Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A4 Q 1.9tdi 81kw (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 4209)
Okirspuu
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: 100 2.6 Q Avant, A4 1.9tdi 81kw Avant

postitati 17.12.17 16:49 Tsiteeri
A4 Q 1.9tdi 81kw



Selline lugu, et 2.6-ga ei jõua enam ringi vurada ning olen palju head kuulnud 81kw-st.
Seega ka plaan järgmist autot vaatama minna:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2711179&rhash=bb12

On siis 81kw-ni niivõrd pommikindel nagu paljud räägivad. Kütusekulu ja nelikvedu mängivad minu jaoks olulist rolli, seega eks see 4.8 maanteel ole tegelikult pigem vast 6. Või ei ole nii?

Mis on halb on see, et omanik alles rootsist selle toonud, 2000 ise sõitnud. Palju ta ise ei ole teinud ja mis varem tehtud on, seda ta väga ei tea. 40k tagasi rihm vahetatud.

Arvutis tuleb üle vaadata kindlasti pihusti surved jne.


Mis te arvate, millele tähelepanu pöörata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 17.12.17 17:00 Tsiteeri


150 000 km tuimalt maha keritud.
Sellelt lehelt saab Rootsist toodud autode ajalugu kontrollida:https://biluppgifter.se

Läbisõidu number tuleb teatavasti kümnega korrutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 17.12.17 17:00 Tsiteeri


Endal ka selline 81kw quattro ja rahul.

Edasi ei lähe, aga kütet ka ei võta. Olen saanud ise sõita pikalt 2,6 C4 quattroga ja sellega võrreldes tundub ilmselt see diisel esialgu ikka eriti mannetu, aga kõigega harjub. Meele teeb heaks see, et unustad mil viimati tanklas käisid.

Maanteel 4,8 on täitsa tõsi. Keskmine on mul 5,7.

Vastupidavus on suhteline ja oleneb suuresti sellest, kuidas varem on hoitud ja hooldatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Okirspuu
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: 100 2.6 Q Avant, A4 1.9tdi 81kw Avant

postitati 17.12.17 17:06 Tsiteeri


No läbisõitu pole sellise aastakäigu juures üldse mõtet vaadata. Kõik nad mingi 400-500k raudselt sõitnud.
Hetkel ainuke miinus see et ei tea täpsemalt ajalugu.

Turbo on kallis? See pidi ka selline 200k mineja olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Okirspuu
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: 100 2.6 Q Avant, A4 1.9tdi 81kw Avant

postitati 17.12.17 17:11 Tsiteeri


Weiks, sa chippimise peale mõelnud pole?
Pidi ökomaks tegema, 70nm juurde andma ja vana mootori veel hõredamaks ajama.
Või kehtib see jutt, et kui vajutaja pole siis ka chip mootor peab kenasti vastu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 17.12.17 17:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Okirspuu
Weiks, sa chippimise peale mõelnud pole?
Pidi ökomaks tegema, 70nm juurde andma ja vana mootori veel hõredamaks ajama.
Või kehtib see jutt, et kui vajutaja pole siis ka chip mootor peab kenasti vastu

Kui just pidevalt pedaal põrandas ei sõida, siis kestab ka see chipitud mootor. Lihtsalt enda talitsemine on raskem, kuid tead et jõudu on rohkem :D

Olen chippimise peale mõelnud, aga samas pole veel tungivat vajadust tundnud, sest igapäeva sõidud linnas ja sellest 15km raadiuses saab edukalt tehtud. Aga jah Pärnu-Tallinna vahet sõites peab ikka valima kohta kus vajadusel veokatest mööda sõita, sest ei ole seda tõmmet mis hoo üles keriks. Isegi mu esimene auto 2.0 66kw b4 oli möödasõidul erksam, aga see juba kisub teemast eemale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 17.12.17 20:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Okirspuu
Selline lugu, et 2.6-ga ei jõua enam ringi vurada ning olen palju head kuulnud 81kw-st.
Seega ka plaan järgmist autot vaatama minna:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2711179&rhash=bb12

On siis 81kw-ni niivõrd pommikindel nagu paljud räägivad. Kütusekulu ja nelikvedu mängivad minu jaoks olulist rolli, seega eks see 4.8 maanteel ole tegelikult pigem vast 6. Või ei ole nii?

Mis on halb on see, et omanik alles rootsist selle toonud, 2000 ise sõitnud. Palju ta ise ei ole teinud ja mis varem tehtud on, seda ta väga ei tea. 40k tagasi rihm vahetatud.

Arvutis tuleb üle vaadata kindlasti pihusti surved jne.


Mis te arvate, millele tähelepanu pöörata.


Arvutiga sel autol pole küll midagi vaadata. Ikka üldine seisukord rooste igalpool kas juba mitukorda tehtud või tahab tegemist. Veermik kontrolli üle lisaks multilingile on sel taga ka suht keeruline paljude puksidega sild. Tagasilla vedrupüstaksud vaata üle kui mädad on kas rattad küljes püsivad. Hooratas ja sidur võiks head olla. 81kw on ühemassiline hooratas? Kui kahemassiga hooratas siis seda kontrollida kuulata. Gardaan ja difri undamised lõtkud üle vaadata. Mootori töö, käivitumine korralik proovisõitt.
Chipi ei tasu kindlasti karta sel mootoril on varu küll ja kui on kulunud on nagunii vaja remontida. Kahemassilisest hoorattast saad chipiga suht kohe vahetada muud ei midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Okirspuu
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: 100 2.6 Q Avant, A4 1.9tdi 81kw Avant

postitati 17.12.17 20:10 Tsiteeri


2-massiline peaks jah olema.
Seda ma jõudsin jp lugeda et ega kui chip selle njuttoni 300 peale ajab siis ega see hooratas ka kaua ei püsi.
Mis hooratta indikaatoriteks on? Kuidas aru saada mis seisus ta on?

Turbo remont vist pole väga teema ja EGR klappi väljaprogremine on ka kindel pauk.

Pole kunagi diislik omanud, sellepärast selline arutelu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 17.12.17 20:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Okirspuu
2-massiline peaks jah olema.
Seda ma jõudsin jp lugeda et ega kui chip selle njuttoni 300 peale ajab siis ega see hooratas ka kaua ei püsi.
Mis hooratta indikaatoriteks on? Kuidas aru saada mis seisus ta on?

Turbo remont vist pole väga teema ja EGR klappi väljaprogremine on ka kindel pauk.

Pole kunagi diislik omanud, sellepärast selline arutelu.

Turbo maksab umbes 300 euri vahetusfondits pole nagu eriti põdeda vaja. Jälgida kas turbo geaomeetria liigub ja mootor kiirendamisel avariireeziimi ei lähe. Egr võid sellel lihtsalt pimedaks teha mindagi sellest ei juhtu.
A see liikumise teema ma ei taha uskuda, et see uimane 2,6 isegi ilma chipita 81 kw mootorile alla jääb. Chipiga liigub ta kindlasti paremini kui 2,6.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Okirspuu
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: 100 2.6 Q Avant, A4 1.9tdi 81kw Avant

postitati 17.12.17 20:54 Tsiteeri


Selle rootsiteema jätkuks:
Omanik ei mäleta rootsi numbrimärke, nii et ma ei saa väga uurimist teostada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 17.12.17 21:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Okirspuu
Selle rootsiteema jätkuks:
Omanik ei mäleta rootsi numbrimärke, nii et ma ei saa väga uurimist teostada.


Siis küsi vähemalt õige VIN kood.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Typhome
klubiliige



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 17.12.17 21:20 Tsiteeri


Kuulutuses on ju VIN kood olemas.

147BVJ
AUDI A4 AVANT
VIN: WAUZZZ8DZWA174259
https://eteenindus.mnt.ee/public/soidukDetailvaadeAvalik.jsf


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Okirspuu
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: 100 2.6 Q Avant, A4 1.9tdi 81kw Avant

postitati 17.12.17 21:22 Tsiteeri


See rootsi leht mida üleval pakuti ei anna selle numbrimärgi või WIN koodi järgi midagi.
Oskab keegi head lehte öelda, mis ainult WINi järgi midagigi näitab.
Kuuluses jap WAU... puudu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 17.12.17 21:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tsitaat:
Algselt postitas: Okirspuu
Selle rootsiteema jätkuks:
Omanik ei mäleta rootsi numbrimärke, nii et ma ei saa väga uurimist teostada.


Siis küsi vähemalt õige VIN kood.


See otsing töötab nii reg. numbri kui ka VIN-koodiga. Ja imelikul kombel antud kuulutuses olev vin täitsa toimib Rootsi leheküljel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Okirspuu
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: 100 2.6 Q Avant, A4 1.9tdi 81kw Avant

postitati 17.12.17 21:25 Tsiteeri


Kui WAU eest ära võtta siis jah. Naljakas, aga tänud.

200 000 maha keeratud enne eestisse tulekut. Aga kui mootor on tihe ja põhi hea siis kas on vahet et 480k ees?


Märkus moderaatorilt: edaspidi kasuta postituse juures olevat MUUDA nuppu ise!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
freeser
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V

postitati 18.12.17 09:51 Tsiteeri


1,9 81 kw on ikka suht pommikindel. Olles ise omanud 5a, siis tean suht hästi seda mootorit. Turbod on nii ja naa, kui chipiga rõhk liiga suureks lasta, siis lendab kiirelt, samas kui rõhk hoida alla 1,5, siis ei juhtu temaga väga midagi. Ise keerasin sinna suure turbo, pihustid ja mida kõike veel juurde ja ilma chipita toimis see auto ilusti.
Läbisõitu mina ei kardaks, enamus on 4-700 tuhat sõitnud nagunii

Nüüd aga oli ka valida kas uuesti b5 quattro või pigem c4, siis valisin c4 kuna ruumi rohkem ja ka jõudu. Ise ei poolda enam üldse Eestist auto ostu, tõin parem Lätist pm üle poole odavamalt kui siin küsivad plank-line eest. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Okirspuu
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: 100 2.6 Q Avant, A4 1.9tdi 81kw Avant

postitati 01.01.18 20:44 Tsiteeri


Saigi üks esiveoline B5 ära toodud.

Ei taha ära sõnuda, aga tundub et sain hea diili. Pisivigu leidub, aga nädalaga juba suuremas osas töid tehtud.
Kõik vedelikud ja filtrid vahetatud, rihm on küll vahetatud värskelt, aga veepump on puutumata jäetud.
Kuna rihm tundub värske, pump vana ja täpset ls pole teada kuna vahetati siis 30k pärast võtan ka selle ette, k-a küünlad.
Mootor ise tundub tihe ja kuiv.

Suunatuled olid lühises kuna kärupistiku relee oli läbi kärsanud.

Kui sidurit üks sentimeeter alla vajutada, on õrn vibra sees, targad mehed ütlesid et esimene indikaator hooratta vahetuseks.
Ehk siis koos siduri ja vahetusega 750.- (tuleb kõrvale panna).

Juhiuks elu näinud, sai hingede vahele seibid pandud, nüüd töötab hästi. Ühesõnaga hingedevahetus samuti teema.

Roostet minimaalselt (tiiva äärtes ja uste äärtes minimaalselt)

Diagnostikaga ei saadud ligi mootoripoolele ( veakoode ja muud nähti, aga mitte juhtpihustit jne jne). Ehk proovin teisi kohti kellel mõni teine tarkvara.

Kokkuvõtlikult 1800.- mis minu pedantlikuse juures peagi 3000.- juurde jõuab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Okirspuu
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: 100 2.6 Q Avant, A4 1.9tdi 81kw Avant

postitati 01.01.18 20:45 Tsiteeri


Lisaks netis surfates ja kõrvuti pannes siis tõesti b5 pagasnik on c4 avandi omast 50l suurem.
Aga tagaistujate ruumi kohta kahjuks sama ei saa öelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 01.01.18 21:31 Tsiteeri


Siduri hind natuke üle pakutud pole ? Siduri komplekt peaks kindlasti koos hoorattaga jääma 350-450 vahele ja vahetus ei tohiks ka nagu üle 150 olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
freeser
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V

postitati 01.01.18 23:04 Tsiteeri


Esiveolise puhul otsi 66kw sidur sisse, passati või a4 pealt sobivad. Hooratta peaks saama 20-40€ ja siduri komplekt on 100 ja vb natuke peale sachsi oma. Vahetus 100-150 oleneb kus/kes teeb. Ise enda b5-le sai valeo komplekt sisse pandud 300-450€ kanti nende hinnad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Okirspuu
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: 100 2.6 Q Avant, A4 1.9tdi 81kw Avant

postitati 02.01.18 09:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: freeser
Esiveolise puhul otsi 66kw sidur sisse, passati või a4 pealt sobivad. Hooratta peaks saama 20-40€ ja siduri komplekt on 100 ja vb natuke peale sachsi oma. Vahetus 100-150 oleneb kus/kes teeb. Ise enda b5-le sai valeo komplekt sisse pandud 300-450€ kanti nende hinnad.


See 66kw-se oma lihtsalt odavam? Hindadest räägid nagu tegu oleks 1-massilisega.

Kui vahetuseks läheb, kes siis parim on, valeo, sasch või luk?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
freeser
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V

postitati 02.01.18 11:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Okirspuu
Tsitaat:
Algselt postitas: freeser
Esiveolise puhul otsi 66kw sidur sisse, passati või a4 pealt sobivad. Hooratta peaks saama 20-40€ ja siduri komplekt on 100 ja vb natuke peale sachsi oma. Vahetus 100-150 oleneb kus/kes teeb. Ise enda b5-le sai valeo komplekt sisse pandud 300-450€ kanti nende hinnad.


See 66kw-se oma lihtsalt odavam? Hindadest räägid nagu tegu oleks 1-massilisega.

Kui vahetuseks läheb, kes siis parim on, valeo, sasch või luk?
Jah minu kirjutatud on 1 massilised, pm neliku puhul mõlemat kasutanud, valeo komplekt oli parem, aga kui võtta 66kw oma sis kindlasti Sachs.
See 2 massi on suht pointless raha raiskamine, ennem olgu kergem vibra sees kui maksta 2 massi eest topelt hinda.
Valeo 1 mass komplektiga ei saanud väga vibrast aru ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Okirspuu
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: 100 2.6 Q Avant, A4 1.9tdi 81kw Avant

postitati 14.01.18 21:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Jah minu kirjutatud on 1 massilised, pm neliku puhul mõlemat kasutanud, valeo komplekt oli parem, aga kui võtta 66kw oma sis kindlasti Sachs.
See 2 massi on suht pointless raha raiskamine, ennem olgu kergem vibra sees kui maksta 2 massi eest topelt hinda.
Valeo 1 mass komplektiga ei saanud väga vibrast aru ka.


Kui originaalis 2-massiline, siis vahetades jääb vast ikka 2-massiline.
Erinevates teemades tuhlata siis ikka kõigil pole see 2 to 1 head tulemust andnud. Väga palju oleneb autost endast, mõnikord joppab ja vibra ei teki ja kõik iluskena, teinekord meeletu vibra ja tuleb ikka 2-massiline sisse panna.
Ühesõnaga ei hakka riskima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 68.5% - SQL: 31.5%]