Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
S - Audid - üldine
»
S3 Quattro
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Samzik[/i] Pakub huvi selline masin. Minu teadmised: 1. 1.8 20v turbomootor 2. Kasutab haldexi neliveo skeemi ??? Huvitab : Mis 1.8 täpsemalt. Olen kuulnud/lugenud, et tt quattrodel pidi olema suur erinevus lahjema ja kangema mootori vahel. 169kw versioonil pidi moto põhi hoopis erinev olema,ehks siis võimsamal kõvasti tugevadatud. Veel huvitab selline asi, et palju see haldeks vajab remonti, on kellegil aimu mis seal asjad maksta võivad. Ehks siis kas sele haleksi siduri kettad on vahetatavad palju on nede eluiga jne jne. Suur tänu kui kellegil on aega vastata Eriti ei hooli komentaaridest oi see on nii kallis et sa ie taha teada jne.. Hetkel uurin s3 tehnikat et siis otsustada kas see järgmine sygis endale osta. Seega vajan igasugu inffi plusse ja miinuseid. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
S - Audid - üldine
»
S3 Quattro
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
25.2%
- SQL:
74.8%
]