Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
veekaheksa

 postitati 04.07.16 20:35
Ma vahetan neid rihmu edasi parem. Vähemalt teada asi :P

veekaheksa
kps

 postitati 04.07.16 16:28
Enne kui siin teemas sõda lahti läheb võiks keegi targem pigem kirjutada, mis on siis tehase poolt soovituslik tegevus nende pingutite ja kettide osas ja miks on sama grupi piires see siis erinev "pealtnäha samadel isenditel" ;).
PS! P*rsse, ma lähen ostan 5 aasta vanuse tossava lexuse :D
prj

 postitati 04.07.16 16:17
Tsitaat:
Algselt postitas: tarts
Ma võtaksin siinkohal sõna ainult mootori suure hoolduse kohta, st poleks uskunud, et ka "helgemad pead" jätkavad selle jama ajamist, et 150, 165 ja 171kw on "ketiprobleemiga" ja edasi (C6 176, C7 150 ja 180kw) enam pole. See on täielik müüt, legend jms = jama. Lisaks promoda ülemiste ketipingutite vahetust probleemi lahendusena, muidu kõrgete teadmistega hiilgava seltsimees prj poolt, on "kerge" prohmakas.

Vat ei ole prohmakas. Pole mul veel ühelgi 176kw-l kõrisevaid kette olnud 250 000km juures ning käinud on neid kümneid ja kümneid. Küll aga on mitu autot olnud 400 000 juures ilma ketiprobleemita. Samas on käinud 180kw-seid, kus kella peal 150 000 ning ketid kõrisevad.
Eelneva põlvkonna omadel on 250 000 pigem erand, kui ketid häält ei tee. Samuti aitab ülemiste pingutite vahetus 60 000 - 120 000km. Seejärel on vaja kogu mäng vahetada. Paljud müüvad auto enne maha.
Samuti pean tähtsaks märkida, et sina pole siin mitte keegi kellegi teise poolt öeldut "jamaks" tembeldama. Kõike on võimalik viisakalt öelda, mitte möliseda. Kas tööd vähe?

Teemasse:
D4 vs viimane Phaeton ei kannata mingit võrdlust. Loomulikult D4 või siis S-klass. Phaeton on sisuliselt muutusteta aastast 2003 ning see annab tunda.
D3 vs Phaeton tuleb lihtsalt mõlemat proovida ja otsustada, kas tahad pigem sportlikumat suunitlust või ajad ainult mugavust taga ning oled nõus kõik muu ohverdama.
kps

 postitati 04.07.16 16:15
Tsitaat:
Algselt postitas: MaxPower
Imelik tõesti, et Audi foorumis hakati hoopis VW ülistama, aga ise endalegi meeldib Phaeton, pean siis silmas seda mis 2011a tuli :D.

Pimesi pole võimalik mitte kumbagi neist autodest osta. On neil kõigil omad head ja vead. PS! Kui keegi mõne Lexuse kah siia teemasse toob, siis selle kustutan küll maha! :D
MaxPower

 postitati 04.07.16 12:13
Imelik tõesti, et Audi foorumis hakati hoopis VW ülistama, aga ise endalegi meeldib Phaeton, pean siis silmas seda mis 2011a tuli :D.
AronL

 postitati 04.07.16 06:38
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: AronL
Phaeton haruldasem ka tänavapildis ja mulle endale tundub viimane facelift välimuselt generatsiooni võrra uuem ka kui D3.

No see facelift Phaeton (2011+) ongi pigem konkurent siiski A8 D4-le.

P.S Kuna Phaeton on ka teemasse tiritud, siis korrigeerisin ka pealkirja.


Seda enam, hind ju pigem D3'ga võrreldav.
kiljotiin

 postitati 03.07.16 22:03
A8 kindlasti lihtsam müüa kui Phaetoni tuleviku perspektiivis. Samas kõik oleneb, mida tahad. Tehnika pm neil üks. Mine proovi üht ja teist. Nii saad ainult oma küsimusele vastuse, kumba eelistada.

Phaetonil rohkem tilulilusid küljes.
TiitR2

 postitati 03.07.16 21:13
Tsitaat:
Algselt postitas: AronL
Phaeton haruldasem ka tänavapildis ja mulle endale tundub viimane facelift välimuselt generatsiooni võrra uuem ka kui D3.

No see facelift Phaeton (2011+) ongi pigem konkurent siiski A8 D4-le.

P.S Kuna Phaeton on ka teemasse tiritud, siis korrigeerisin ka pealkirja.
AronL

 postitati 03.07.16 20:07
Viimane Phaetoni facelift tundub päris meeldiv, see vist siis alates 2011? Juba täitsa modernse ja värske ninaga, Mobiles hinnad ka väga mõistlikud arvestades aastat ja klassi. Kui on valida sarnase raha eest nt. 2008.a A8 171KW või 2011.a Phaeton 176KW, siis mina pikalt küll ei mõtleks. Phaeton haruldasem ka tänavapildis ja mulle endale tundub viimane facelift välimuselt generatsiooni võrra uuem ka kui D3.

Endalgi imelik lugeda kui eelistaks Audile midagi muud:D
M.Jaaska

 postitati 03.07.16 19:52
Lisan omapoolt mõtte, et A8 minu silmis on ilusam auto kui seda on phaeton, mis sünnist surmani on olnud sama auto. Faceliftid küll olid, kuid auto jäi ju samaks sisuliselt.
Audi A8 siiski arenes ka vahepeal D2-D3 ja nüüd D4.

Tundub, et ka varuosi ka lihtsam saada. Mõtlen just elektri poolt, sest kindlasti neid vaja läheb. Olen nüüdseks kokku puutunud mitmete A8 D3 masinatega ja kõigil on elektris mingi kala.
lynx

 postitati 03.07.16 18:08
Kõik on tore ja hea mida te siin eelpool arutate, kuid te unustate minu arust väga tähtsa(d) asja(d).
Kuidas sa ennast seal autos sees tunned.

Saada on ju kolme erinevat istmetüüpi (sh. 4 või 5 kohaline, ventileeritavad, massaa˛, jne), kolme helisüsteemi, erinevaid vedrustuse tüüpe.
Rääkimata lisadest nagu keyless, softclose, acc, afs(2) reahoidmis ja vahetusabi, tagurduskaamera, erinevad mutimeedia võimalused, webasto jne.
Kõik see on teine pool autost.

Mina ostaks igakell näiteks 2005facelift mudeli enne kui 2008 oma, kui viimane oleks lisade vaene.

Olles ise ajajooksul mitut d3 omanud, on need kõik v8 olnud ja ma pole isegi hetkeks 3.0tdi peale mõelnud. See lihtsalt ei oma madalat seda väänet ega kõrgelt seda jõudu. Jah, mõne jaoks pole need olulised, kui mulle on.

Samas olen tööalaselt kokku puutunud paljude d3 ja võin öelda, et pole ühtegi ideaalses korras sõidukit näinud. Mõni nendest kõlbaks minu arvates ainult juppideks müümiseks, kuid näe . . . sõidavad.
Maku

 postitati 03.07.16 08:45
Tsitaat:
Algselt postitas: tarts
Ketiajam vajab kõigil mootoritel täiskomplektis vahetamist, seda tuleb võtta kui suurt hooldust, mitte kui mingi X mootori tüüpprobleemi. Vanematel versioonidel saab laias laastus sõita ilma, et laginad/kõrinad väga hulluks läheks 300 tkm (+/- 50 tkm), uuematel (ehk siis legendide järgi parematel) 200 tkm.

Tarts, suure hoolduse all pead sa silmad mida? 210 000 km?
TiitR2

 postitati 03.07.16 00:03
Väga hea tagasiside! Tänud kõigile vastajaile :cool: D4 peale esialgu enam hammast ei ihu, kuid sain vägagi head infi küsitule.
AronL

 postitati 02.07.16 13:53
Sama ajastu BMW diislitel on ka mitmeid probleeme, seal lähevad ketid puruks lihtsalt:)
tarts

 postitati 02.07.16 13:46
Ma võtaksin siinkohal sõna ainult mootori suure hoolduse kohta, st poleks uskunud, et ka "helgemad pead" jätkavad selle jama ajamist, et 150, 165 ja 171kw on "ketiprobleemiga" ja edasi (C6 176, C7 150 ja 180kw) enam pole. See on täielik müüt, legend jms = jama. Lisaks promoda ülemiste ketipingutite vahetust probleemi lahendusena, muidu kõrgete teadmistega hiilgava seltsimees prj poolt, on "kerge" prohmakas.
Ketiajam vajab kõigil mootoritel täiskomplektis vahetamist, seda tuleb võtta kui suurt hooldust, mitte kui mingi X mootori tüüpprobleemi. Vanematel versioonidel saab laias laastus sõita ilma, et laginad/kõrinad väga hulluks läheks 300 tkm (+/- 50 tkm), uuematel (ehk siis legendide järgi parematel) 200 tkm.
Sama teema ka 4.0 ja 4.2 V8 kohta ja kes nt bemmiusku tahab pöörata lootuses, et seal seda "probleemi ei ole", siis kinnitan, et on ikka küll.
kps

 postitati 02.07.16 10:32
Hoidsin pigem siiani suud kinni, kuna ei tahtnud margifoorumis teisele grupile reklaami teha, aga paraku prj tegi otsa lahti ja peab paraku selle D3 kohta samuti nii palju soovitama, et osta parem phaeton. Neid üritatakse pahatihti D3'ga võrrelda, aga ma ei leia kahjuks D3'l ühtegi eelist arvestades nende omavahelist hinnavõistlust, mis on samuti pigem phaetoni kasuks. Taustakontroll on loomulikult mõlemal nii vanade masinate puhul ülioluline ja kui ikka kahtluseuss sisse poeg, siis hoia eemale mitte ära muutu auto kõrval "pimedaks".

Kui vaatasid ka juba D4'ja, siis tee oma valik pigem D4 vs. viimane phaeton. Üks lausa pikendatud versioonis pakkuda.

Ma käinud suhteliselt tihedalt igasugu pakutavaid d3'sid vs c6'si nii pulli pärast vanemaid kui ka tõsisemalt uuemaid kuni 20k hinnapiiris vaatamas (kahjuks küll ainult Tartu ümbruse platsidel) ja need pisihädad, mida väga tähelepanelikult otsides ikka leiab on vägagi kulukas eemaldada, eriti kui mingid elektrikulinad ei toimi - ütleme siis nii, et mingid ketipingutid, pihustid ja sild mind tegelikult üldse ei koti, kuna need on kindel laks ja asi sõidab.
prj

 postitati 02.07.16 09:52
4.2-l on täpselt samamoodi pihustiprobleemid. Lisanduvad turboprobleemid rohkem sõitnud autodel ning nende vahetuseks tuleb mootor maha võtta.
171kw 3.0 TDI-l on ülemised ketipingutid (400-500 EUR) ning lisaks sellele pihustiprobleemid.
176kw 3.0 TDI-l, mida saab Phaetoni peal neid probleeme ei ole. A8-le seda mootorit paraku ei paigaldatud. Samuti on kõikidel 3.0 TDI Phaetonitel Webasto - aga vahe on sees, kas on tehasest juba puldiga või peab selleks lisamooduli paigaldama, et puldiga juhtida saaks.
155kw ja 171kw-l pole mitte mingit vahet peale väände piiraja mootorisoftis. Selle saab tarkvara muutes 171kw (või rohkema) peale.
Mis 4.2 vs 3.0 puutub, siis 3.0 on suurema ls-ga mõistlikum ost, sest pea kõik vead saab lahendada lihtsalt nii, et ei pea mootorit maha võtma. 4.2 on "äge" täpselt nii kaua, kuni see töötab.

A8-ga võrreldes on Phaeton pehmem, aga suurema kaaluga. A8-l on selle arvelt parem/konkreetsem juhitavus. Phaetonil on ka parem mürasummutus. Võib öelda nii - kui A8 on mõeldud pigem konkurendiks BMW 7ndale seeriale, siis Phaeton pigem S-klassile.
A8 MMI on oluliselt parem, kui Phaetoni navigatsioon, seda kuni GP2 mudelini, kust edasi tuli Phaetonile uuem navi (nagu lingil toodud).

13800 EUR on 220 000 LS-ga 176kw Phaetoni kohta selgelt üle hinnatud. Antud mudelil pole ka kõige parem varustus - 12way istmed, mitte 18way comfort (kuigi 12way on ka üsna hea), puudu on servosulgurid ustel. Samuti on varustust kirjas, mida reaalselt ei ole (istmed mäludega - mälu nuppe pole antud autol). Kõige suurem hind võiks olla 11000 - mitte üle selle.
Maku

 postitati 02.07.16 08:44
D3 hinnaklass on sul kuni 15k? Mina eelistaksin iga kell V8 diislit. Samas see 15k on juba selline ääri-veeri hinnaklass, kust varsti algavad BMW F01, F10 ja Audi C7. Paned vähe juurde ja saad uuema auto.

Kui aga D3-st rääkida, siis tegemist on minu arvates ühe parima autoga hinnaklassis kuni 15k. Leia endale sobiva varustusega masin, tee ostueelne kontroll ja naudi. Sillad ja õhkvedrustus on head, heliisolatsioon hea, sõidumugavus hea.. Ja kui sa pole varem 4.2 diisliga sõitnud, siis tõenäoliselt üllatud selle dünaamikas. Üks asi, mida D3 puhul soovitan vältida, on sportvedrustus.
rocket

 postitati 02.07.16 08:28
Phaeton on teraskerega, loe TANK ;)
mulk

 postitati 02.07.16 08:21
Mul on olnud D3 1 1/2 aasta ja ei mingeid veermikumuresi.
Lugedes A6 3.0 teemasid, siis 171kw mootor oma muredega on riskantne, kui üllatavaid väljaminekuid kardad.
Phaetoni 176kw mootor peaks olema neist muredest vaba?
TiitR2

 postitati 01.07.16 17:57
Uurisin ühes teemas küll D4 kerega kohta, kuid huvitab ka D3 kerega ja 3,0 disla. Ma ei tea, kas olen otsinguga koba, kuid pannes otsingusse A8 3,0tdi, viskab suuresti vaid D2 kerega A8 kohta?
Ühesõnaga, mida arvate nende kahe masina kohta öelda? Siinseid postitusi lugedes sain aru, et seda 171kw-list mootorit kimbutavad pihustid ja ketipingutid? Ma ei teadnudki, et see Audi V6 disla on ket(tide)ga?
Kuidas A8-l see õhkvedru vastu peab? Mida veel jälgida?...just konkreetsete autode puhul.
Kas see 155kw on väga hull ja kohitsetud mootor?
Väga hea pakkumise (loe: väga eeskujulik seisukord ja korralik ajalugu) huvitavad ka prefaceliftid.

http://www.auto24.ee/used/2256021
http://www.auto24.ee/used/2272808

..või hoopis VW? http://www.auto24.ee/used/2286769

Tänud vastajatele.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 75.1% - SQL: 24.9%]