Teema ülevaade |
OnuJack
|
postitati 14.01.08 09:39 |
sellest nüüdseks 1,5-2 kuud möödas...
Edu!
|
siim76
|
postitati 13.01.08 23:34 |
Sellinr sõiduk
|
pampkuri
|
postitati 13.01.08 21:42 |
Kas auto mida vaatamas käisid oli ,on must või tume sinine?
|
ferdinand
|
postitati 13.01.08 21:36 |
Ei ole neil vanadel diiselmootoritel ühelgi katalüsaatorit. Käigukastide
kohapealt ei julgeks ka ütelda, et see mingi väga eriliselt nõrk koht oleks kuigi on selge, et diiselauto kast saab rohkem vatti kui bensuka oma.
Tahmakoll tulebki diiselautol tagant välja, ruutmeetrine muidugi see vast olema ei pea. Pumbakaaned kipuvad ka lekkima, eriti kui kasutada biokütust, kuid selle vea kõrvaldamine on tavaliselt lihtne ka on need pumbad sellel
mootoril mõistliku kasutamise korral suhteliselt vastupidavad.
Kõige olulisem kriteerium mootori-pumba-pihustite hindamiseks on käivitumine. Nii külm kui soe mootor peab käivituma ja ühtlaselt tööle hakkama kohe.
|
CE
|
postitati 13.01.08 20:50 |
Tsitaat: | Algselt postitas: siim76
Nii, sai täna võetud siis "auto trip" ette jõhvist pärnusse autot vaatama, see siis minu kreisim autovaatamise trip. Kere oli enamvähem, arvestades
väikseid mõlke esitiival ja tagaluugil + roostet nii kapoti äärest ja tagaluugi alummine serv, mis on vist levinud haigus. Mootor: käivitus kohe (5
sek) töötas minuarust ja ka sõbra arvates korralikult, pöörded ei kõikunud kuigi olid 800 peal (Kas see on normaalne?) Mootor ise oli pumba juurest
väga must-paksult õlikorpa all, lisaks jooksis roolivüimu pump, mis jättis loigu maha kui auto käis. Käigukastil kõrises neljas käik, 1 ja 2 käik ei
läinud sisse erit hästi. Pöördesse ajades viskas sinist ja ka suure peaaegu ruutmeetrise musta tahmakolli asfaldile, samas edasi läks päris hästi.
|
Käigukast olevat selle auto nn "nõrgim lüli" ja ei pidavat hästi mootori pöördemomendile vastu pidama. Tühikäik ~800 p/min on sellel mootoril
normaalne.
|
siim76
|
postitati 13.01.08 18:56 |
Nii, sai täna võetud siis "auto trip" ette jõhvist pärnusse autot vaatama, see siis minu kreisim autovaatamise trip. Kere oli enamvähem, arvestades
väikseid mõlke esitiival ja tagaluugil + roostet nii kapoti äärest ja tagaluugi alummine serv, mis on vist levinud haigus. Mootor: käivitus kohe (5
sek) töötas minuarust ja ka sõbra arvates korralikult, pöörded ei kõikunud kuigi olid 800 peal (Kas see on normaalne?) Mootor ise oli pumba juurest
väga must-paksult õlikorpa all, lisaks jooksis roolivüimu pump, mis jättis loigu maha kui auto käis. Käigukastil kõrises neljas käik, 1 ja 2 käik ei
läinud sisse erit hästi. Pöördesse ajades viskas sinist ja ka suure peaaegu ruutmeetrise musta tahmakolli asfaldile, samas edasi läks päris hästi.
|
siim76
|
postitati 13.01.08 17:30 |
Nii, sai täna võetud siis "auto trip" ette jõhvist pärnusse autot vaatama, see siis minu kreisim autovaatamise trip. Kere oli enamvähem, arvestades
väikseid mõlke esitiival ja tagaluugil + roostet nii kapoti äärest ja tagaluugi alummine serv, mis on vist levinud haigus. Mootor: käivitus kohe (5
sek) töötas minuarust ja ka sõbra arvates korralikult, pöörded ei kõikunud kuigi olid 800 peal (Kas see on normaalne?) Mootor ise oli pumba juurest
väga must-paksult õlikorpa all, lisaks jooksis roolivüimu pump, mis jättis loigu maha kui auto käis. Käigukastil kõrises neljas käik, 1 ja 2 käik ei
läinud sisse erit hästi.
Jätkub...
|
CE
|
postitati 12.01.08 22:04 |
Sõbral on selline eksemplar, C3 oma 2,5TDI'ga (mootor koodiga 1T) liigub edasi igati hästi (tehaseandmetel 0-100km/h alla 10s ja tippkiirus 200km/h),
samas kütusekulu jääb keskeltläbi 5L ümber 100km. See 2,5 mootor on ilma katalüsaatorita, detailides nii mõnegi koha pealt C4 levinud 85kW'sest
erinev.
|
siim76
|
postitati 12.01.08 19:52 |
Tsitaat: | Algselt postitas: krss
Tsitaat: | mida peaks eelkõige silmas pidama diisel auto ülevaatamisel. |
link |
Tänud.
|
siim76
|
postitati 12.01.08 19:52 |
Tsitaat: | Algselt postitas: villu157
Ilmselt C3 ilma katita, tavaliselt sealt see väike kilovattide vahe. Või lihtsalt kirja viga. |
Kirjaviga ei saa olla sest niipalju kui netist uurisin siis neil ongi 88kw, juu siis pole kati all.
|
krss
|
postitati 12.01.08 18:07 |
Tsitaat: | mida peaks eelkõige silmas pidama diisel auto ülevaatamisel. |
link
|
villu157
|
postitati 12.01.08 15:03 |
Ilmselt C3 ilma katita, tavaliselt sealt see väike kilovattide vahe. Või lihtsalt kirja viga.
|
siim76
|
postitati 11.01.08 20:52 |
Pidasingi silmas et pole just eriti levinud eestis. Ega muud vist üle jää, tulleb minna vaatama. Millest siiski 3 kw erinevus c3-2,5 ja 88kw aga c4
2,5 85kw?
To krss: sa kui vana diisliguru, mida peaks eelkõige silmas pidama diisel auto ülevaatamisel.
|
krss
|
postitati 11.01.08 19:27 |
Tsitaat: | Algselt postitas: jan-kos
C3 kerele 2,5 TDI mingi ülemineku variant? |
Mingi periood oli sigarile saada 5 diiselmootorit, 2.0D, 2.0TD, 2.4D, 2.4TD (ei tea et sellist ka Eestisse oleks toodud) ja 2.5TDI. Ei maksa karta et
haruldane, kuna haruldased pole ei sigar ega ka 2.5TDI mootor, lihtsalt nende kombinatsioon ei ole just kõige levinum, kuna tegemist oli tollal siiski
diislite tehnika viimase sõnaga ning see oli kalleim sigari diisel-versioon, mille asemele enamus siiski turboga bensukat eelistas . Kui ma ei eksi, oli see paralleelselt tootmises juba ka C4-ga, ehk siis uuema
välimusega auto ihalejad eelistasid ka uuemat keremudelit, sellepärast polegi see eriti levinud.
|
jan-kos
|
postitati 11.01.08 19:13 |
C3 kerele 2,5 TDI mingi ülemineku variant? mootori kohta oskan vaid
öelda et väga lollikindel kui korralikult holdatud ja häid õlisi kasutatud ja samas suht öko.
|
ferdinand
|
postitati 11.01.08 18:33 |
Väga hea valik. Samas suht haruldane kuna selliseid üleminekuversioone eriti palju ei ole. Minu arvates märksa parem ja vastupidavam mootor kui 2,0
74kw kuigi sellest kaheliitrisest ökonoomsemat vist ei ole
C3'est on foorumis juttu nii, et tapab samuti 2,5tdi mootorist.
|
siim76
|
postitati 11.01.08 16:49 |
Plaanis vaatama minna eelpool mainitud autot. Mida head ja halba oskavad teadjamad mehed sellise auto kohta öelda. Saan aru et uus ta pole aga samas
päris haruldane müügis ja just otsin suuremat ja odavamat diislit.
Tänud ette.
|
|