Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Sisselase (cooler, kollektor..)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] Võtkem nüüd sõna need inimesed, kel on mingigi arusaam sisselaske torustiku kohapealt. Olen linkinud ühe tegelase tulemuse, kes tegi ABY sisselaske torustiku 2,25/2,5"->3,0" ja ca 40hp oli maast leitud. Tsitaat: [quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] 18-11-05 Turbo in ~60mm turbo out 70mm. I am thinking, increase size of cold pipe work from 2.5in-3in. 24-11-05 Induction flow is an area I am looking at to find more power, I am changing the oulet of the I/C to 3in instead of 2.5in ( this will probably decrease the coolers efficiency but increase charge flow ). I am also changing the induction pipe to the throttle body (as this was only 2.25in) to 3in to improve flow. I guess this might show up the requirements for a bigger intercooler, however for the time being I will be running a temp sensitive I/C water spray. 29-11-05 Now at [b]440bhp and 420lbs torque @ 1.7 bar[/b]. I changed ABY inlet tube from 2.25in to 3in and intercooler oulet from 2.5 to 3in, a good improvement ! I think i am now at the efficient limit of the turbo and more so intercooler. [url=http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=12353&page=1&highlight=rs2+intake]LINK[/url] [/quote] Nii palju, kui mina aru saan, siis see tüüp vahetas coolerist kollektorisse torustiku suurema vastu, kuid turbost coolerisse jäi samaks. Minu mäletamist mööda on vist kõik Repo ehitatud masinad turbost coolerisse vile külma poole mõõduga. Näiteks ka Paavola kunagine masin: [quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] Cooleri turbo poolne sisenev ava 60mm ja väljuv 76mm, sest sisselaske kolle küljes olev kaasisiiber on sellise mõõduga. See masin sõitis siis 10,9 ja masinal seal 600hp kandis jõudu. [/quote] Ootaksin mõttekaaslaseid, miks enne/peale coolerit võiks toru olla suurem/väiksem. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Sisselase (cooler, kollektor..)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
32.4%
- SQL:
67.6%
]