prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 21.08.11 13:26
|
|
|
Õhulugeja diagnoosimine 2.2T
Teeme siis natuke teadmisi avalikuks.
Vajalik:
VAG-COM-i kaabel.
Kõrvaldada kõik vaakum- ja rõhulekked.
Viia mootor töötemperatuurini (~90C), panna tühikäik, seejärel siseneda mootoriaju alt "Measuring blocks" alla.
Meid huvitav väärtus on Grupp 0, vasakult teine. Antud pildil "023".
Väärtused sooja mootoriga, ABY/AAN: 22-24
Väärtused sooja mootoriga, ADU ja korrektselt paigaldatud RS2 chipsetid: 18-19
Kui väärtused on suuremad (2+ ühikut), siis on reeglina vaja õhulugeja vahetada.
Kui väärtused on väiksemad, siis on teil tõenäoliselt rõhu- või vaakumlekked.
Edu parandamisel.
|
|
|
|
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
postitati 22.08.11 07:19
|
|
|
+1
BLOW-JOB is better then NO JOB
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 22.08.11 07:36
|
|
|
Stock chipitud ABY, AAN on ikkagi 22-24 väärtusega?
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 22.08.11 14:25
|
|
|
AAN puhul näeb audi tehas ette väärtuseks 20-26
12.301@181km/h
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 22.08.11 14:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Stock chipitud ABY, AAN on ikkagi 22-24 väärtusega? |
Just, kui idle pole muudetud (ja seda pole tehtud reeglina).
Tsitaat: | Algselt postitas: Taavi
AAN puhul näeb audi tehas ette väärtuseks 20-26 |
26 kuuma mootoriga = tuksis lugeja.
|
|
|
|
Lauril86
huviline
Registreerunud 10.04.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2,2
|
postitati 30.12.12 15:16
|
|
|
Tervist
Minu AAN-il on väärtuseks 30 ja tühikäigupööre liiga kõrge 880p/min.
Kas antud väärtus on tingitud kõrgest pöördest?
Veakood 00533-idle speed regulation
10-10 adaptation limit not reached intermittent
Lisaks 00561-mixture adaptation ja
00544-maximum boost pressure exeeded
27-10 - implausible signal intermittent
Overboost kompu kella järgi 2,4 misjärel teeb fuel-cut'i ja läheb safe mode'i.
Vead ilmnesid paar nädalat peale RS2 turbo paigaldust, muu peaks originaal olema.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 30.12.12 15:25
|
|
|
RS2 turbo ja originaal ajuseade ei käi just hästi kokku, peabki seljuhul sellised vigasid sisse ajama.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 30.12.12 17:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Lauril86
Tervist
Minu AAN-il on väärtuseks 30 ja tühikäigupööre liiga kõrge 880p/min.
Kas antud väärtus on tingitud kõrgest pöördest? |
Ei, kõrgema pöördega läheb näit väiksemaks.
Tsitaat: | Vead ilmnesid paar nädalat peale RS2 turbo paigaldust, muu peaks originaal olema. |
Ja kütus peaks kust tulema? Originaal pihustid saavad ka originaalturboga otsa. Mis me suuremast räägime...
Hea, et avariire˛iimi läheb, muidu oleks keps kõver juba.
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 01.01.16 19:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: Lauril86
TervistVead ilmnesid paar nädalat peale RS2 turbo paigaldust. |
Ja kütus peaks kust tulema? Originaal pihustid saavad ka originaalturboga otsa. Mis me suuremast survetest räägime...
Hea, et aju avariire˛iimi läheb, muidu oleks keps kõver juba. |
Tsitaat: |
Selle seletuse järgi. peaks piisama, kui paigaldad kolm korda suuremad pihustid,
AGA FÜÜSIKA ?
Sisselaske kolektorisse kus on 2,5bari õhku ?
võimsama turboga puhutud
Kui palju suudab bensiini pihusti 2,5 bari survega PIHUSTADA ?
Surved on ju võrdsed !!! olgu see bentsu pihusti 3X suurem
ÕIGE VASTUS ON 0,0000 MIDAGI EI SUUDA PIHUSTADA |
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 01.01.16 20:39
|
|
|
Kõigil 2.2T on vaakumiga kütuserõhuregulaatorid. Soovitan end natuke harida, kuidas nad töötavad
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 23.01.16 20:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Soovitan end natuke harida, kuidas nad töötavad |
!!!
Minu 2,2T sõitis juba 1994-dal aastal 8bar kütuse pumbaga ja süsteemist eemaldatud impulss releeta, et kütuse regulaator suudaks jätkata tööd
suuremate survetega. ja õhulugeja elektroonilise reguleeritava muunduriga.
Vaevalt ,et sa siis teadsid sõna vaakum/surve tundlikusega kütusesurveregulaator
. Miks möliseda ??? parem seadista mõni disla sõitma 400 meetrit kiiremini kui 13,6s
|
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
|