Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Sisselase (cooler, kollektor..)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] [quote][i]Algselt postitas: Rst[/i] Sisselaske süsteemis on isobaariline protsess, ehk rõhk pm ei muutu. Muutuda saavad ainult ruumala ja temperatuur, siis minu loogika ütleb, et kui ruumala suureneb (turbost tulev 2" läheb 3"), siis peab temperatuur vähenema. [/quote] just sellepärast et temperatuuri sundida vähenema ongi nii. Rõhk võib muutuda(langeda) kui toru keskele teha liivakella kael. (milleks on samajämeduste väljuntitega cooleri väljuv koht) kui turbo väljund on sama jäme aga tiivik väntab õhule joonkiirust 150 000 pöördega. See oli on ja jääb minu arvamuseks vaatamata sellele et enamus maailma ei tee nii. ja edaspidi selles arutelus jään ainult lugeja rolli ja loeks ka huviga teisi arvamusi. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Sisselase (cooler, kollektor..)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
24.7%
- SQL:
75.3%
]