ei tohiks olla. V6 ja V8 mootorite hammasrihma vahetus esinduses ei ole erilist vahet.

Kirjutad, et osaliselt makstakse kütus ja hooldus kinni. Arvestades kilometraazi Saksamaale sõiduks, siis kõige mõistlikum oleks vast võtta 2.5tdi. 132kw mootor pakub head dünaamikat maanteel ning kütusekulu ca kolmandik väiksem sama dünaamikaga bensukatest. Sinu nimetatud summa eest saad 2-3 aasta vanuse diisli, mis peaks kestma küll. Diislit pakun sellepärast, et võimalikult vähe peaksid omast taskust kütust maksma. Ma ei usu, et sa oled huvitatud s6 sõidumõnu eest töösõitude hinnavahe kinni maksma pikas perspektiivis.

Talvel maal ka paks lumi? Kui madala audiga läbi ei saa, siis kaalu allroadi ostmist.
Joel

 postitati 12.07.06 07:10
Kasutaja peep omas sellist autot päris mitu aastat, sõitis kah pikki otsi ja tundus rahul olevat. Ehk on Sul mõistlik temaga suhelda...
Nephthys

 postitati 11.07.06 21:47
Tere

Tundub et ma pole teie otsingusüsteemiga veel päris sina peal. Proovisin otsida vastavat teemat kuid see mis minul vaja ei jäänud silma. Ehk aitab keegi mingi lingi leida?

Nimelt, firma tegi mulle vaikselt teatavaks, et varsti (arvatavasti paari kolme kuu jooksul) lubatakse mul valida endale ametiauto. Hinnapiiriks lubati ca 300-350K. Selle raha eest oleks muidugi võimalik ka mingi tutikas riisiratas osta (heas varustuses), kuid minu hing ihkab siiski Audi järgi. Selle raha eest saaks ehk 2000 - 2001 S6. Olen saanud Audisid piisavalt proovida ning millalgi omasin ka ise vanat A100 (1979 v.a). Mingil moel on silma jäänud ka BMW ja Subaru, keda kaalun piisava tõsidusega alternatiivideks. AWD on talvel vajalik maale jõudmiseks, kuid maasturit ma ei taha.
Seoses sellega tahaksingi küsida, kas S6 (4,2L) oleks selleks asjaks piisavalt hea. Töö kohustused viivad piisavalt tihti (ca 2-3 korda kvartalis) põhjamaadesse ning ka Saksani välja. Arvestama pean siin kindlasti nii hoolduse kui ka kütuse kuluga. Osaliselt makstakse need firma poolt kinni, kuid kardan, et see auto suudab oluliselt rohkem kulutada kui firma on nõus tasuma. Seega mingi osa tuleb mul endal maksta. Siin siis küsiksin, palju kulub kütust keskmiselt linnas ja maanteel? Kui palju kulub normaalsele hooldusele ja ka tarvilikule remondile (ehk kas on väga kallis üleval pidada)? Tähtsal kohal on ka kindlustused. Ära ei tohiks ka unustada vargusele vastupidavamaks tegemist. Ehk tuleb kellelgi veel midagi meelde mida ma pole ehk ähmiga (suurest rõõmust muidugi) suutnud endale selgeks teha.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 62.8% - SQL: 37.2%]