Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Okirspuu

 postitati 14.01.18 21:49
Tsitaat:
Tsitaat:
Jah minu kirjutatud on 1 massilised, pm neliku puhul mõlemat kasutanud, valeo komplekt oli parem, aga kui võtta 66kw oma sis kindlasti Sachs.
See 2 massi on suht pointless raha raiskamine, ennem olgu kergem vibra sees kui maksta 2 massi eest topelt hinda.
Valeo 1 mass komplektiga ei saanud väga vibrast aru ka.


Kui originaalis 2-massiline, siis vahetades jääb vast ikka 2-massiline.
Erinevates teemades tuhlata siis ikka kõigil pole see 2 to 1 head tulemust andnud. Väga palju oleneb autost endast, mõnikord joppab ja vibra ei teki ja kõik iluskena, teinekord meeletu vibra ja tuleb ikka 2-massiline sisse panna.
Ühesõnaga ei hakka riskima.
freeser

 postitati 02.01.18 11:35
Tsitaat:
Algselt postitas: Okirspuu
Tsitaat:
Algselt postitas: freeser
Esiveolise puhul otsi 66kw sidur sisse, passati või a4 pealt sobivad. Hooratta peaks saama 20-40€ ja siduri komplekt on 100 ja vb natuke peale sachsi oma. Vahetus 100-150 oleneb kus/kes teeb. Ise enda b5-le sai valeo komplekt sisse pandud 300-450€ kanti nende hinnad.


See 66kw-se oma lihtsalt odavam? Hindadest räägid nagu tegu oleks 1-massilisega.

Kui vahetuseks läheb, kes siis parim on, valeo, sasch või luk?
Jah minu kirjutatud on 1 massilised, pm neliku puhul mõlemat kasutanud, valeo komplekt oli parem, aga kui võtta 66kw oma sis kindlasti Sachs.
See 2 massi on suht pointless raha raiskamine, ennem olgu kergem vibra sees kui maksta 2 massi eest topelt hinda.
Valeo 1 mass komplektiga ei saanud väga vibrast aru ka.
Okirspuu

 postitati 02.01.18 09:28
Tsitaat:
Algselt postitas: freeser
Esiveolise puhul otsi 66kw sidur sisse, passati või a4 pealt sobivad. Hooratta peaks saama 20-40€ ja siduri komplekt on 100 ja vb natuke peale sachsi oma. Vahetus 100-150 oleneb kus/kes teeb. Ise enda b5-le sai valeo komplekt sisse pandud 300-450€ kanti nende hinnad.


See 66kw-se oma lihtsalt odavam? Hindadest räägid nagu tegu oleks 1-massilisega.

Kui vahetuseks läheb, kes siis parim on, valeo, sasch või luk?
freeser

 postitati 01.01.18 23:04
Esiveolise puhul otsi 66kw sidur sisse, passati või a4 pealt sobivad. Hooratta peaks saama 20-40€ ja siduri komplekt on 100 ja vb natuke peale sachsi oma. Vahetus 100-150 oleneb kus/kes teeb. Ise enda b5-le sai valeo komplekt sisse pandud 300-450€ kanti nende hinnad.
kuno666

 postitati 01.01.18 21:31
Siduri hind natuke üle pakutud pole ? Siduri komplekt peaks kindlasti koos hoorattaga jääma 350-450 vahele ja vahetus ei tohiks ka nagu üle 150 olla.
Okirspuu

 postitati 01.01.18 20:45
Lisaks netis surfates ja kõrvuti pannes siis tõesti b5 pagasnik on c4 avandi omast 50l suurem.
Aga tagaistujate ruumi kohta kahjuks sama ei saa öelda.
Okirspuu

 postitati 01.01.18 20:44
Saigi üks esiveoline B5 ära toodud.

Ei taha ära sõnuda, aga tundub et sain hea diili. Pisivigu leidub, aga nädalaga juba suuremas osas töid tehtud.
Kõik vedelikud ja filtrid vahetatud, rihm on küll vahetatud värskelt, aga veepump on puutumata jäetud.
Kuna rihm tundub värske, pump vana ja täpset ls pole teada kuna vahetati siis 30k pärast võtan ka selle ette, k-a küünlad.
Mootor ise tundub tihe ja kuiv.

Suunatuled olid lühises kuna kärupistiku relee oli läbi kärsanud.

Kui sidurit üks sentimeeter alla vajutada, on õrn vibra sees, targad mehed ütlesid et esimene indikaator hooratta vahetuseks.
Ehk siis koos siduri ja vahetusega 750.- (tuleb kõrvale panna).

Juhiuks elu näinud, sai hingede vahele seibid pandud, nüüd töötab hästi. Ühesõnaga hingedevahetus samuti teema.

Roostet minimaalselt (tiiva äärtes ja uste äärtes minimaalselt)

Diagnostikaga ei saadud ligi mootoripoolele ( veakoode ja muud nähti, aga mitte juhtpihustit jne jne). Ehk proovin teisi kohti kellel mõni teine tarkvara.

Kokkuvõtlikult 1800.- mis minu pedantlikuse juures peagi 3000.- juurde jõuab.
freeser

 postitati 18.12.17 09:51
1,9 81 kw on ikka suht pommikindel. Olles ise omanud 5a, siis tean suht hästi seda mootorit. Turbod on nii ja naa, kui chipiga rõhk liiga suureks lasta, siis lendab kiirelt, samas kui rõhk hoida alla 1,5, siis ei juhtu temaga väga midagi. Ise keerasin sinna suure turbo, pihustid ja mida kõike veel juurde ja ilma chipita toimis see auto ilusti.
Läbisõitu mina ei kardaks, enamus on 4-700 tuhat sõitnud nagunii

Nüüd aga oli ka valida kas uuesti b5 quattro või pigem c4, siis valisin c4 kuna ruumi rohkem ja ka jõudu. Ise ei poolda enam üldse Eestist auto ostu, tõin parem Lätist pm üle poole odavamalt kui siin küsivad plank-line eest. :D
Okirspuu

 postitati 17.12.17 21:25
Kui WAU eest ära võtta siis jah. Naljakas, aga tänud.

200 000 maha keeratud enne eestisse tulekut. Aga kui mootor on tihe ja põhi hea siis kas on vahet et 480k ees?


Märkus moderaatorilt: edaspidi kasuta postituse juures olevat MUUDA nuppu ise!
mkb

 postitati 17.12.17 21:23
Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tsitaat:
Algselt postitas: Okirspuu
Selle rootsiteema jätkuks:
Omanik ei mäleta rootsi numbrimärke, nii et ma ei saa väga uurimist teostada.


Siis küsi vähemalt õige VIN kood.


See otsing töötab nii reg. numbri kui ka VIN-koodiga. Ja imelikul kombel antud kuulutuses olev vin täitsa toimib Rootsi leheküljel.
Okirspuu

 postitati 17.12.17 21:22
See rootsi leht mida üleval pakuti ei anna selle numbrimärgi või WIN koodi järgi midagi.
Oskab keegi head lehte öelda, mis ainult WINi järgi midagigi näitab.
Kuuluses jap WAU... puudu
Typhome

 postitati 17.12.17 21:20
Kuulutuses on ju VIN kood olemas.

147BVJ
AUDI A4 AVANT
VIN: WAUZZZ8DZWA174259
https://eteenindus.mnt.ee/public/soidukDetailvaadeAvalik.jsf
yanekk

 postitati 17.12.17 21:06
Tsitaat:
Algselt postitas: Okirspuu
Selle rootsiteema jätkuks:
Omanik ei mäleta rootsi numbrimärke, nii et ma ei saa väga uurimist teostada.


Siis küsi vähemalt õige VIN kood.
Okirspuu

 postitati 17.12.17 20:54
Selle rootsiteema jätkuks:
Omanik ei mäleta rootsi numbrimärke, nii et ma ei saa väga uurimist teostada.
automees6

 postitati 17.12.17 20:22
Tsitaat:
Algselt postitas: Okirspuu
2-massiline peaks jah olema.
Seda ma jõudsin jp lugeda et ega kui chip selle njuttoni 300 peale ajab siis ega see hooratas ka kaua ei püsi.
Mis hooratta indikaatoriteks on? Kuidas aru saada mis seisus ta on?

Turbo remont vist pole väga teema ja EGR klappi väljaprogremine on ka kindel pauk.

Pole kunagi diislik omanud, sellepärast selline arutelu.

Turbo maksab umbes 300 euri vahetusfondits pole nagu eriti põdeda vaja. Jälgida kas turbo geaomeetria liigub ja mootor kiirendamisel avariireeziimi ei lähe. Egr võid sellel lihtsalt pimedaks teha mindagi sellest ei juhtu.
A see liikumise teema ma ei taha uskuda, et see uimane 2,6 isegi ilma chipita 81 kw mootorile alla jääb. Chipiga liigub ta kindlasti paremini kui 2,6.
Okirspuu

 postitati 17.12.17 20:10
2-massiline peaks jah olema.
Seda ma jõudsin jp lugeda et ega kui chip selle njuttoni 300 peale ajab siis ega see hooratas ka kaua ei püsi.
Mis hooratta indikaatoriteks on? Kuidas aru saada mis seisus ta on?

Turbo remont vist pole väga teema ja EGR klappi väljaprogremine on ka kindel pauk.

Pole kunagi diislik omanud, sellepärast selline arutelu.
automees6

 postitati 17.12.17 20:00
Tsitaat:
Algselt postitas: Okirspuu
Selline lugu, et 2.6-ga ei jõua enam ringi vurada ning olen palju head kuulnud 81kw-st.
Seega ka plaan järgmist autot vaatama minna:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2711179&rhash=bb12

On siis 81kw-ni niivõrd pommikindel nagu paljud räägivad. Kütusekulu ja nelikvedu mängivad minu jaoks olulist rolli, seega eks see 4.8 maanteel ole tegelikult pigem vast 6. Või ei ole nii?

Mis on halb on see, et omanik alles rootsist selle toonud, 2000 ise sõitnud. Palju ta ise ei ole teinud ja mis varem tehtud on, seda ta väga ei tea. 40k tagasi rihm vahetatud.

Arvutis tuleb üle vaadata kindlasti pihusti surved jne.


Mis te arvate, millele tähelepanu pöörata.


Arvutiga sel autol pole küll midagi vaadata. Ikka üldine seisukord rooste igalpool kas juba mitukorda tehtud või tahab tegemist. Veermik kontrolli üle lisaks multilingile on sel taga ka suht keeruline paljude puksidega sild. Tagasilla vedrupüstaksud vaata üle kui mädad on kas rattad küljes püsivad. Hooratas ja sidur võiks head olla. 81kw on ühemassiline hooratas? Kui kahemassiga hooratas siis seda kontrollida kuulata. Gardaan ja difri undamised lõtkud üle vaadata. Mootori töö, käivitumine korralik proovisõitt.
Chipi ei tasu kindlasti karta sel mootoril on varu küll ja kui on kulunud on nagunii vaja remontida. Kahemassilisest hoorattast saad chipiga suht kohe vahetada muud ei midagi.
weiks

 postitati 17.12.17 17:35
Tsitaat:
Algselt postitas: Okirspuu
Weiks, sa chippimise peale mõelnud pole?
Pidi ökomaks tegema, 70nm juurde andma ja vana mootori veel hõredamaks ajama.
Või kehtib see jutt, et kui vajutaja pole siis ka chip mootor peab kenasti vastu

Kui just pidevalt pedaal põrandas ei sõida, siis kestab ka see chipitud mootor. Lihtsalt enda talitsemine on raskem, kuid tead et jõudu on rohkem :D

Olen chippimise peale mõelnud, aga samas pole veel tungivat vajadust tundnud, sest igapäeva sõidud linnas ja sellest 15km raadiuses saab edukalt tehtud. Aga jah Pärnu-Tallinna vahet sõites peab ikka valima kohta kus vajadusel veokatest mööda sõita, sest ei ole seda tõmmet mis hoo üles keriks. Isegi mu esimene auto 2.0 66kw b4 oli möödasõidul erksam, aga see juba kisub teemast eemale.
Okirspuu

 postitati 17.12.17 17:11
Weiks, sa chippimise peale mõelnud pole?
Pidi ökomaks tegema, 70nm juurde andma ja vana mootori veel hõredamaks ajama.
Või kehtib see jutt, et kui vajutaja pole siis ka chip mootor peab kenasti vastu
Okirspuu

 postitati 17.12.17 17:06
No läbisõitu pole sellise aastakäigu juures üldse mõtet vaadata. Kõik nad mingi 400-500k raudselt sõitnud.
Hetkel ainuke miinus see et ei tea täpsemalt ajalugu.

Turbo on kallis? See pidi ka selline 200k mineja olema.
weiks

 postitati 17.12.17 17:00
Endal ka selline 81kw quattro ja rahul.

Edasi ei lähe, aga kütet ka ei võta. Olen saanud ise sõita pikalt 2,6 C4 quattroga ja sellega võrreldes tundub ilmselt see diisel esialgu ikka eriti mannetu, aga kõigega harjub. Meele teeb heaks see, et unustad mil viimati tanklas käisid.

Maanteel 4,8 on täitsa tõsi. Keskmine on mul 5,7.

Vastupidavus on suhteline ja oleneb suuresti sellest, kuidas varem on hoitud ja hooldatud.
mkb

 postitati 17.12.17 17:00
150 000 km tuimalt maha keritud.
Sellelt lehelt saab Rootsist toodud autode ajalugu kontrollida:https://biluppgifter.se

Läbisõidu number tuleb teatavasti kümnega korrutada.
Okirspuu

 postitati 17.12.17 16:49
Selline lugu, et 2.6-ga ei jõua enam ringi vurada ning olen palju head kuulnud 81kw-st.
Seega ka plaan järgmist autot vaatama minna:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2711179&rhash=bb12

On siis 81kw-ni niivõrd pommikindel nagu paljud räägivad. Kütusekulu ja nelikvedu mängivad minu jaoks olulist rolli, seega eks see 4.8 maanteel ole tegelikult pigem vast 6. Või ei ole nii?

Mis on halb on see, et omanik alles rootsist selle toonud, 2000 ise sõitnud. Palju ta ise ei ole teinud ja mis varem tehtud on, seda ta väga ei tea. 40k tagasi rihm vahetatud.

Arvutis tuleb üle vaadata kindlasti pihusti surved jne.


Mis te arvate, millele tähelepanu pöörata.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 72.8% - SQL: 27.2%]