Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Õhulugeja diagnoosimine 2.2T (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 9245)
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 21.08.11 13:26 Tsiteeri
Õhulugeja diagnoosimine 2.2T



Teeme siis natuke teadmisi avalikuks.

Vajalik:
VAG-COM-i kaabel.
Kõrvaldada kõik vaakum- ja rõhulekked.

Viia mootor töötemperatuurini (~90C), panna tühikäik, seejärel siseneda mootoriaju alt "Measuring blocks" alla.
http://www.s2central.net/images/vagcom_ecu_blocks.gif

Meid huvitav väärtus on Grupp 0, vasakult teine. Antud pildil "023".

Väärtused sooja mootoriga, ABY/AAN: 22-24
Väärtused sooja mootoriga, ADU ja korrektselt paigaldatud RS2 chipsetid: 18-19

Kui väärtused on suuremad (2+ ühikut), siis on reeglina vaja õhulugeja vahetada.
Kui väärtused on väiksemad, siis on teil tõenäoliselt rõhu- või vaakumlekked.

Edu parandamisel.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Vihane-Tihane
huviline

Avatar


Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado

postitati 22.08.11 07:19 Tsiteeri


+1


BLOW-JOB is better then NO JOB
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 22.08.11 07:36 Tsiteeri


Stock chipitud ABY, AAN on ikkagi 22-24 väärtusega?


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 22.08.11 14:25 Tsiteeri


AAN puhul näeb audi tehas ette väärtuseks 20-26


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 22.08.11 14:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Stock chipitud ABY, AAN on ikkagi 22-24 väärtusega?

Just, kui idle pole muudetud (ja seda pole tehtud reeglina).

Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi
AAN puhul näeb audi tehas ette väärtuseks 20-26

26 kuuma mootoriga = tuksis lugeja.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Lauril86
huviline

Avatar


Registreerunud 10.04.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 2,2

postitati 30.12.12 15:16 Tsiteeri


Tervist

Minu AAN-il on väärtuseks 30 ja tühikäigupööre liiga kõrge 880p/min.
Kas antud väärtus on tingitud kõrgest pöördest?

Veakood 00533-idle speed regulation
10-10 adaptation limit not reached intermittent

Lisaks 00561-mixture adaptation ja
00544-maximum boost pressure exeeded
27-10 - implausible signal intermittent

Overboost kompu kella järgi 2,4 misjärel teeb fuel-cut'i ja läheb safe mode'i.
Vead ilmnesid paar nädalat peale RS2 turbo paigaldust, muu peaks originaal olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 30.12.12 15:25 Tsiteeri


RS2 turbo ja originaal ajuseade ei käi just hästi kokku, peabki seljuhul sellised vigasid sisse ajama.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 30.12.12 17:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Lauril86
Tervist

Minu AAN-il on väärtuseks 30 ja tühikäigupööre liiga kõrge 880p/min.
Kas antud väärtus on tingitud kõrgest pöördest?

Ei, kõrgema pöördega läheb näit väiksemaks.

Tsitaat:
Vead ilmnesid paar nädalat peale RS2 turbo paigaldust, muu peaks originaal olema.

Ja kütus peaks kust tulema? Originaal pihustid saavad ka originaalturboga otsa. Mis me suuremast räägime...
Hea, et avariire˛iimi läheb, muidu oleks keps kõver juba.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 01.01.16 19:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: Lauril86
TervistVead ilmnesid paar nädalat peale RS2 turbo paigaldust.

Ja kütus peaks kust tulema? Originaal pihustid saavad ka originaalturboga otsa. Mis me suuremast survetest räägime...
Hea, et aju avariire˛iimi läheb, muidu oleks keps kõver juba.
Tsitaat:

Selle seletuse järgi. peaks piisama, kui paigaldad kolm korda suuremad pihustid,
AGA FÜÜSIKA ?
Sisselaske kolektorisse kus on 2,5bari õhku ?
võimsama turboga puhutud
Kui palju suudab bensiini pihusti 2,5 bari survega PIHUSTADA ?

Surved on ju võrdsed !!! olgu see bentsu pihusti 3X suurem

ÕIGE VASTUS ON 0,0000 MIDAGI EI SUUDA PIHUSTADA



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 01.01.16 20:39 Tsiteeri


Kõigil 2.2T on vaakumiga kütuserõhuregulaatorid. Soovitan end natuke harida, kuidas nad töötavad :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 23.01.16 20:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Soovitan end natuke harida, kuidas nad töötavad :D

!!!
Minu 2,2T sõitis juba 1994-dal aastal 8bar kütuse pumbaga ja süsteemist eemaldatud impulss releeta, et kütuse regulaator suudaks jätkata tööd suuremate survetega. ja õhulugeja elektroonilise reguleeritava muunduriga.
Vaevalt ,et sa siis teadsid sõna vaakum/surve tundlikusega kütusesurveregulaator
. Miks möliseda ??? parem seadista mõni disla sõitma 400 meetrit kiiremini kui 13,6s


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 24.01.16 07:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Soovitan end natuke harida, kuidas nad töötavad :D

!!!
Minu 2,2T sõitis juba 1994-dal aastal 8bar kütuse pumbaga ja süsteemist eemaldatud impulss releeta, et kütuse regulaator suudaks jätkata tööd suuremate survetega. ja õhulugeja elektroonilise reguleeritava muunduriga.
Vaevalt ,et sa siis teadsid sõna vaakum/surve tundlikusega kütusesurveregulaator
. Miks möliseda ??? parem seadista mõni disla sõitma 400 meetrit kiiremini kui 13,6s


Issand, sa näed, aga ei mürista...

PS: Mu mäletamist mööda on ta juba ühe diisli 13,1 sõitma pannud :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 28.9% - SQL: 71.1%]