Teema ülevaade |
lunatic
|
postitati 17.01.19 23:16 |
Up!
Äkki on kaks kuud, jõulud ja uus aastanumber selgust toonud?
|
Amadeus
|
postitati 19.11.18 23:04 |
Tsitaat: | Algselt postitas: sigaelmar
Tasub ka meeles pidada, et passi kirjutatakse esmaregistreerimise aeg, mitte valmistamise. Ehk siis kui 2004 aastal toodetud C5 müüakse salongist maha
kolme aasta pärast, siis tekibki 2007 aasta C5 |
Täiesti õigus, lisaks räägitakse veel ka mudeliaastast. Üldiselt aastaarvudest kõneledes mõtleme alati ikka esmaregistreerimise aega. C5 Allroadi
tootmine lõpetati 08.2005, C6 A6 Allroadi hakati tootma 05.2006. Tühimikku täideti tõenäoliselt C5-ga, mida müüdi veel 2006 alguses. Ilmselt mõni
spetsiifilisem kunde lasi ka selle C5 2007 esmaregistreerida.
C5 2.7 mootorite võimsuseks on (BEL) - 187 kW, (BES) - 184kW. Ilmselt on sellele 187-sele 4 kilovatine Polestari* tuning tehtud ja müsteerium ongi
lahendatud
|
sigaelmar
|
postitati 19.11.18 06:17 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Kusjuures 2006 alguses sai veel viimaseid C5 kerega Allroad'e osta. Põnevus on laes, millise keremudeliga siis tegemist? |
Tasub ka meeles pidada, et passi kirjutatakse esmaregistreerimise aeg, mitte valmistamise. Ehk siis kui 2004 aastal toodetud C5 müüakse salongist maha
kolme aasta pärast, siis tekibki 2007 aasta C5
|
lunatic
|
postitati 18.11.18 22:56 |
Ma ka põnevusega ootan õiget vastust Seda enam, et hp ei klapi
kummagagi.
Müüginimede poolest C5 oli "allroad quattro"; C6, C7 juba "A6 allroad quattro".
|
Amadeus
|
postitati 18.11.18 22:16 |
Kusjuures 2006 alguses sai veel viimaseid C5 kerega Allroad'e osta. Põnevus on laes, millise keremudeliga siis tegemist?
|
sigaelmar
|
postitati 18.11.18 20:59 |
Hästkrafter 179Hk. Kui see tähendab, et 179 hobujõudu, mis on täiesti normaalne 2.7 diislile siis siin ju räägiti 260hp või mida see hp tähendas?
|
sammalselg
|
postitati 18.11.18 18:51 |
Trur den här bilen killen är imponerad av :
https://www.blocket.se/halland/AUDI_A6_Allroad_2_7_TDI_Quattro_82353653.htm?ca=11&w=3
|
sigaelmar
|
postitati 18.11.18 18:11 |
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Turbo, on see 132 või 140KW diisel?
Pidasin alguses silmas C5-te, kuid see, millest räägid, on C6.
135 000km on 100% originaal? Jube väike selle aasta kohta, kuid eks skandinaaviaski leidub "kirukuõpetajaid". |
Need ei anna kumbki 260hj välja. Ju see ikka C5 2.7 biturbo on.
|
turbo
|
postitati 18.11.18 11:16 |
Veel 2 küsimust: palju võiks selle eest hinda pakkuda ja palju remont võiks maksma minna? Saan aru küll, et täpset viga pole tuvastatud aga ikkagi …
Igatahes lähen viskan homme pilgu peale.
|
Jann
|
postitati 18.11.18 09:27 |
Kui muu on ok, too ära, tagapatjade vahetus on tühitähi, esimesed on kallimad, kui ega nad kõik ka nüüd ei leki. Läbisõit on olematu, kui see tõele
vastab muidugi.
|
jõuvanker
|
postitati 18.11.18 08:17 |
Turbo, on see 132 või 140KW diisel?
Pidasin alguses silmas C5-te, kuid see, millest räägid, on C6.
135 000km on 100% originaal? Jube väike selle aasta kohta, kuid eks skandinaaviaski leidub "kirukuõpetajaid".
|
vedru
|
postitati 17.11.18 21:43 |
2006 aasta ju
|
commodore
|
postitati 17.11.18 20:45 |
Tsitaat: | Algselt postitas: turbo
2,7 V6 |
Ehk täpsustaks kas tegu on c5 vòi c6 masinaga. Suht piiri peal aastakàiguga tegu. C5' el jah bentsukas 2.7 biturbo ja c6'el 2.7Tdi.
|
sven66
|
postitati 17.11.18 20:37 |
Tsitaat: | Algselt postitas: turbo
2,7 V6 |
No ei lugenud hp'sid vàlja sellest
|
turbo
|
postitati 17.11.18 20:32 |
Võta vaevaks paar rida üles kerida, see on 2,7 V6 260hp.
|
sven66
|
postitati 17.11.18 20:26 |
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Vaadates aastat, mootorit. Minu soovitus. EI.
Liialt kulukas mudel: mootor, veermik.
Küsi tagaamordi hinda, selle raha eest saad pmts 2.2T 20v kaaneremondi
Selles vanuses 2.7 biturbo on korralik rahaauk ja pidevad avariireziimid.
Ka 5000eur eest ei ostaks. |
Vaevalt, et see nùùd biturbo on. Nagu aru saan siis ikkagi c6 kere peal diisel.
|
turbo
|
postitati 17.11.18 20:10 |
Ok, eks siis tuleb lihtsalt eestisse remonti tarida. Mu vana ülemus rootsis ja mind palju aidanud. Teen vastuteene.
|
jõuvanker
|
postitati 17.11.18 19:45 |
Vaadates aastat, mootorit. Minu soovitus. EI.
Liialt kulukas mudel: mootor, veermik.
Küsi tagaamordi hinda, selle raha eest saad pmts 2.2T 20v kaaneremondi
Selles vanuses 2.7 biturbo on korralik rahaauk ja pidevad avariireziimid.
Ka 5000eur eest ei ostaks.
|
turbo
|
postitati 17.11.18 19:32 |
2,7 V6
|
jõuvanker
|
postitati 17.11.18 16:58 |
3.0TDI 165KW?
|
turbo
|
postitati 17.11.18 11:58 |
Tere üle 100 aasta. Küsimus järgmine, sõber "svennson" on hädas oma autoga ja pöördus minu poole, teades mu seotust audidega, et äkki saaks auto
eestis ära parandada kuna siin küsitakse ulmehinda remondi eest, teadmata isegi, milles viga. Tekkis kelmikas mõte, et äkki ostaks ise ära ja teeks
ise auto korda eestis. Pakkusin selle idee välja ja oldi nõus. Mitte, et ma haistaks odavat saaki, aga äkki saaks tõesti mõistliku hinnaga hea auto.
Polegi pikka aega enam autot vahetanud. Mu S6 on selleks lihtsalt liiga hea. Aga ikkagi võiks ju veel ühe soetada. Kokkuvõtteks siis küsiks, et milles
võiks viga olla ja palju selle auto parandus maksaks. Kas tasuks jännata üldse selle asjaga? Rootslastel on ju see komme, et kui autol midagi peetis,
siis kohe romulasse... panen originaal teksti ka:
"Like i said audi a6 allroad from 2006, hydraulic suspensioon has a leek. Works if i keep on the highest level. Läbisõit 135 000. gearbox and gear
electronics are new, 10 000 km. Suspension needs repair at least the two front.
Tänud ette, kes vastata viitsib.
|
|