Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
twistY

 postitati 24.01.16 08:14
Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Soovitan end natuke harida, kuidas nad töötavad :D

!!!
Minu 2,2T sõitis juba 1994-dal aastal 8bar kütuse pumbaga ja süsteemist eemaldatud impulss releeta, et kütuse regulaator suudaks jätkata tööd suuremate survetega. ja õhulugeja elektroonilise reguleeritava muunduriga.
Vaevalt ,et sa siis teadsid sõna vaakum/surve tundlikusega kütusesurveregulaator
. Miks möliseda ??? parem seadista mõni disla sõitma 400 meetrit kiiremini kui 13,6s


Issand, sa näed, aga ei mürista...

PS: Mu mäletamist mööda on ta juba ühe diisli 13,1 sõitma pannud :D
forsin

 postitati 23.01.16 21:39
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Soovitan end natuke harida, kuidas nad töötavad :D

!!!
Minu 2,2T sõitis juba 1994-dal aastal 8bar kütuse pumbaga ja süsteemist eemaldatud impulss releeta, et kütuse regulaator suudaks jätkata tööd suuremate survetega. ja õhulugeja elektroonilise reguleeritava muunduriga.
Vaevalt ,et sa siis teadsid sõna vaakum/surve tundlikusega kütusesurveregulaator
. Miks möliseda ??? parem seadista mõni disla sõitma 400 meetrit kiiremini kui 13,6s
prj

 postitati 01.01.16 21:39
Kõigil 2.2T on vaakumiga kütuserõhuregulaatorid. Soovitan end natuke harida, kuidas nad töötavad :D
forsin

 postitati 01.01.16 20:54
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: Lauril86
TervistVead ilmnesid paar nädalat peale RS2 turbo paigaldust.

Ja kütus peaks kust tulema? Originaal pihustid saavad ka originaalturboga otsa. Mis me suuremast survetest räägime...
Hea, et aju avariire˛iimi läheb, muidu oleks keps kõver juba.
Tsitaat:

Selle seletuse järgi. peaks piisama, kui paigaldad kolm korda suuremad pihustid,
AGA FÜÜSIKA ?
Sisselaske kolektorisse kus on 2,5bari õhku ?
võimsama turboga puhutud
Kui palju suudab bensiini pihusti 2,5 bari survega PIHUSTADA ?

Surved on ju võrdsed !!! olgu see bentsu pihusti 3X suurem

ÕIGE VASTUS ON 0,0000 MIDAGI EI SUUDA PIHUSTADA

prj

 postitati 30.12.12 18:19
Tsitaat:
Algselt postitas: Lauril86
Tervist

Minu AAN-il on väärtuseks 30 ja tühikäigupööre liiga kõrge 880p/min.
Kas antud väärtus on tingitud kõrgest pöördest?

Ei, kõrgema pöördega läheb näit väiksemaks.

Tsitaat:
Vead ilmnesid paar nädalat peale RS2 turbo paigaldust, muu peaks originaal olema.

Ja kütus peaks kust tulema? Originaal pihustid saavad ka originaalturboga otsa. Mis me suuremast räägime...
Hea, et avariire˛iimi läheb, muidu oleks keps kõver juba.
jõuvanker

 postitati 30.12.12 16:25
RS2 turbo ja originaal ajuseade ei käi just hästi kokku, peabki seljuhul sellised vigasid sisse ajama.
Lauril86

 postitati 30.12.12 16:16
Tervist

Minu AAN-il on väärtuseks 30 ja tühikäigupööre liiga kõrge 880p/min.
Kas antud väärtus on tingitud kõrgest pöördest?

Veakood 00533-idle speed regulation
10-10 adaptation limit not reached intermittent

Lisaks 00561-mixture adaptation ja
00544-maximum boost pressure exeeded
27-10 - implausible signal intermittent

Overboost kompu kella järgi 2,4 misjärel teeb fuel-cut'i ja läheb safe mode'i.
Vead ilmnesid paar nädalat peale RS2 turbo paigaldust, muu peaks originaal olema.
prj

 postitati 22.08.11 15:30
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Stock chipitud ABY, AAN on ikkagi 22-24 väärtusega?

Just, kui idle pole muudetud (ja seda pole tehtud reeglina).

Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi
AAN puhul näeb audi tehas ette väärtuseks 20-26

26 kuuma mootoriga = tuksis lugeja.
Taavi

 postitati 22.08.11 15:25
AAN puhul näeb audi tehas ette väärtuseks 20-26
jõuvanker

 postitati 22.08.11 08:36
Stock chipitud ABY, AAN on ikkagi 22-24 väärtusega?
Vihane-Tihane

 postitati 22.08.11 08:19
+1
prj

 postitati 21.08.11 14:26
Teeme siis natuke teadmisi avalikuks.

Vajalik:
VAG-COM-i kaabel.
Kõrvaldada kõik vaakum- ja rõhulekked.

Viia mootor töötemperatuurini (~90C), panna tühikäik, seejärel siseneda mootoriaju alt "Measuring blocks" alla.
http://www.s2central.net/images/vagcom_ecu_blocks.gif

Meid huvitav väärtus on Grupp 0, vasakult teine. Antud pildil "023".

Väärtused sooja mootoriga, ABY/AAN: 22-24
Väärtused sooja mootoriga, ADU ja korrektselt paigaldatud RS2 chipsetid: 18-19

Kui väärtused on suuremad (2+ ühikut), siis on reeglina vaja õhulugeja vahetada.
Kui väärtused on väiksemad, siis on teil tõenäoliselt rõhu- või vaakumlekked.

Edu parandamisel.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 53.9% - SQL: 46.1%]