Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
prj

 postitati 06.05.18 15:42
Radikas ongi sul enamus õli sees.
Kui õigeaegselt vastavalt välbale õli vahetada, ei tule sealt mitte midagi erilist.
Kui kast läbi juba on omadega ja jupsib, siis on igasugune õlivahetus üldjuhul mahavisatud raha, sest remondiks on see nagunii vaja sealt kõik välja lasta.

Mootoril jääb ka õliradikasse ja õlipumpa üle liitri vana õli.
Samamoodi jahutusega roolivõimul.

Hakkame kõigele "dünaamilist õlivahetust" ehk siis läbipesu müüma?
Või võtame äkki igaks õlivahetuseks kogu auto pulkadeks, et ühessegi kanalisse ikka kirmetki vana õli ei jääks?

Täiesti mõttetu õhumüümine IMO, eks igaüks teeb ise mis tahab oma rahaga.
Kisub vägisi nendeks odava õlivahetuse kohtade scamiks ära juba, nagu USA-s kombeks.
inksuuuu

 postitati 02.05.18 20:59
Terv.
Mis puudutab multi läbipesu, siis umbes 2L jääb kasti ja punnist tuleb 3-4liitrit. Läbipesu on igal juhul mõttekas kuna jääb vana õli filtritesse, variaatoritesse, radiaatori, hüdroplokki, midagi ka siduritesse ja erinevatesse õlikanalitesse jne. Kui keegi viitsib kõrval seista näiteks hõbenooles, siis on näha mis ,,roppus'' sealt välja algul tuleb. Õli küll läheb üsna kiirelt puhtaks aga niigi õnnetu CVT vajab korralikku õli. Eks igaüks ise teab, aga tavaline õlivahetus lühendab oluliselt välpa.
Tean kuna oman ise Multitronicut, olen remondi sellele teinud isekeskis ja töötan Hõbenooles. :) Niisiis kes kuidas oma auto tervise eest hoolitseb.

Päikest.
Jann

 postitati 04.02.18 20:01
Tsitaat:
Algselt postitas: rendoqoz
Tsitaat:
Algselt postitas: matthiasm
Ootan siiamaani oma küsimusele vastust :D mis te ikka vaidlete, seega, mis õli ja mitu liitrit läheb a4 b7 2.0tdi mootorisse? :D


See oleneb täpsemalt mootorist - kas on DPFiga või mitte. Peaks siiski VW507.00 olema.
Neid 103kw omi liigub nii DPF-iga kui DPF-ita.


Ilma DPF-ita vw 505.01, 506.01, dpf-iga vw507.00 kui asja lihtsalt võtta. 4 -st liitrist piisab, jääb gramm ülegi.
rendoqoz

 postitati 04.02.18 11:18
Tsitaat:
Algselt postitas: matthiasm
Ootan siiamaani oma küsimusele vastust :D mis te ikka vaidlete, seega, mis õli ja mitu liitrit läheb a4 b7 2.0tdi mootorisse? :D


See oleneb täpsemalt mootorist - kas on DPFiga või mitte. Peaks siiski VW507.00 olema.
Neid 103kw omi liigub nii DPF-iga kui DPF-ita.
matthiasm

 postitati 04.02.18 11:15
Ootan siiamaani oma küsimusele vastust :D mis te ikka vaidlete, seega, mis õli ja mitu liitrit läheb a4 b7 2.0tdi mootorisse? :D
prj

 postitati 03.02.18 21:17
Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Olen mitmes kohas saanud vastuseks dünaamilisele variaatori õlivahetusele, et see on pointless ja lasknud seega tavaliselt õli välja/sisse teha. Ainus koht, kuhu pidi ehk veidi jääma vana õli, on hüdroplokk. Aga huvitav tõesti, et Hõbenool ja esindused ja mitmed töökojad seda teenust variaatorile pakuvad.


Mitte ükski esindus ei paku sellist lollust.
Nagu ma ütlesin - lollidelt tulebki raha ära võtta. Loll pole see, kes küsib, vaid see kes maksab.
jaiks

 postitati 03.02.18 20:59
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: reikar
Millepoolest "dünaamiline" vahetus variaatori puhul teistest kastidest erineb? Enda variaatorkastil lasin ka Hõbenooles dünaamilise kastiõli vahetuse teha... Kas müüdi siis olematut asja? Igatahes ees mootori alt kasti minevate õli torude kaudu seda tehti.

Lollidelt tulebki raha ära võtta.
Seda pesu tehakse selle pärast turbiiniga kastile, et turbiinist kogu õli kätte saada, sest lihtsalt välja lastes sa seda sealt kätte ei saa.
Saad kastist ainult osa kätte ning üle kolmandiku jääb sisse.

Topeltsiduriga automaadist, variaatorist või manuaalkastist saad sa reeglina välja lastes sisuliselt kogu õli kätte.
Ehk siis igasugune "dünaamiline" jura on lihtsalt õhu müümine.

Ma vahel mõtlen, et kas varsti hakkame mootoril ka "dünaamilist" õlivahetust tegema? :D
Miks mitte differentsiaalil? Ja kindlasti sobib roolivõimule ka "dünaamiline" õlivahetus.

Oeh.



Olen mitmes kohas saanud vastuseks dünaamilisele variaatori õlivahetusele, et see on pointless ja lasknud seega tavaliselt õli välja/sisse teha. Ainus koht, kuhu pidi ehk veidi jääma vana õli, on hüdroplokk. Aga huvitav tõesti, et Hõbenool ja esindused ja mitmed töökojad seda teenust variaatorile pakuvad.
yanekk

 postitati 03.02.18 19:07
Tsitaat:
Algselt postitas: prj


Ma vahel mõtlen, et kas varsti hakkame mootoril ka "dünaamilist" õlivahetust tegema? :D


Oleneb kuipaljud panevad siia vahele võrdusmärgi, läbipesu = dünaamiline :D
prj

 postitati 03.02.18 18:19
Tsitaat:
Algselt postitas: reikar
Millepoolest "dünaamiline" vahetus variaatori puhul teistest kastidest erineb? Enda variaatorkastil lasin ka Hõbenooles dünaamilise kastiõli vahetuse teha... Kas müüdi siis olematut asja? Igatahes ees mootori alt kasti minevate õli torude kaudu seda tehti.

Lollidelt tulebki raha ära võtta.
Seda pesu tehakse selle pärast turbiiniga kastile, et turbiinist kogu õli kätte saada, sest lihtsalt välja lastes sa seda sealt kätte ei saa.
Saad kastist ainult osa kätte ning üle kolmandiku jääb sisse.

Topeltsiduriga automaadist, variaatorist või manuaalkastist saad sa reeglina välja lastes sisuliselt kogu õli kätte.
Ehk siis igasugune "dünaamiline" jura on lihtsalt õhu müümine.

Ma vahel mõtlen, et kas varsti hakkame mootoril ka "dünaamilist" õlivahetust tegema? :D
Miks mitte differentsiaalil? Ja kindlasti sobib roolivõimule ka "dünaamiline" õlivahetus.

Oeh.
matthiasm

 postitati 03.02.18 17:58
kast korda tehtud ja auto tuleb tuttavalt, taga sillas mingi kolin ja xenon vilgub, armatuuris vilgub tulede regull kollasega ja pidurite märk kordamööda, õlivahetus tahan teha kohe ära ja mis õli peaksin ostma ja mitu liitrit
reikar

 postitati 03.02.18 17:38
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: Kjaups
Kulumaterjalid: Pihustid, õlipump, EGR.
Esiveolisel Multitronic kast väga mõnus (kui teha dünaamilist õlivahetust vähemalt iga 60 000km tagant).

Samas iial ei tea, mis seisus masina võid saada.


Seleta mulle lollile ka, et kuidas see "dünaamiline" õlivahetus välja näeb variaatori puhul?
Ning seleta mulle ka seda, kuidas see aitab ennetada antud kasti tüüpvigu?

Sorry, aga reaalsusest ikka väga mööda postitus kasti osas.


Millepoolest "dünaamiline" vahetus variaatori puhul teistest kastidest erineb? Enda variaatorkastil lasin ka Hõbenooles dünaamilise kastiõli vahetuse teha... Kas müüdi siis olematut asja? Igatahes ees mootori alt kasti minevate õli torude kaudu seda tehti.
prj

 postitati 03.02.18 17:13
Tsitaat:
Algselt postitas: Kjaups
Kulumaterjalid: Pihustid, õlipump, EGR.
Esiveolisel Multitronic kast väga mõnus (kui teha dünaamilist õlivahetust vähemalt iga 60 000km tagant).

Samas iial ei tea, mis seisus masina võid saada.


Seleta mulle lollile ka, et kuidas see "dünaamiline" õlivahetus välja näeb variaatori puhul?
Ning seleta mulle ka seda, kuidas see aitab ennetada antud kasti tüüpvigu?

Sorry, aga reaalsusest ikka väga mööda postitus kasti osas.
Kjaups

 postitati 03.02.18 14:11
Kulumaterjalid: Pihustid, õlipump, EGR.
Esiveolisel Multitronic kast väga mõnus (kui teha dünaamilist õlivahetust vähemalt iga 60 000km tagant).

Samas iial ei tea, mis seisus masina võid saada.
Jann

 postitati 03.02.18 13:49
Sellel pole dsg vaid multitronic, siin foorumis on neid igatpidi lahatud, ühe nukaga, kahe nukaga, erinevad mured kastiga jne. Korralik kontroll arvutiga ja proovisóit kast soojaks on kóige alus, kui kohe jama ei soovi kaela. Usu, óli kogus on kóige väiksem mure.
matthiasm

 postitati 03.02.18 13:46
+ küsimus veel, et kui osta ja õlivahetus teha siis mis õli ja mitu liitrit? lugesin, et 3.8liitrit aga kas on ka nii vähe? :D
matthiasm

 postitati 03.02.18 13:33
Tervist!

Kirjutan siia selle teema selle pärast, et tekkis küsimusi a4 2.0tdi kohta, auto on aastast 2005 ja plaanis endale see soetada. Mis on neil head ja vead ja mida vaadata ja kas DSG atm kast on mõistlik? Võite kõike selle isendi kohta kirjutada ja teada anda, igasugune abi ja tagasiside on oodatud.

Ette Tänades,
Matthias

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 59.4% - SQL: 40.6%]