Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A6 Allroad (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 3618)
turbo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 17.11.18 11:58 Tsiteeri
Audi A6 Allroad



Tere üle 100 aasta. Küsimus järgmine, sõber "svennson" on hädas oma autoga ja pöördus minu poole, teades mu seotust audidega, et äkki saaks auto eestis ära parandada kuna siin küsitakse ulmehinda remondi eest, teadmata isegi, milles viga. Tekkis kelmikas mõte, et äkki ostaks ise ära ja teeks ise auto korda eestis. Pakkusin selle idee välja ja oldi nõus. Mitte, et ma haistaks odavat saaki, aga äkki saaks tõesti mõistliku hinnaga hea auto. Polegi pikka aega enam autot vahetanud. Mu S6 on selleks lihtsalt liiga hea. Aga ikkagi võiks ju veel ühe soetada. Kokkuvõtteks siis küsiks, et milles võiks viga olla ja palju selle auto parandus maksaks. Kas tasuks jännata üldse selle asjaga? Rootslastel on ju see komme, et kui autol midagi peetis, siis kohe romulasse... panen originaal teksti ka:
"Like i said audi a6 allroad from 2006, hydraulic suspensioon has a leek. Works if i keep on the highest level. Läbisõit 135 000. gearbox and gear electronics are new, 10 000 km. Suspension needs repair at least the two front.

Tänud ette, kes vastata viitsib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 17.11.18 16:58 Tsiteeri


3.0TDI 165KW?


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
turbo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 17.11.18 19:32 Tsiteeri


2,7 V6


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 17.11.18 19:45 Tsiteeri


Vaadates aastat, mootorit. Minu soovitus. EI.
Liialt kulukas mudel: mootor, veermik.
Küsi tagaamordi hinda, selle raha eest saad pmts 2.2T 20v kaaneremondi :D
Selles vanuses 2.7 biturbo on korralik rahaauk ja pidevad avariireziimid.
Ka 5000eur eest ei ostaks.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
turbo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 17.11.18 20:10 Tsiteeri


Ok, eks siis tuleb lihtsalt eestisse remonti tarida. Mu vana ülemus rootsis ja mind palju aidanud. Teen vastuteene.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sven66
huviline



Registreerunud 12.03.05
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 4.2, 100 quattro avant sport, Coupe GT, Subaru Forester XT, Coupe Q, 2x gsxr

postitati 17.11.18 20:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Vaadates aastat, mootorit. Minu soovitus. EI.
Liialt kulukas mudel: mootor, veermik.
Küsi tagaamordi hinda, selle raha eest saad pmts 2.2T 20v kaaneremondi :D
Selles vanuses 2.7 biturbo on korralik rahaauk ja pidevad avariireziimid.
Ka 5000eur eest ei ostaks.


Vaevalt, et see nùùd biturbo on. Nagu aru saan siis ikkagi c6 kere peal diisel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
turbo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 17.11.18 20:32 Tsiteeri


Võta vaevaks paar rida üles kerida, see on 2,7 V6 260hp.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sven66
huviline



Registreerunud 12.03.05
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 4.2, 100 quattro avant sport, Coupe GT, Subaru Forester XT, Coupe Q, 2x gsxr

postitati 17.11.18 20:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: turbo
2,7 V6


No ei lugenud hp'sid vàlja sellest


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
commodore
huviline

Avatar


Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro, C6 quattro, Passat B8 4motion 280hp

postitati 17.11.18 20:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: turbo
2,7 V6


Ehk täpsustaks kas tegu on c5 vòi c6 masinaga. Suht piiri peal aastakàiguga tegu. C5' el jah bentsukas 2.7 biturbo ja c6'el 2.7Tdi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 17.11.18 21:43 Tsiteeri


2006 aasta ju :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 18.11.18 08:17 Tsiteeri


Turbo, on see 132 või 140KW diisel?
Pidasin alguses silmas C5-te, kuid see, millest räägid, on C6.
135 000km on 100% originaal? Jube väike selle aasta kohta, kuid eks skandinaaviaski leidub "kirukuõpetajaid".


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 18.11.18 09:27 Tsiteeri


Kui muu on ok, too ära, tagapatjade vahetus on tühitähi, esimesed on kallimad, kui ega nad kõik ka nüüd ei leki. Läbisõit on olematu, kui see tõele vastab muidugi.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
turbo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 18.11.18 11:16 Tsiteeri


Veel 2 küsimust: palju võiks selle eest hinda pakkuda ja palju remont võiks maksma minna? Saan aru küll, et täpset viga pole tuvastatud aga ikkagi … Igatahes lähen viskan homme pilgu peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 18.11.18 18:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Turbo, on see 132 või 140KW diisel?
Pidasin alguses silmas C5-te, kuid see, millest räägid, on C6.
135 000km on 100% originaal? Jube väike selle aasta kohta, kuid eks skandinaaviaski leidub "kirukuõpetajaid".


Need ei anna kumbki 260hj välja. Ju see ikka C5 2.7 biturbo on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sammalselg
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly

postitati 18.11.18 18:51 Tsiteeri


Trur den här bilen killen är imponerad av :

https://www.blocket.se/halland/AUDI_A6_Allroad_2_7_TDI_Quattro_82353653.htm?ca=11&w=3


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 18.11.18 20:59 Tsiteeri


Hästkrafter 179Hk. Kui see tähendab, et 179 hobujõudu, mis on täiesti normaalne 2.7 diislile siis siin ju räägiti 260hp või mida see hp tähendas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 18.11.18 22:16 Tsiteeri


Kusjuures 2006 alguses sai veel viimaseid C5 kerega Allroad'e osta. Põnevus on laes, millise keremudeliga siis tegemist? :)


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 18.11.18 22:56 Tsiteeri


Ma ka põnevusega ootan õiget vastust :) Seda enam, et hp ei klapi kummagagi.
Müüginimede poolest C5 oli "allroad quattro"; C6, C7 juba "A6 allroad quattro".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 19.11.18 06:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Kusjuures 2006 alguses sai veel viimaseid C5 kerega Allroad'e osta. Põnevus on laes, millise keremudeliga siis tegemist? :)


Tasub ka meeles pidada, et passi kirjutatakse esmaregistreerimise aeg, mitte valmistamise. Ehk siis kui 2004 aastal toodetud C5 müüakse salongist maha kolme aasta pärast, siis tekibki 2007 aasta C5


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 19.11.18 23:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sigaelmar
Tasub ka meeles pidada, et passi kirjutatakse esmaregistreerimise aeg, mitte valmistamise. Ehk siis kui 2004 aastal toodetud C5 müüakse salongist maha kolme aasta pärast, siis tekibki 2007 aasta C5


Täiesti õigus, lisaks räägitakse veel ka mudeliaastast. Üldiselt aastaarvudest kõneledes mõtleme alati ikka esmaregistreerimise aega. C5 Allroadi tootmine lõpetati 08.2005, C6 A6 Allroadi hakati tootma 05.2006. Tühimikku täideti tõenäoliselt C5-ga, mida müüdi veel 2006 alguses. Ilmselt mõni spetsiifilisem kunde lasi ka selle C5 2007 esmaregistreerida.

C5 2.7 mootorite võimsuseks on (BEL) - 187 kW, (BES) - 184kW. Ilmselt on sellele 187-sele 4 kilovatine Polestari* tuning tehtud ja müsteerium ongi lahendatud :)


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 17.01.19 23:16 Tsiteeri


Up!
Äkki on kaks kuud, jõulud ja uus aastanumber selgust toonud? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 63.8% - SQL: 36.2%]