Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
sadguy

 postitati 14.12.14 21:22
Et kellelgi sellest postitusest ka kasu oleks, siis seletan ka mis keiss oli. Too "uus" õhulugeja oli ikka vigane. Ja omakorda uue installimisel oli segu jällegi liiga rikas. Kuna kütuserõhu regulaatoril oli kell otsa lõppenud, siis sai uus kell külge poogitud ja selgus tõsiasi, et rõhk oli pea 6 bar'i. Sai siis 2,4 peale timmitud ja probleem lahenes.
Taavi

 postitati 29.01.14 19:09
Eks see ole tingitud vanadusest. Kes teab mis korras vana lugeja oli ning mis korras on "uus". Antud kruvi näppimine ei ole hea mõte.
sadguy

 postitati 29.01.14 17:25
Mure siis järgmine. Mingiaeg lõppes otsa õhukulu mõõtja ja see viga sai tuvastatud ja uus (kasutatud) õhulugeja vahele pandud. Nüüd aga boosti all segu 14+. Tühipööretel normis. Maanteesõidul normis. Ainult boosti all hakkab number järjest suuremaks minema alates 12,5-13. Ajust vead kustutatud.
Regulaatorist keerasin kruvi kõigepealt lahti (pool pööret), siis oli üldse 16 segu. Keerasin kinni (2 pööret edasi, ehk siis 1,5 lisaks) ja segu ikka 14 @ 1,5 bar'i.
Vana õhulugejaga oli segu rõhu all 12.5 - 10,5. Suur kõikumine on tingitud sellest, et solenoid lahti ühendatud. Vahetasin solenoidi, kuna tootis vaid 0,5bar'i. Ja uus solenoid ei muutnud midagi. Iff võttis vooliku WG küljest ära ja võis edasi paugutada, aga see juba teine teema, millele lahendust pole leidnud.
Hetkel huvitab siiski, mida annaks vaadata/keerata, et saada segu õigeks. Ei tahaks uuesti motot lahti võtta, kui segu nii lahja.

Autoks S2 3B

Marko.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 22.9% - SQL: 77.1%]