Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Sisselase (cooler, kollektor..)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] [quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] Nii palju, kui mina aru saan, siis see tüüp vahetas coolerist kollektorisse torustiku suurema vastu, kuid turbost coolerisse jäi samaks. Minu mäletamist mööda on vist kõik Repo ehitatud masinad turbost coolerisse vile külma poole mõõduga. Näiteks ka Paavola kunagine masin:[/quote] Mina jõudsin selle arusaamani 2001.a. ja enamus maailma ei taipa veel sada. (minu tehtud sisse teemas cooler ) turbost 60 -> suurenev coolerisse -> väljuv 90 -> sisse koldesse 2x pöör. Sest voolu kiirus aeglustub mida aeglustab lisaks jahtuv temperatuur cooleristväljudes. ja kõige olulisem sisse koldes toimub ainult inerts voolamine millest peab läbi mahtuma mega kogus (sissekolle peaks meenutama pigem mahutit, veel parem kui keeris mahutit) koldesse tulev õhk tõukab keeriseks ja mottosse imu torud samapidi imevad keerist veel kiiremaks, Sedasi on kiiresti liikuv õhk võimalikult lähedal sisseklappidele kättesaadav ja keeris karanteerib õhu koguse olenematta mootori pöörde kiirusest. Seega turbokal unustage pikad sisse tunnelid mis hävitavad võnkeid. (rinka motod sisse pasunad kaks kolvi mahtu + 5kuni 7%) SEST SISSE KLAPI EES ÕHK SEISAB (kui sisselaske klapp on kinni ~60/70% ajast) ja peab hakkama äkki liikuma kui klapp avatakse. Seega turbokal lühim sisselaske jupp toru sisse klapist keeris pallonini oleks parim.+lisaks võnke nurk. Lisaks seda toru juppi pihusti all ei teeks ma toruna ega ka pasunana vaid ...(kunagi lisan mini video peale mida saab iga loll aru et on paremaid lahendusi pasunast. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Sisselase (cooler, kollektor..)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
35.0%
- SQL:
65.0%
]