Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Sisselase (cooler, kollektor..)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] Täiesti uitmõte aga kas küsimus pole mitte selles, kui palju kaan jõuab õhku läbi lasta? Me võime teha ka 10" torustiku aga kui mootor seda õhku ära ei põleta, siis pole sellest kasu. Eelnevalt +40hp point võis tulla sellest, et turbo suutis toota rohkem õhku, kui torustik jõudis seda kollektorisse toimetada (pudelikael). Selles mõttes, et X bari juures toodab turbo Y õhku. Kui võtame näiteks 1m pikkuse 3" toru ja paneme sinna sisse X bari rõhku ja kui võtame 1m pikkuse 2.5" toru ja paneme sinna X bar rõhku, siis kummas torus on rohkem õhku? Loomulikult mahub suuremasse torusse rohkem õhku ja seega laseb see vabamalt õhku läbi. Kuid minu loogika kohaselt tekib see küsimus rohkem suurtemate turbode puhul. Põhimõtteliselt sama küsimus nagu 300hp masinale pole mõtet 3" sumpsi teha. Kritiseerige vähemasti.:) EDIT: Ja Mulk rääkis, et Maximum Boost raamatus on kirjas, et sisselaske torustikus ehitamisel tuleb lähtuda 1:4 ideest. Ehk siis kui vilest tuleb välja 45mm ja tahan teha ülemineku 70mm-le (sisemised mõõdud), siis ülemineku pikkus peaks olema 70-45=25x4=100mm. Seda siis turbulentsi pärast. EDIT2: Kas on olemas selline asi nagu sisselaske vastusurve/takistus? Ehk siis vastusurve olemasolul peaks olema ka turbo töö mõne võrra pärsitud. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Sisselase (cooler, kollektor..)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
28.3%
- SQL:
71.7%
]