Teema ülevaade |
M-Tech
|
postitati 01.01.06 13:43 |
Andureid on 2.7T mootoril tõesti palju.
EGT andur enda esivanema autolgi vahetatud.
Revalist väideti, et eismest korda nägid nemad sellist viga.
Mineku ja kütusekulu vahe peale anduri vahetust on muidugi nagu öö ja päev.
Kusjuures auto ise ei andnud mitte kuidagi märku, et midagi viga oleks.
Asi tuli välja kindluse mõttes diagnostikasse minnes (peale ostmist).
|
jõuvanker
|
postitati 13.12.05 16:29 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Audiophile
Mis probleeme nendel veel esineb 2.7 turbokonedel just? Kas teda on oluliselt kallim üleval pidada kui näite 2.2 turboautot? Igast jutte räägitakse et
see 2.7 on suht kapriisne ja et parajalt on jama sellega. Oskab keegi asjaosaline kommenteerida? Või ongi nii et tegu on just kuni 99 aasta
autodega?
markus |
2.7 V6 biturbo ( S4 ja RS4 ) mootorid, mis on siis suht sellised"pirtasakad" ehk ( igasugu andurid - lmbda 4tk, heitgaasi temp 2tk, õhu temp,
boost jne jne jne... ). Nagu eelnevalt olen öelnud, et igav kohe kindalasti ei hakka sellist mootorit omades... ( rahaliselt + närvikulu...). Viimaks
on nendel mudelitel ( B5 ) kapotialune nii nii kompaktselt kokkupakitud, et.....j a h!
PS! kuni ca 1999a S4-del esines väljalaske kollektori defekte ( kollektori sisemusest loopis sinakatet lahti, mis omakorda keeras peeti
heitgaasiturbii ja totaalselt.)
Selle kõik korvab varem või hiljem sõidumõnu ( loe mootor ). Minek on hea, arvestades mudeliklassi kuuluvust ( avant suur pereauto )
"Loomavagunist" pereautot, mis kiirendab 0-100-ni pea 4 sek ( mõningad /RS4 tuunitud/ alla 4 sek ), ei kohta just igapäev....
|
genekas
|
postitati 12.12.05 22:09 |
2,7 biturbo juhtelektroonika on ridaviiese omast tunduvalt keerukam ja igasugu andureid on mootori küljes palju rohkem (heitgaasi temperatuuri andurid
jpms).
See on muu konstruktsiooni keerulisuse kõrval samuti üheks potentsiaalseks nõrgaks kohaks.
Väiksema kere puhul on mistahes hooldustöödeks ruumiga ikka päris kitsas
|
Audiophile
|
postitati 12.12.05 13:18 |
Mis probleeme nendel veel esineb 2.7 turbokonedel just? Kas teda on oluliselt kallim üleval pidada kui näite 2.2 turboautot? Igast jutte räägitakse et
see 2.7 on suht kapriisne ja et parajalt on jama sellega. Oskab keegi asjaosaline kommenteerida? Või ongi nii et tegu on just kuni 99 aasta
autodega?
markus
|
genekas
|
postitati 08.12.05 13:44 |
seda on kuulnud, et kuni '99 alguseni tehtud mootoritel olla väljalaskekollektoritega probleeme - sisemusest pudenes tükke, mis turbod kapitaalselt
rikkusid. Hiljem see viga parandati.
http://www.audiclub.fi/audifinns/viewtopic.php?t=14961
|
jõuvanker
|
postitati 22.11.05 19:07 |
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Ilmselt keskkonnanõuetele vastavam mootor ( heitgaasid )hilisemal mootoril. ASJ ning AZR ( RS4 ) peaks just keskkonnanõuete erinevus olema (
väljalase, heitgaasid ), ülejäänu identne.
Võib olla eksin. |
ASJ on EU 2 normile vastav ning AZR EU3 normile vastav, lihtsalt üks on keskkonnasõbralikum, erinevus väljalaskesüsteemis.
|
Maku
|
postitati 22.11.05 14:44 |
ASJ/AZR
|
jõuvanker
|
postitati 22.11.05 14:33 |
Ilmselt keskkonnanõuetele vastavam mootor ( heitgaasid )hilisemal mootoril. ASJ ning AZR ( RS4 ) peaks just keskkonnanõuete erinevus olema (
väljalase, heitgaasid ), ülejäänu identne.
Võib olla eksin.
|
QUATTRO
|
postitati 22.11.05 13:24 |
vabandan,minu viga,esmase asjana vaatasin autodatat.Etka pakub aga mõlemat mootorit ühel plokil.
|
genekas
|
postitati 22.11.05 13:18 |
381 hp? See ju RS4 mootor ilmselt...
|
QUATTRO
|
postitati 22.11.05 11:45 |
AZB?
Peale 200 tehti AZR ja ASJ konesid.Hobuseid 381/6100rpm
|
pealik
|
postitati 22.11.05 11:14 |
Esimest tehtid 98-01 ja teist peale seda. Mis neil vahet on?
|