Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
Kuidas S4 vastu peab ja kütusekulu
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Joel[/i] No kuule, see on umbes sama hea küsimus, et kas S4 on hea auto. 10 aastat vana auto puhul oleneb kõik eelmis(t)est omanikust/omanikest. Vastu peab täpselt nii nagu temaga käitutakse - kui käid igameherallil ja muidu trampliinidel hüppamas, siis laguneb mõnuga. Muidu laguneb ka, aga oluliselt vähem. Ei usu et ta nüüd rohkem laguneks kui teised Audid. Paratamatult saab suure ja raske auto veermik rohkem vatti kui kergematel masinatel, eriti Eesti teedel. Kuna meie auto polnud omanikuvahetuse ajal just kõige paremas konditsioonis, siis on saanud ikka juppe vahetada. Kasutatud on enamasti B-varuosi, kuid sellegipoolest pole kaks korda ühtegi juppi vahetanud. Mõnede vahetatud juppide hinnad: Mootoririhm - 800 Õlifilter - 100 Esimesed sharniirid koos õõtsadega - u 1200 Forss Esimesed piduriklotsid NK - 400 Forss (Reval 2600) Tagumised piduriklotsid NK - 195 Forss (Reval 980) Tagumise pidurisuporti kolb NK - 250 Forss Tagumise pidurisuporti mansetid - 151 Laki Auto Jahutusventika hüdrosidur - 500 romulast Kliimaventilaatori mootor - 2200 Reval Bensiinipump - 1800 Reval Klapisääretihendid - 1400 koos vahetusega, tihendid ise ei maksa eriti midagi Mingeid tüüpvigu ei teagi nagu - esisild kipub kiiresti kolisema hakkama, nagu Audidel ikka, kliimaseadme luugid võivad mõnel puhul tõrkuda ja siis muidugi UFO-pidurid, mis on juba ostes kindlasti ülekuumenenud ja kõverad, kuna nende vahetamine on kallis... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
Kuidas S4 vastu peab ja kütusekulu
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
38.3%
- SQL:
61.7%
]