Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
M-Tech

 postitati 01.01.06 13:43
Andureid on 2.7T mootoril tõesti palju.
EGT andur enda esivanema autolgi vahetatud.
Revalist väideti, et eismest korda nägid nemad sellist viga.
Mineku ja kütusekulu vahe peale anduri vahetust on muidugi nagu öö ja päev.
Kusjuures auto ise ei andnud mitte kuidagi märku, et midagi viga oleks.
Asi tuli välja kindluse mõttes diagnostikasse minnes (peale ostmist).
jõuvanker

 postitati 13.12.05 16:29
Tsitaat:
Algselt postitas: Audiophile
Mis probleeme nendel veel esineb 2.7 turbokonedel just? Kas teda on oluliselt kallim üleval pidada kui näite 2.2 turboautot? Igast jutte räägitakse et see 2.7 on suht kapriisne ja et parajalt on jama sellega. Oskab keegi asjaosaline kommenteerida? Või ongi nii et tegu on just kuni 99 aasta autodega?

markus



2.7 V6 biturbo ( S4 ja RS4 ) mootorid, mis on siis suht sellised"pirtasakad" ehk ( igasugu andurid - lmbda 4tk, heitgaasi temp 2tk, õhu temp, boost jne jne jne... ). Nagu eelnevalt olen öelnud, et igav kohe kindalasti ei hakka sellist mootorit omades... ( rahaliselt + närvikulu...). Viimaks on nendel mudelitel ( B5 ) kapotialune nii nii kompaktselt kokkupakitud, et.....j a h!

PS! kuni ca 1999a S4-del esines väljalaske kollektori defekte ( kollektori sisemusest loopis sinakatet lahti, mis omakorda keeras peeti heitgaasiturbii ja totaalselt.)


Selle kõik korvab varem või hiljem sõidumõnu ( loe mootor ). Minek on hea, arvestades mudeliklassi kuuluvust ( avant suur pereauto )
"Loomavagunist" pereautot, mis kiirendab 0-100-ni pea 4 sek ( mõningad /RS4 tuunitud/ alla 4 sek ), ei kohta just igapäev....:)
genekas

 postitati 12.12.05 22:09
2,7 biturbo juhtelektroonika on ridaviiese omast tunduvalt keerukam ja igasugu andureid on mootori küljes palju rohkem (heitgaasi temperatuuri andurid jpms).

See on muu konstruktsiooni keerulisuse kõrval samuti üheks potentsiaalseks nõrgaks kohaks.

Väiksema kere puhul on mistahes hooldustöödeks ruumiga ikka päris kitsas
Audiophile

 postitati 12.12.05 13:18
Mis probleeme nendel veel esineb 2.7 turbokonedel just? Kas teda on oluliselt kallim üleval pidada kui näite 2.2 turboautot? Igast jutte räägitakse et see 2.7 on suht kapriisne ja et parajalt on jama sellega. Oskab keegi asjaosaline kommenteerida? Või ongi nii et tegu on just kuni 99 aasta autodega?

markus
genekas

 postitati 08.12.05 13:44
seda on kuulnud, et kuni '99 alguseni tehtud mootoritel olla väljalaskekollektoritega probleeme - sisemusest pudenes tükke, mis turbod kapitaalselt rikkusid. Hiljem see viga parandati.

http://www.audiclub.fi/audifinns/viewtopic.php?t=14961
jõuvanker

 postitati 22.11.05 19:07
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Ilmselt keskkonnanõuetele vastavam mootor ( heitgaasid )hilisemal mootoril. ASJ ning AZR ( RS4 ) peaks just keskkonnanõuete erinevus olema ( väljalase, heitgaasid ), ülejäänu identne.
Võib olla eksin.

ASJ on EU 2 normile vastav ning AZR EU3 normile vastav, lihtsalt üks on keskkonnasõbralikum, erinevus väljalaskesüsteemis.
Maku

 postitati 22.11.05 14:44
ASJ/AZR
jõuvanker

 postitati 22.11.05 14:33
Ilmselt keskkonnanõuetele vastavam mootor ( heitgaasid )hilisemal mootoril. ASJ ning AZR ( RS4 ) peaks just keskkonnanõuete erinevus olema ( väljalase, heitgaasid ), ülejäänu identne.
Võib olla eksin.
QUATTRO

 postitati 22.11.05 13:24
vabandan,minu viga,esmase asjana vaatasin autodatat.Etka pakub aga mõlemat mootorit ühel plokil.
genekas

 postitati 22.11.05 13:18
381 hp? See ju RS4 mootor ilmselt...
QUATTRO

 postitati 22.11.05 11:45
AZB?

Peale 200 tehti AZR ja ASJ konesid.Hobuseid 381/6100rpm
pealik

 postitati 22.11.05 11:14
Esimest tehtid 98-01 ja teist peale seda. Mis neil vahet on?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 32.1% - SQL: 67.9%]