Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Audi 20v 2,5L strokeri ehitamine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Samzik[/i] Kas keegi pole tahtnud näiteks kasutada aluseks sellist mootorit? 2.5 R5 20v 110-125kW (EA855; Americas/Mid. East) DIN-rated motive power & torque outputs, ID codes 110 kilowatts (150 PS; 148 bhp) @ 5,000 rpm; 225 newton metres (166 ft·lbf) @ 3,750 rpm — January 2005 (BGP/BGQ/BPR/BPS) 125 kilowatts (170 PS; 168 bhp) @ 5,700 rpm; 239 newton metres (176 ft·lbf) @ 4,250 rpm — from May 2007 (CBT/CBU) applications VW Rabbit (Golf Mk5), VW Jetta Mk5, Volkswagen New Beetle Või: 2.5 R5 75-85kW engine displacement & engine configuration 2,461 cubic centimetres (150.2 cu in), inline five engine (R5/I5); bore x stroke: 81.0 by 95.5 millimetres (3.19 in × 3.76 in), stroke ratio: 0.85:1 - underaquare/long-stroke, 492.1 cc per cylinder cylinder block & crankcase grey cast iron; six main bearings cylinder head & valvetrain cast aluminium alloy; two valves per cylinder each with two concentric valve springs, 10 valves total, belt-driven single overhead camshaft (SOHC) fuel system & engine management common rail multi-point electronic sequential indirect fuel injection with five intake manifold-sited fuel injectors; Digifant electronic engine control unit (ECU) with Bosch distributor DIN-rated motive power & torque outputs, ID codes 75 kilowatts (102 PS; 101 bhp) — AXL 81 kilowatts (110 PS; 109 bhp) — AAF, ACU, AEN, AEU 85 kilowatts (116 PS; 114 bhp) @ 4,500 rpm; 190 newton metres (140 ft·lbf) @ 2,400 rpm — AET, APL, AVT applications Volkswagen Transporter (AAF: 09/90-12/93, ACU: 01/94-10/96, AEN: 05/95-12/95, AET: 08/96-06/03, AEU: 08/96-06/03, APL: 05/99-12/99, AVT: 12/99-06/03, AXL: 04/01-06/03), Volkswagen California (AAF: 09/90-07/93, ACU: 08/93-10/96, AEU: 08/96-04/02, AET: 08/96-09/03, APL: 05/99-12/99, AVT: 12/99-04/02, AXL: 04/01-06/03) ID and data from ETKA. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_discontinued_Volkswagen_Group_petrol_engines#Five_cylinder_petrols Ehk siis transporteri mootorist peaks saama kätte mingi 2.6-2.7 liitrit mootori :P. Ei jõudnud täpset mahtu välja arvutada. Saksa ebays 1200 euri neid müügis, leidub ka alumist poolt odavamalt näiteks (300 euri). Usun, et lätist leedust saab neid kah. Angeboten wird hier ein original 5 Zylinder 2,5l Benziner-Motorblock aus einem T4 (AHY) 110kW 150Ps Motorblock OE Nr. 046103021 Andere Teile aus dem Foto: OE Nr. 074129713 AD OE Nr. 1J0907660 B (6PR 008 079 – 02) See on siis 81 kolvimõõduga ja 95,5 tõusuga mootor. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Audi 20v 2,5L strokeri ehitamine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
16.1%
- SQL:
83.9%
]