Teema ülevaade |
Jann
|
postitati 16.11.14 11:58 |
Tsitaat: | Algselt postitas: rihonet
Tsitaat: | Algselt postitas: JanariA4
Selle hindamise peale üks suur smile! Endalgi suht sarnane seik seljataga.
Mina isiklikult vaataksin ka 2.0 diisli poole rohkem, kui 3.0 disla poole. Kindlasti on see täiesti subjektiivne arvamus, aga minu jaoks on samuti
oluline siiski ka ülalpidamiskulud. Kuli kellegil jääb 130kw väheseks, siis "näppida" saab neid mootoreid vägagi hästi. Pigem on keeruline leida
hästi varustatud ja väikse läbisõiduga 2.0 tdi või tsi varianti. |
Just täpselt, kellele poleks siis tähtis ülalpidamiskulud ja see 2.0 tdi peaks edasi liikuma küll. Ise olen otsinud mobile kaudu ning ega tõesti neid
väikese läbisõiduga, hea varustusega ja mis peamine hea hinnaga polegi eriti saada. See ainult minu arvamus aga kui vaadata a4 allroadi(al. 2011)
hindasid siis natuke juurde võiks saada juba a6 c7-e. C7 näeb ka suht hea välja ja 2.0 tdi peaks ka seda kere hästi liigutama. Kuid see siiski ainult
hinnavõrdlus. |
No näed, hakkab tulema. Nüüd loe mu esimest postitust uuesti.
|
Ramm
|
postitati 16.11.14 10:05 |
Selline kooslus puudub nagu öko mootor ja väga hea varustus. Kes otsib uuena öko mootoriga siis sellele on raha tähtsam kui auto sõidumugavus. Kui
juba vaadatakse suurema mootoriga siis ka mugavuse osas on suuremad nõudlused.
|
rihonet
|
postitati 16.11.14 09:47 |
Tsitaat: | Algselt postitas: JanariA4
Selle hindamise peale üks suur smile! Endalgi suht sarnane seik seljataga.
Mina isiklikult vaataksin ka 2.0 diisli poole rohkem, kui 3.0 disla poole. Kindlasti on see täiesti subjektiivne arvamus, aga minu jaoks on samuti
oluline siiski ka ülalpidamiskulud. Kuli kellegil jääb 130kw väheseks, siis "näppida" saab neid mootoreid vägagi hästi. Pigem on keeruline leida
hästi varustatud ja väikse läbisõiduga 2.0 tdi või tsi varianti. |
Just täpselt, kellele poleks siis tähtis ülalpidamiskulud ja see 2.0 tdi peaks edasi liikuma küll. Ise olen otsinud mobile kaudu ning ega tõesti neid
väikese läbisõiduga, hea varustusega ja mis peamine hea hinnaga polegi eriti saada. See ainult minu arvamus aga kui vaadata a4 allroadi(al. 2011)
hindasid siis natuke juurde võiks saada juba a6 c7-e. C7 näeb ka suht hea välja ja 2.0 tdi peaks ka seda kere hästi liigutama. Kuid see siiski ainult
hinnavõrdlus.
|
Amadeus
|
postitati 15.11.14 08:37 |
Selle CR2.0Tdi mootori areng on tõesti hämmastav. Näituseks pandi A8-le mõeldud 2.0 Tdi-Bit pasteet B8-le. 176kW/500Nm@1750rpm pole eriti paha.
Aga mina olen kah üks selline, kes selle iluvõre, liistude ja plastmass tiivaäärte eest on nõus rohkem maksma. A4 oolrõud on ilus, maitsekas. Kahju
muidugi, et R4 mootori s-tronic tuli alles B9 kerele ja selle hinnaskaala muidugi hoopis teine.
|
JanariA4
|
postitati 14.11.14 06:49 |
Selle hindamise peale üks suur smile! Endalgi suht sarnane seik seljataga.
Mina isiklikult vaataksin ka 2.0 diisli poole rohkem, kui 3.0 disla poole. Kindlasti on see täiesti subjektiivne arvamus, aga minu jaoks on samuti
oluline siiski ka ülalpidamiskulud. Kuli kellegil jääb 130kw väheseks, siis "näppida" saab neid mootoreid vägagi hästi. Pigem on keeruline leida
hästi varustatud ja väikse läbisõiduga 2.0 tdi või tsi varianti.
|
arturASE
|
postitati 13.11.14 19:46 |
Endal oli aastaid tagasi konkreetne kogemus müügieelse hindamisega, kus Valoori hindaja kukkus mind sõimama, et miks ma tahan oma 2008 aasta "A6"
eest omajagu rohkem raha, kui tol hetkel müügis olevate A6-te eest taheti. Algul ei saanudki asjast aru, et mis ma siis nüüd valesti olen teinud, ja
palusin hindajal oma juttu põhjendada. Kui oli müügiportaal lahti võetud ja mulle igast pilkavaid lauseid lausutud "eks iga mees arva oma autost
paremat kui keegi teine", siis lähemal vaatluselt ei saanud mees arugi, et mul oli hoopis ju A4, mida ma müüa tahtsin. Peale selle selgeks tegemist
härrale, oli kerge vaikus ja siis mainiti mitme margi kohta, millel on imelikul kombel väiksemad mudelid kallimad kui suured.
Aga nüüd natuke veel autot tundma õppides, siis varem ei olnud väga kindel, et see 2,0 D quattro just jõuliselt edasi veab, aga siin on minu arvamus
muutunud, just alates 125kw mootorist, eks see 130kw on veel omakorda käredam. Olles omanud palju audi 3,0 D mootoritega autosid, siis võiks mainida,
et pigem on minujaoks juba kahese mootori omadused ja näitajad igapäevases kasutuses kõige praktilisemad ja muidugi soodsamad. Pigem ei ole mul enam
seda hoiakut, et 3,0 on ikka see õige Eestimehe auto, krt ei ole ta miskit, kahene on ka ikka kõva sammu arenenud, aga loomulikult ei saa siin mingit
paraleeli võtta A6-ga (massi vahe).
|
JanariA4
|
postitati 12.11.14 21:23 |
No selge on see, et võrdluses ei peetud silmas kuni kaks aastat vanu autosid. Aga alates 3-4 aastast olen Arturiga nõus.
Ise soovitan samuti A4 allrodi, kuna tegemist on hea autoga ja ilmselgelt hoiab hästi hinda. Nagu ka q5.
2.0 diisel on paras asi, kui just hullult seda "performance" tunnet taga ei aja. Jalgu ei jää, aga jõulisemaid mootorid on olemas. Reeglina ka hästi
varustatud.
Nagu Allroadi puhul ikka, maksab ka siin väike läbisõit ja sõna otses mõttes kindel ajalugu.
|
Caesar
|
postitati 12.11.14 10:14 |
Tsitaat: | Algselt postitas: arturASE
Sama kohatu oleks võrrelda A6-te ja A3, on ka ju tegemist väga erinevate masinatega, siiski sama aasta A3 on kohati kallimgi sama aasta A6-st. Ja
üldsegi on turu pilt paraku selline, et väiksemad autod kipuvadki miskipärast kallimad olema. Lihtsalt on mingi grupp inimesi, kes just A4 naudivad,
sama käib kõigi teiste mudelite kohta.
Väga palju mõjutab inimesi ka võimalus natukenegi erineda sellest "hallist massist", ise kuulun ka sinna rühma |
Kas saad näidata 2012 + aasta A6 ja A3 võrdlust, kus samasuguse mootori ja lisavarustuse korral on A3 kallim kui A6?
|
piibek
|
postitati 10.11.14 11:58 |
Kas 2.0 diislit ja automaati allroadile üldse on tehtud? Tean, et faceliftil (2012+) on see täitsa olemas, aga vanematel mudelitel pole täheldanud!?
Kuigi küttekulu ja jõudluse suhe on okei, siis mina sooviks ikkagi, et masina keskmine kulu jääks alla seitsme liitri sajale.
Vaatan ise ka nende poole ja tulevikus plaan oma tavaline B8 - allroadi vastu välja vahetada.
|
rihonet
|
postitati 19.10.14 16:54 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Vot mina ei saa sellest A4 Allroadi pointist aru, hunniku papi eest teine võre ja mõni liist rohkem külge kleebitud. Selle raha eest saab juba väga
palju rohkem autot mõne muu audi mudeli näol. Olles ise omanud väga palju A6 ja A4 mudeleid võin öelda, et neid omavahel võrrelda on muidugi kohatu.
|
Hästi ei taha uskuda, et selle raha eest saab mõne välimuselt parema audi mudeli, kuigi eks igal ole oma maitse. Just A4 Allroadil ongi see pluss, et
erined hallist massist ja teine selline oleks siis A6 Allroad.
|
arturASE
|
postitati 19.10.14 10:21 |
Ütleme nii, et kui keegi raha pakub, siis mina vastu võtmata kunagi ei jätta Mul kõik autod alati müügis olnud ja nii jääb ka edaspidi, kuni asjale ise peale ei pea hakkama maksma, aga see vähe teine teema juba.
Omasin jah nüüdseks kasutajale Martinkuke valduses
olevat 3L B8-t ja samuti manuaal. Tagantjärgi ei oskagu muud välja tuua, kuna tegemist on ju samal põhjal oleva autoga, siis seda, et sellel olevas
sportsisus on märksa toekam istuda, kui tolles comfort sisus. Võib olla ka see, et kui kuskil natukegi turnida tarvis, siis niipalju ei pea muretsema,
et kõht või stange kuhugi vastu käiks.
Vedrustuse poole pealt tundub sama jäik olema - kuidagi jäigemad on need A4 B8-d üldse võrdluses teiste audi mudelitega, millega sõitnud olen.
|
Kuits
|
postitati 19.10.14 09:00 |
Tsitaat: | Algselt postitas: arturASE
Igatahes kulgen rõõmsalt selle pilliga edasi ja ikka suunurgad ülespoole, mida talv lähemale jõuab |
Ilus vastand jutule , see aga selleks.
Küsiks juurde, et enne omasid B8 Avant A4 ja nüüd sellega veidi sõitnud, kas on mingis asjas märgatavat või tuntavat erinevust/vahet? Mootori ja
käigusüsteemi vöiks kõrvale jätta.
|
Kuits
|
postitati 19.10.14 08:55 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Vot mina ei saa sellest A4 Allroadi pointist aru, hunniku papi eest teine võre ja mõni liist rohkem külge kleebitud. Selle raha eest saab juba väga
palju rohkem autot mõne muu audi mudeli näol. Olles ise omanud väga palju A6 ja A4 mudeleid võin öelda, et neid omavahel võrrelda on muidugi kohatu.
|
Samaga vöiks vastata A6 Allroad puhul, kuid A6 nii tavalise, kui Allroad-ina, on liikluspildis sage nähe, et "vastik" hakkab, A4, eriti Allroad,
annab veidi kontrastsust.
Kui kukkur laseb mängida veidi kõrgemal hinnaskaalal, siis miks ka mitte proovida.
|
arturASE
|
postitati 19.10.14 08:53 |
Sama kohatu oleks võrrelda A6-te ja A3, on ka ju tegemist väga erinevate masinatega, siiski sama aasta A3 on kohati kallimgi sama aasta A6-st. Ja
üldsegi on turu pilt paraku selline, et väiksemad autod kipuvadki miskipärast kallimad olema. Lihtsalt on mingi grupp inimesi, kes just A4 naudivad,
sama käib kõigi teiste mudelite kohta.
Väga palju mõjutab inimesi ka võimalus natukenegi erineda sellest "hallist massist", ise kuulun ka sinna rühma
|
Jann
|
postitati 19.10.14 06:09 |
Vot mina ei saa sellest A4 Allroadi pointist aru, hunniku papi eest teine võre ja mõni liist rohkem külge kleebitud. Selle raha eest saab juba väga
palju rohkem autot mõne muu audi mudeli näol. Olles ise omanud väga palju A6 ja A4 mudeleid võin öelda, et neid omavahel võrrelda on muidugi kohatu.
|
arturASE
|
postitati 18.10.14 17:19 |
Tere,
Olen omanud antud isendit kaks kuud ja emotsioonid positiivsed. Kunagi ammu sai omatud tavalist A4 B8-t siis jäi kuidagi okas sisse, just selle auto
kompaktsuse ja stiili poolest, ehk jubetalt meeldib B8 kerel A4. Ja kui sinna on veel lisatud selline maskuliinsus koopalaiendite ja kõige muu näol,
siis lihtsalt ei leidnud ühtki miinust, miks ei peaks ära proovima, sest välimus paelus silmapilkselt. Ja mulle tundub, et ka see auto ei ole veel
Eesti pinnal niivõrd levinud, mis oli ka põhjuseks proovida.
Kui nüüd rääkida A4 allroad mudelist, siis minuteada pm. ainuke erinevus A6 allroadiga on vedrustuse pool, ehk A4-l on see tavaliste vedrude peal, ei
oskagi siinkohal öelda, kas ka mõni õhkpatjadel on välja veerenud, arvan et on. Ise müügiportaalides varasemalt uurides ei kohanud ühtki
õhkvedrustusega.
Rääkides 2.0 diislist ja manuaalist, siis minujaoks parimat kooslust ei ole, sest automaat sööks selle 125kw ressursi ja hea mineku omajagu ära. Kui
automaat, siis juba kolmene. Hetkel see 2.0 125kw liigub ikka päris muhedalt edasi ja ei tundu kuidagi, et jääks kellegile jalgu ja oleks miskit
kangemat tarvis talvele vastu minna ning muidu kulgeda.
Põgusalt küttekultust ka - linnas võib kõike näha, olen saanud ka 5,9 (10km trassil, töölt koju) ja samas ka 8-9, aga keskmine kipub ikka sinna 6,5 ja
7 kanti jääma. Maantel Eestis lubatud kiirusel saab ka selle 5l kätte, samas Saksast tulles mille keskmine oli 130km/h tuli keskmiseks 6,2l (üle
2000km).
Sisustuse poolepealt - avastasin enda jaoks taas kui hea tegelt on just sport riidesisu ja kindlasti seda parem on ta talvel suurte külmadega. Ei ole
seda suvel tagumiku higistamist ja talvel jaheduse tunnet. Enamus autod olnud nahk toaga, seda just laste arvelt, sest kellel väiksed lapsed see teab,
mis tähendab nende järelt koristamine. See on ka minujaoks ainus külg, miks nahka omada, ja kuna enamus Eestlasi hindab autot ostes miskipärast ka
nahka rohkem kui riiet, siis ka sellel põhjuselt. Muidu on ikka tegemist tavalise A4-ga ei miskit üllatust
Ei oskagi hetkel miskit erilist välja tuua, eks hoian teemal silma peal, kui midagi meenub annan ka siin teada.
Igatahes kulgen rõõmsalt selle pilliga edasi ja ikka suunurgad ülespoole, mida talv lähemale jõuab
|
rihonet
|
postitati 18.10.14 15:49 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: rihonet
Tulevikus siis soov soetada selline isend, et mida arvate ja soovitate, plussid ja miinused.
Eriti oodatud kommentaarid inimestelt kellel selline auto on olnud.
http://www.mobile.ee/et/car?id=195221601 |
Hetkel igatahes profiili järgi otsustades omab sellist isendit kodanik arturASE, uuri temalt, ehk oskab midagi öelda
ja soovitada.
Samas avalik arutelu oleks igati positiivseks boonuseks.
Ise samuti uue isendi soetuse puhul A4 Allroad suuna võtnud. |
Sai just kasutajale arturASE teade saadetud ehk jagab oma kogemusi. Mulle tundub a4 allroad sobivat eesti kliimasse, eriti talvel. Kuigi jah ega seda
talve eriti pikalt siin pole. Küttekulu ja hoolduse koha pealt arvan, et ei tohiks eriti ületada tavalise a4 kulusid aga see lihtsalt minu ennustus.
|
Kuits
|
postitati 18.10.14 13:59 |
Tsitaat: | Algselt postitas: rihonet
Tulevikus siis soov soetada selline isend, et mida arvate ja soovitate, plussid ja miinused.
Eriti oodatud kommentaarid inimestelt kellel selline auto on olnud.
http://www.mobile.ee/et/car?id=195221601 |
Hetkel igatahes profiili järgi otsustades omab sellist isendit kodanik arturASE, uuri temalt, ehk oskab midagi öelda
ja soovitada.
Samas avalik arutelu oleks igati positiivseks boonuseks.
Ise samuti uue isendi soetuse puhul A4 Allroad suuna võtnud.
|
rihonet
|
postitati 18.10.14 13:06 |
Tulevikus siis soov soetada selline isend, et mida arvate ja soovitate, plussid ja miinused.
Eriti oodatud kommentaarid inimestelt kellel selline auto on olnud.
http://www.mobile.ee/et/car?id=195221601
|
|