siim76
huviline
Registreerunud 18.05.04
Asukoht: Jõhvi - Toila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5´05
|
postitati 11.01.08 15:49
|
|
|
Audi 100 c3 2.5 tdi 1990
Plaanis vaatama minna eelpool mainitud autot. Mida head ja halba oskavad teadjamad mehed sellise auto kohta öelda. Saan aru et uus ta pole aga samas
päris haruldane müügis ja just otsin suuremat ja odavamat diislit.
Tänud ette.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 11.01.08 18:13
|
|
|
C3 kerele 2,5 TDI mingi ülemineku variant? mootori kohta oskan vaid
öelda et väga lollikindel kui korralikult holdatud ja häid õlisi kasutatud ja samas suht öko.
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 11.01.08 18:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jan-kos
C3 kerele 2,5 TDI mingi ülemineku variant? |
Mingi periood oli sigarile saada 5 diiselmootorit, 2.0D, 2.0TD, 2.4D, 2.4TD (ei tea et sellist ka Eestisse oleks toodud) ja 2.5TDI. Ei maksa karta et
haruldane, kuna haruldased pole ei sigar ega ka 2.5TDI mootor, lihtsalt nende kombinatsioon ei ole just kõige levinum, kuna tegemist oli tollal siiski
diislite tehnika viimase sõnaga ning see oli kalleim sigari diisel-versioon, mille asemele enamus siiski turboga bensukat eelistas . Kui ma ei eksi, oli see paralleelselt tootmises juba ka C4-ga, ehk siis uuema
välimusega auto ihalejad eelistasid ka uuemat keremudelit, sellepärast polegi see eriti levinud.
|
|
|
siim76
huviline
Registreerunud 18.05.04
Asukoht: Jõhvi - Toila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5´05
|
postitati 11.01.08 19:52
|
|
|
Pidasingi silmas et pole just eriti levinud eestis. Ega muud vist üle jää, tulleb minna vaatama. Millest siiski 3 kw erinevus c3-2,5 ja 88kw aga c4
2,5 85kw?
To krss: sa kui vana diisliguru, mida peaks eelkõige silmas pidama diisel auto ülevaatamisel.
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 12.01.08 14:03
|
|
|
Ilmselt C3 ilma katita, tavaliselt sealt see väike kilovattide vahe. Või lihtsalt kirja viga.
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 12.01.08 17:07
|
|
|
Tsitaat: | mida peaks eelkõige silmas pidama diisel auto ülevaatamisel. |
link
|
|
|
siim76
huviline
Registreerunud 18.05.04
Asukoht: Jõhvi - Toila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5´05
|
postitati 12.01.08 18:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: villu157
Ilmselt C3 ilma katita, tavaliselt sealt see väike kilovattide vahe. Või lihtsalt kirja viga. |
Kirjaviga ei saa olla sest niipalju kui netist uurisin siis neil ongi 88kw, juu siis pole kati all.
|
|
|
siim76
huviline
Registreerunud 18.05.04
Asukoht: Jõhvi - Toila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5´05
|
postitati 12.01.08 18:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: krss
Tsitaat: | mida peaks eelkõige silmas pidama diisel auto ülevaatamisel. |
link |
Tänud.
|
|
|
CE
huviline
Registreerunud 02.03.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1,9 TDI q
|
postitati 12.01.08 21:04
|
|
|
Sõbral on selline eksemplar, C3 oma 2,5TDI'ga (mootor koodiga 1T) liigub edasi igati hästi (tehaseandmetel 0-100km/h alla 10s ja tippkiirus 200km/h),
samas kütusekulu jääb keskeltläbi 5L ümber 100km. See 2,5 mootor on ilma katalüsaatorita, detailides nii mõnegi koha pealt C4 levinud 85kW'sest
erinev.
|
|
|
siim76
huviline
Registreerunud 18.05.04
Asukoht: Jõhvi - Toila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5´05
|
postitati 13.01.08 16:30
|
|
|
Nii, sai täna võetud siis "auto trip" ette jõhvist pärnusse autot vaatama, see siis minu kreisim autovaatamise trip. Kere oli enamvähem, arvestades
väikseid mõlke esitiival ja tagaluugil + roostet nii kapoti äärest ja tagaluugi alummine serv, mis on vist levinud haigus. Mootor: käivitus kohe (5
sek) töötas minuarust ja ka sõbra arvates korralikult, pöörded ei kõikunud kuigi olid 800 peal (Kas see on normaalne?) Mootor ise oli pumba juurest
väga must-paksult õlikorpa all, lisaks jooksis roolivüimu pump, mis jättis loigu maha kui auto käis. Käigukastil kõrises neljas käik, 1 ja 2 käik ei
läinud sisse erit hästi.
Jätkub...
|
|
|
siim76
huviline
Registreerunud 18.05.04
Asukoht: Jõhvi - Toila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5´05
|
postitati 13.01.08 17:56
|
|
|
Nii, sai täna võetud siis "auto trip" ette jõhvist pärnusse autot vaatama, see siis minu kreisim autovaatamise trip. Kere oli enamvähem, arvestades
väikseid mõlke esitiival ja tagaluugil + roostet nii kapoti äärest ja tagaluugi alummine serv, mis on vist levinud haigus. Mootor: käivitus kohe (5
sek) töötas minuarust ja ka sõbra arvates korralikult, pöörded ei kõikunud kuigi olid 800 peal (Kas see on normaalne?) Mootor ise oli pumba juurest
väga must-paksult õlikorpa all, lisaks jooksis roolivüimu pump, mis jättis loigu maha kui auto käis. Käigukastil kõrises neljas käik, 1 ja 2 käik ei
läinud sisse erit hästi. Pöördesse ajades viskas sinist ja ka suure peaaegu ruutmeetrise musta tahmakolli asfaldile, samas edasi läks päris hästi.
|
|
|
CE
huviline
Registreerunud 02.03.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1,9 TDI q
|
postitati 13.01.08 19:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: siim76
Nii, sai täna võetud siis "auto trip" ette jõhvist pärnusse autot vaatama, see siis minu kreisim autovaatamise trip. Kere oli enamvähem, arvestades
väikseid mõlke esitiival ja tagaluugil + roostet nii kapoti äärest ja tagaluugi alummine serv, mis on vist levinud haigus. Mootor: käivitus kohe (5
sek) töötas minuarust ja ka sõbra arvates korralikult, pöörded ei kõikunud kuigi olid 800 peal (Kas see on normaalne?) Mootor ise oli pumba juurest
väga must-paksult õlikorpa all, lisaks jooksis roolivüimu pump, mis jättis loigu maha kui auto käis. Käigukastil kõrises neljas käik, 1 ja 2 käik ei
läinud sisse erit hästi. Pöördesse ajades viskas sinist ja ka suure peaaegu ruutmeetrise musta tahmakolli asfaldile, samas edasi läks päris hästi.
|
Käigukast olevat selle auto nn "nõrgim lüli" ja ei pidavat hästi mootori pöördemomendile vastu pidama. Tühikäik ~800 p/min on sellel mootoril
normaalne.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 13.01.08 20:42
|
|
|
Kas auto mida vaatamas käisid oli ,on must või tume sinine?
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
siim76
huviline
Registreerunud 18.05.04
Asukoht: Jõhvi - Toila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5´05
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
postitati 14.01.08 08:39
|
|
|
seda sai isegi interneti vahendusel vaadatud...
sellest nüüdseks 1,5-2 kuud möödas...
Edu!
A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together...
|
|
|
|