Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A4 B7 2.0TDI 103kw (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 4777)
matthiasm
huviline



Registreerunud 03.02.18
Kasutaja on eemal


postitati 03.02.18 13:33 Tsiteeri
Audi A4 B7 2.0TDI 103kw



Tervist!

Kirjutan siia selle teema selle pärast, et tekkis küsimusi a4 2.0tdi kohta, auto on aastast 2005 ja plaanis endale see soetada. Mis on neil head ja vead ja mida vaadata ja kas DSG atm kast on mõistlik? Võite kõike selle isendi kohta kirjutada ja teada anda, igasugune abi ja tagasiside on oodatud.

Ette Tänades,
Matthias


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
matthiasm
huviline



Registreerunud 03.02.18
Kasutaja on eemal


postitati 03.02.18 13:46 Tsiteeri


+ küsimus veel, et kui osta ja õlivahetus teha siis mis õli ja mitu liitrit? lugesin, et 3.8liitrit aga kas on ka nii vähe? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 03.02.18 13:49 Tsiteeri


Sellel pole dsg vaid multitronic, siin foorumis on neid igatpidi lahatud, ühe nukaga, kahe nukaga, erinevad mured kastiga jne. Korralik kontroll arvutiga ja proovisóit kast soojaks on kóige alus, kui kohe jama ei soovi kaela. Usu, óli kogus on kóige väiksem mure.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kjaups
huviline



Registreerunud 15.06.06
Asukoht: Ida, Tapa, Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 01a 2,4, KIA 1.6

postitati 03.02.18 14:11 Tsiteeri


Kulumaterjalid: Pihustid, õlipump, EGR.
Esiveolisel Multitronic kast väga mõnus (kui teha dünaamilist õlivahetust vähemalt iga 60 000km tagant).

Samas iial ei tea, mis seisus masina võid saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 03.02.18 17:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kjaups
Kulumaterjalid: Pihustid, õlipump, EGR.
Esiveolisel Multitronic kast väga mõnus (kui teha dünaamilist õlivahetust vähemalt iga 60 000km tagant).

Samas iial ei tea, mis seisus masina võid saada.


Seleta mulle lollile ka, et kuidas see "dünaamiline" õlivahetus välja näeb variaatori puhul?
Ning seleta mulle ka seda, kuidas see aitab ennetada antud kasti tüüpvigu?

Sorry, aga reaalsusest ikka väga mööda postitus kasti osas.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
reikar
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Tartu, (Rakvere)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 2.0TDI 105kw 2008

postitati 03.02.18 17:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: Kjaups
Kulumaterjalid: Pihustid, õlipump, EGR.
Esiveolisel Multitronic kast väga mõnus (kui teha dünaamilist õlivahetust vähemalt iga 60 000km tagant).

Samas iial ei tea, mis seisus masina võid saada.


Seleta mulle lollile ka, et kuidas see "dünaamiline" õlivahetus välja näeb variaatori puhul?
Ning seleta mulle ka seda, kuidas see aitab ennetada antud kasti tüüpvigu?

Sorry, aga reaalsusest ikka väga mööda postitus kasti osas.


Millepoolest "dünaamiline" vahetus variaatori puhul teistest kastidest erineb? Enda variaatorkastil lasin ka Hõbenooles dünaamilise kastiõli vahetuse teha... Kas müüdi siis olematut asja? Igatahes ees mootori alt kasti minevate õli torude kaudu seda tehti.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
matthiasm
huviline



Registreerunud 03.02.18
Kasutaja on eemal


postitati 03.02.18 17:58 Tsiteeri


kast korda tehtud ja auto tuleb tuttavalt, taga sillas mingi kolin ja xenon vilgub, armatuuris vilgub tulede regull kollasega ja pidurite märk kordamööda, õlivahetus tahan teha kohe ära ja mis õli peaksin ostma ja mitu liitrit


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 03.02.18 18:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reikar
Millepoolest "dünaamiline" vahetus variaatori puhul teistest kastidest erineb? Enda variaatorkastil lasin ka Hõbenooles dünaamilise kastiõli vahetuse teha... Kas müüdi siis olematut asja? Igatahes ees mootori alt kasti minevate õli torude kaudu seda tehti.

Lollidelt tulebki raha ära võtta.
Seda pesu tehakse selle pärast turbiiniga kastile, et turbiinist kogu õli kätte saada, sest lihtsalt välja lastes sa seda sealt kätte ei saa.
Saad kastist ainult osa kätte ning üle kolmandiku jääb sisse.

Topeltsiduriga automaadist, variaatorist või manuaalkastist saad sa reeglina välja lastes sisuliselt kogu õli kätte.
Ehk siis igasugune "dünaamiline" jura on lihtsalt õhu müümine.

Ma vahel mõtlen, et kas varsti hakkame mootoril ka "dünaamilist" õlivahetust tegema? :D
Miks mitte differentsiaalil? Ja kindlasti sobib roolivõimule ka "dünaamiline" õlivahetus.

Oeh.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 03.02.18 19:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj


Ma vahel mõtlen, et kas varsti hakkame mootoril ka "dünaamilist" õlivahetust tegema? :D


Oleneb kuipaljud panevad siia vahele võrdusmärgi, läbipesu = dünaamiline :D


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 03.02.18 20:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: reikar
Millepoolest "dünaamiline" vahetus variaatori puhul teistest kastidest erineb? Enda variaatorkastil lasin ka Hõbenooles dünaamilise kastiõli vahetuse teha... Kas müüdi siis olematut asja? Igatahes ees mootori alt kasti minevate õli torude kaudu seda tehti.

Lollidelt tulebki raha ära võtta.
Seda pesu tehakse selle pärast turbiiniga kastile, et turbiinist kogu õli kätte saada, sest lihtsalt välja lastes sa seda sealt kätte ei saa.
Saad kastist ainult osa kätte ning üle kolmandiku jääb sisse.

Topeltsiduriga automaadist, variaatorist või manuaalkastist saad sa reeglina välja lastes sisuliselt kogu õli kätte.
Ehk siis igasugune "dünaamiline" jura on lihtsalt õhu müümine.

Ma vahel mõtlen, et kas varsti hakkame mootoril ka "dünaamilist" õlivahetust tegema? :D
Miks mitte differentsiaalil? Ja kindlasti sobib roolivõimule ka "dünaamiline" õlivahetus.

Oeh.



Olen mitmes kohas saanud vastuseks dünaamilisele variaatori õlivahetusele, et see on pointless ja lasknud seega tavaliselt õli välja/sisse teha. Ainus koht, kuhu pidi ehk veidi jääma vana õli, on hüdroplokk. Aga huvitav tõesti, et Hõbenool ja esindused ja mitmed töökojad seda teenust variaatorile pakuvad.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 03.02.18 21:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Olen mitmes kohas saanud vastuseks dünaamilisele variaatori õlivahetusele, et see on pointless ja lasknud seega tavaliselt õli välja/sisse teha. Ainus koht, kuhu pidi ehk veidi jääma vana õli, on hüdroplokk. Aga huvitav tõesti, et Hõbenool ja esindused ja mitmed töökojad seda teenust variaatorile pakuvad.


Mitte ükski esindus ei paku sellist lollust.
Nagu ma ütlesin - lollidelt tulebki raha ära võtta. Loll pole see, kes küsib, vaid see kes maksab.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
matthiasm
huviline



Registreerunud 03.02.18
Kasutaja on eemal


postitati 04.02.18 11:15 Tsiteeri


Ootan siiamaani oma küsimusele vastust :D mis te ikka vaidlete, seega, mis õli ja mitu liitrit läheb a4 b7 2.0tdi mootorisse? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rendoqoz
huviline



Registreerunud 22.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 04.02.18 11:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: matthiasm
Ootan siiamaani oma küsimusele vastust :D mis te ikka vaidlete, seega, mis õli ja mitu liitrit läheb a4 b7 2.0tdi mootorisse? :D


See oleneb täpsemalt mootorist - kas on DPFiga või mitte. Peaks siiski VW507.00 olema.
Neid 103kw omi liigub nii DPF-iga kui DPF-ita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 04.02.18 20:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rendoqoz
Tsitaat:
Algselt postitas: matthiasm
Ootan siiamaani oma küsimusele vastust :D mis te ikka vaidlete, seega, mis õli ja mitu liitrit läheb a4 b7 2.0tdi mootorisse? :D


See oleneb täpsemalt mootorist - kas on DPFiga või mitte. Peaks siiski VW507.00 olema.
Neid 103kw omi liigub nii DPF-iga kui DPF-ita.


Ilma DPF-ita vw 505.01, 506.01, dpf-iga vw507.00 kui asja lihtsalt võtta. 4 -st liitrist piisab, jääb gramm ülegi.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inksuuuu
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.14
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0 abk. Audi 80 b4 competition 2.0 ace, A4 b7 2.0d cvt

postitati 02.05.18 20:59 Tsiteeri


Terv.
Mis puudutab multi läbipesu, siis umbes 2L jääb kasti ja punnist tuleb 3-4liitrit. Läbipesu on igal juhul mõttekas kuna jääb vana õli filtritesse, variaatoritesse, radiaatori, hüdroplokki, midagi ka siduritesse ja erinevatesse õlikanalitesse jne. Kui keegi viitsib kõrval seista näiteks hõbenooles, siis on näha mis ,,roppus'' sealt välja algul tuleb. Õli küll läheb üsna kiirelt puhtaks aga niigi õnnetu CVT vajab korralikku õli. Eks igaüks ise teab, aga tavaline õlivahetus lühendab oluliselt välpa.
Tean kuna oman ise Multitronicut, olen remondi sellele teinud isekeskis ja töötan Hõbenooles. :) Niisiis kes kuidas oma auto tervise eest hoolitseb.

Päikest.


___________________
(_|___ \=OOOO=/___/_)
\__============_/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 06.05.18 15:42 Tsiteeri


Radikas ongi sul enamus õli sees.
Kui õigeaegselt vastavalt välbale õli vahetada, ei tule sealt mitte midagi erilist.
Kui kast läbi juba on omadega ja jupsib, siis on igasugune õlivahetus üldjuhul mahavisatud raha, sest remondiks on see nagunii vaja sealt kõik välja lasta.

Mootoril jääb ka õliradikasse ja õlipumpa üle liitri vana õli.
Samamoodi jahutusega roolivõimul.

Hakkame kõigele "dünaamilist õlivahetust" ehk siis läbipesu müüma?
Või võtame äkki igaks õlivahetuseks kogu auto pulkadeks, et ühessegi kanalisse ikka kirmetki vana õli ei jääks?

Täiesti mõttetu õhumüümine IMO, eks igaüks teeb ise mis tahab oma rahaga.
Kisub vägisi nendeks odava õlivahetuse kohtade scamiks ära juba, nagu USA-s kombeks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 0.9% - SQL: 99.1%]