Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Kuidas S4 vastu peab ja kütusekulu (Vastuseid: 46 | Vaatamisi: 8628)
fox
huviline

Avatar


Registreerunud 31.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW

postitati 31.10.02 14:21 Tsiteeri
Kuidas S4 vastu peab ja kütusekulu



Plaanis siis osta endale S4 2,2T 20V Quattro, äkki mõni omanik oskab öelda palju sellisel pillil ka linnas kütusekulu on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
s
huviline



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.10.02 17:31 Tsiteeri


väga suur vahe kas automaat või manuaal, kui saad siis võta manuaal :)
täpset litraazi ei tea


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jõmm
klubiliige



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.10.02 23:25 Tsiteeri


Tsitaat:

väga suur vahe kas automaat või manuaal, kui saad siis võta manuaal :)

See väga suur vahe on liitrites väljendatuna 0.8 ;) Man 13.2, aut 14.0. Nii on öeldud siin.

Aga muidu jääb mulle automaadiga S4 point natuke arusaamatuks küll.

Kui sa küsid, palju inimestel reaalselt linnas läheb, siis ma võin öelda näiteks 11-12. Sellega saab teatud tänavatel ja kellaaegadel sõites hakkama küll.

Paraku on minu reaalne sõidutrajektoor selline, et täna bensukas nullides näitas kompuuter 16.8@28 km/h.

Üldiselt ma arvan, et takso sõitmiseks S4 kõige optimaalsem ei ole, leidub ka ökonoomsemaid autosid, kui kütusekulu tähtis on. (Tegelikult ma nägin millalgi linna peal S4 Avant taksot. :D Võibolla oli tal ainult välimusetuuning? Taga olid igatahes S6 tuled.)

Edit: tahtsin need kütusekulud meie ühikutes panna, aga panin ikka rootsi ühikutes, s.t. 10x väiksemad. Nüüd muutsin õigeks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 01.11.02 08:05 Tsiteeri


See takso on 100 Avant 2.8. Vist quattro. Nägin ükskord tema kapotialust.

Automaat-S4'ga igapäevaselt sõites saan mina isiklikult väga hästi aru, milles selle auto point seisneb - justnimelt selles, et kui Sa autoga päevast päeva Tallinna kesklinnas kärutad ja aeg-ajalt tipptundide ajal ummikutes istud, siis on automaat täiesti ületamatu featuur. Lisaks sellele, S4 ei ole oma küllaltki suure kogu tõttu eriline võidusõiduauto. Seega ei pea tal ilmtingimata manuaalkasti olema. 2,2 T 20v-l on piisavalt jõudu, et seda autot ka automaadiga piisavalt lennukalt edasi visata. Loomulikult, kõigega harjud ära ja tahad varsti rohkem.
Minul ei ole automaadi tõttu jäänud osa võtmata ei kiirendusvõistlusest, ringrajast ega jäärajast.

Peale selle, olles mitmelt poolt kuulnud kuidas käituvad manuaalide kastid ja sidurid, siis teeb ettevaatlikuks. Automaat nii lihtsalt järgi ei anna.

Siiski, pean tunnistama, et kui juhtub, et kunagi tulevikus saab taas S4 autoks olema, siis ilmselt võtaksin 6-k manuaali, kuid siis juba kindlasti 4,2 V8 mootoriga. See on ikka hoopis teine teema juba ja sobiks mu mõtteviisiga tibake paremini oma maast madalast algava lineaarse pöördemomendikõvera tõttu. Või siis ostaks paugutamiseks S2 hoopis...

Kulust, nagu öeldud kulgeb minu marsruut kesklinnas - keskmine kiirus tuleb 27-33 km/h. Vaikselt juristades saan kuluks 13-14l normaalselt sõites 15-16l, mõnu tundes üle selle. Anyway, minu hinnagul ei ole reaalses elus manuaali ja automaadi kütusekulu vahe märgatav...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõmm
klubiliige



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.11.02 00:18 Tsiteeri


Ah et ummikus on S4-ga mõnus istuda... No automaadi paremuses sa mind ikka vist ei veena. Eksta maitse asi ole.

4.2 valikut ma ei taha maha teha, pole siuksega sõitnudki, aga hakkasin lihtsalt mõtlema, kumba ise eelistaks. Üldiselt fännid tunduvad rohkem fännivat 2.2T-d, tuuningpotentsiaal on tal ju parem, kuigi stockis on tiba aeglasem.

Aga maast-madalast pöördemoment... Ma vaatasin graafikuid:

2.2T (ja see on ilma overboostita):
http://www.sjmautotechnik.com/ecupic/s4power2.jpg

V8 4.2 (S4 4.2 peaks olema täpselt sama mootor):
http://www.sjmautotechnik.com/ecupic/v8power.jpg

Siit on näha, et V8 läheb pöördemomendiga mööda alles kusagil 3000 pöörde kandis. (Samas hj-sid on V8-l kõigil pööretel rohkem ja max on üle 300, see oleks nagu kergelt jama.)

Muidugi on see 2.2T max pöördemoment 1950 pöörde juures tegelikult rohkem nagu teoreetiline suurus. Selle saavutamiseks peab minu arusaamise kohaselt tühikäigupööretel kruisima ja siis gaasi põhja lajatama, sellist olukorda praktikas eriti ette ei tule...

Tundub, et ma ei jõudnudki kuhugi välja oma arutlusega, aga ega ma ära ka ei hakka kustutama, siin foorumis niigi liiga vähe liiklust ;).

Kuna topic on kütusekulu, siis ütlen veel, et S6 V8 (S4 hetkel ei leidnud) linnakulu on selle broðüüri andmetel 22.5 ;). S6 2.2T kohta ütleb see muideks 16.5 (aut 18.8). Ilmselt on vahepeal linnakulu mõõtmise protseduur muutunud. See näitab ka, kuivõrd raskestimääratletav asi linnakulu on.

Oehh, kui pikk (sitt?) jutt sai. Peaks magama minema...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 04.11.02 08:19 Tsiteeri


Ega ma üritagi Sind automaadi paremuses ümber veenda, ma pole ise kah mingi veendunud automaadipooldaja. Lihtsalt räägin, et kuna stock konfis S4 pole miski võidusõiduauto, siis ei ole automaatkast tema puhul võrreldav sadulaga sea seljas. Nagu manuaalil on automaadilgi omad plussid - kellele ema...

Nüüd 4,2-st, kaalujaotus on tal jah kehvem ja tuunimispotensiaal kõvasti nõrgem, kuid elu on näidanud, et raha kulub igale poole mujale ära ja auto puhastverd "tuunimiseks" ei jää suurt midagi alles. Asja ilusti korras hoidmine võtab ju ka oma osa. Stock 4,2-te võib ju teoreetiliselt võrrelda tibake "tuunitud" 2,2T-ga.
4,2 jäi mulle kripeldama sest ajast kui üks jorss niisugusega märjal asfaldil rahulikult drift'is nii kuis hing ihkas - lihtsalt gaasi vajutades, mitte clutch drop'i teel. Stock 2,2T-ga seda niisama lihtsalt ei tee, kuna selle aja peale kui turbo ellu ärkab on hoog juba nii suur, et 4 ratta pidamist kaotada pole niisama lihtne. Teoreetiliselt peaks selle DIY Boost Controlleri abil see olema võimalik ka 2,2T-ga, kui boosti koguaeg 0,9-1 baari peal hoida, kuid ma pole päris kindel kuidas see mõjub mootori elueale ja kütusekulule. No ja lisaks kõigele on V8 hääl täielik muusika...

Need tehaseandmed kütusekulu kohta on minu arvates suht BS. Automaadi 2,2T kohta 18,8 peab ikka päris raske jalaga olema või siis mingi 15 km/h keskmiseks kiiruseks saama. Küsisin ühe automaat-4,2 omaniku käest, tema ütles, et peamiselt kesklinnas ukerdades tuli tal 15-21 kuluks. St. võrreldes 2,2T-ga võib keskmine tulla maksimaalselt paar liitrit kõrgem, kuid tõenäoliselt tuleb kokkuvõttes sama. Üks teine vend rääkis, et korras 4,2 pidi linnas isegi vähem võtma kui 2,2T. Aga ma ei tea, millele tema arvamus tugines. Igatahes 22,5 on minu arvates way over estimated...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
fox
huviline

Avatar


Registreerunud 31.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW

postitati 04.11.02 10:43 Tsiteeri


THNX kõigile kes viitsisid vastata.
Olen kindel et leiaksin ka ökonoomsema auto aga S4 hakkas meeldima ja on täpselt selline nagu vaja oleks (suur, mugav, nahksisu jne). Kaalusin ka MB Coupe (2,2 on väga raske leida aga 3,0 on jube janune) Pealegi sõitsin 2a. 2,3 Audi Coupe' ga ja on ainult head kogemused.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
s
huviline



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.11.02 11:06 Tsiteeri


tehase andmed on üksasi, teine asi on reaalsus.
mul on 2,8 v6 vahel, manuaal ja sõidan 68liitriga 640km see teeb kütusekuluks 10.625l/100km, töökaaslane sõidab automaadiga ja tal on kütusekulu ca 12,2l/100km


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jõmm
klubiliige



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.11.02 13:04 Tsiteeri


Tsitaat:
tehase andmed on üksasi, teine asi on reaalsus

Oehh, hakkab peale jälle :( Nojah, mul siis mootor ikka täitsa p*****s, praegu näitab keskmiseks 18-midagi. Tegelikult ikka asi selles, et külm ilm, lühikesed otsad, mootor soojaks ei saagi, koguaeg jään foori taha (kiirus 26)...

Tehaseandmed on just asi, mida eri mudelite vahel võrrelda saab, kuna nad on mingi kokkulepitud protseduuri järgi mõõdetud: kindel keskmine kiirus, mõned külm-, mõned soekäivitused.

Mis infot see mulle annab, et sina näiteks mööda Lasnamäe kanalit edasi-tagasi sigaökonoomselt hakkama saad? Ehk siis, vähemalt keskmist kiirust oleks ka abiks teada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jõmm
klubiliige



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.11.02 15:10 Tsiteeri


Tüütan teid veel oma targutamisega ;).

Mõtlesin, et teeks katse, palju külm- vs soekäivitus asja mõjutab, ehk siis see, kui pikad igapäevased otsad on. Pikema linnaringi käigus (mootor soe) sattusin kodu juurest tööle sõitma, s.t. sama marsruut (~4 km), kus ma muidu oma 17-18 kulu saan. Resettisin kompuutri ära ja tulemus: 13.1 l/100 @ 29 km/h, gaasi tallasin keskmiselt. Pole paha. Vot seda numbrit hakkangi edaspidi nimetama, kui keegi S4 linnakulu kohta küsib, siis ei pea mingit ohhetamist-ahhetamist kuulama :).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
fox
huviline

Avatar


Registreerunud 31.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW

postitati 05.11.02 07:13 Tsiteeri


Nüüd sain küsimusele küll ammendava vastuse, hea et viitsisid proovida jõmm . Vahepeal juba tundus et peab 18 L arvestama aga 13 L on täitsa norm :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 05.11.02 07:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja fox
Nüüd sain küsimusele küll ammendava vastuse, hea et viitsisid proovida jõmm . Vahepeal juba tundus et peab 18 L arvestama aga 13 L on täitsa norm :)

No eks see sooja mootori kuluga arvestamine ole ikka paras enesepettus. Tegelikkuses kipub see keskmine ikka natuke suurem tulema...

Kõige suurem kulu tuleb külmast käivitusest ja tühikäiguga foori taga jurramisest ja järgmise foorini mõõdukast tallamisest. Ja kui see kestab kokku 4 km ja õhtul kordub täpselt sama moodi, siis ongi see kõige kurvem kulu.

Aga kui see on probleemiks, siis soetagem endale Nissan Sunny diisel või karbussiga Kia Sephia, need mured kaovad. Aga seda me ju ei taha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 05.11.02 07:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja fox
Nüüd sain küsimusele küll ammendava vastuse, hea et viitsisid proovida jõmm . Vahepeal juba tundus et peab 18 L arvestama aga 13 L on täitsa norm :)

Ammendava vastuse said tõepoolest, jõmm on nimelt harjutanud seda kütusekulu lahkamise teemat teisteski foorumites nii, et oskab asja päris kenasti puust ette ja punaseks teha:P. Kardan aga, et see järeldus, mille Sa jõmmi argumentatsioonist tegid on siiski ekslik. Kõik oleneb sellest kus ja kuidas Sa sõidad. Kui Sul seisab auto soojas garaazhis ja sinu põhiline marsruut seisneb 7-8 km (10 min) mööda Lasnamäe kanalit sõitmises, siis saad Sa S4-ga keskmiseks kuluks 11-12 l/100km@50km/h avs (average speed). Kui aga Su auto seisab väljas ja tööle lähed sama pikka teed mööda Mustamäelt Kadriorgu (35 min), siis saad keskmiseks kuluks 16-18l/100km@25 km/h avs. Selles ongi kogu vahe. Muidugi mõjutab ka see, kas sööstad ühe foori alt teise alla full throttle'iga ja paned siis blokki või kruisad rahulikult. Aga kõige rohkem mõjutab kütusekulu siiski keskmine kiirus. Ütle välja mida Sa ennustad oma keskmiseks kiiruseks (kus Sa liigud ja mis kellaajal), ainult siis on võimalik mingigi "linnakulu" prognoos välja käia...

Krt, vist läks ülekordamiseks...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
fox
huviline

Avatar


Registreerunud 31.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW

postitati 05.11.02 08:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Joel
Tsitaat:
Esialgne postitaja fox
Nüüd sain küsimusele küll ammendava vastuse, hea et viitsisid proovida jõmm . Vahepeal juba tundus et peab 18 L arvestama aga 13 L on täitsa norm :)

Ammendava vastuse said tõepoolest, jõmm on nimelt harjutanud seda kütusekulu lahkamise teemat teisteski foorumites nii, et oskab asja päris kenasti puust ette ja punaseks teha:P. Kardan aga, et see järeldus, mille Sa jõmmi argumentatsioonist tegid on siiski ekslik. Kõik oleneb sellest kus ja kuidas Sa sõidad. Kui Sul seisab auto soojas garaazhis ja sinu põhiline marsruut seisneb 7-8 km (10 min) mööda Lasnamäe kanalit sõitmises, siis saad Sa S4-ga keskmiseks kuluks 11-12 l/100km@50km/h avs (average speed). Kui aga Su auto seisab väljas ja tööle lähed sama pikka teed mööda Mustamäelt Kadriorgu (35 min), siis saad keskmiseks kuluks 16-18l/100km@25 km/h avs. Selles ongi kogu vahe. Muidugi mõjutab ka see, kas sööstad ühe foori alt teise alla full throttle'iga ja paned siis blokki või kruisad rahulikult. Aga kõige rohkem mõjutab kütusekulu siiski keskmine kiirus. Ütle välja mida Sa ennustad oma keskmiseks kiiruseks (kus Sa liigud ja mis kellaajal), ainult siis on võimalik mingigi "linnakulu" prognoos välja käia...

Krt, vist läks ülekordamiseks...


Tegelikult sõidangi tööle Kadriorust Mustamäele :D läbi kesklinna (Liivalaia, S-Ameerika ..) hommikul 7-8 ajal. Sõidustiili kohapealt niipalju et pigem olen rahulik sõitja. Loomulikult ei arva ma et nüüd üle 13L ei lähe, lihtsalt võin arvestada et 12-13L on reaalne hakkama saada .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Piret
huviline

Avatar


Registreerunud 08.11.02
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 4,2; Audi Coupe Quattro, vette 96 ja üks tsikkel :)

postitati 20.11.02 13:11 Tsiteeri


Mnjah, talvel ei saa meie oma autoga küll kuidagi moodi alla 17-18, nii et kaldun arvama, et 12-13 küll reaalne ei ole...
Tean muidugi, et Joel eriti armu ei anna (siis on numbrid ka teised, ikka nii 20 ja üle), aga alles ma proovisin hästi vaikselt sõita, käisin õhtusel ajal Kristiine Keskuses ja tagasi jõudes (kusjuures ei istunud fooride all) oli ikka pea 16 kulu ja no ei tallanud absoluutselt. Nii et kui oleks olnud keskpäev, siis oleks 18 tulnud nii mis kolin... Nii et minu arust võid Sa sellised numbrid nagu 12-13 vabalt ära unustada, raudselt tuleb üle 15l, arvestades Sinu eelmainitud trajektoori. Minu arust :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jõmm
klubiliige



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.11.02 14:40 Tsiteeri


Hehe, Pireti toodud numbrid langevad minu igapäevakogemustega märksa paremini kokku, kui need, millest Joel rääkis :) (jajah, OK, talv vs suvi).

Mulle ei ole see ökonoomsuse teema üldse nii oluline, kui minu selleteemalise jutu rohkuse põhjal arvata võiks (no muidu ma ei kärutaks S4'ga ringi ju). Lihtsalt olen märganud, et teistel võtavad analoogilised autod alati oma poolteist korda vähem kui mul, ja soovist veenduda, et mu auto(d) pole katki, olen siis nendesse arutlustesse laskunud. Ja tundub, et tavaliselt tuleb see vahe sellest, et räägitakse teistsugustes oludes saavutatud tulemustest. Oma 13-liitri-katse põhjal ma küll ei garanteeri, et keegi reaalsete linnasõitudega nii hea kulu saab.

Nii, nüüd on mul sellest ökojutust enamvähem kõrini, jätan kompuutri turborõhu näidu peale, sel puhul on suurem number ainult rõõmustav :D. Pealegi, 98 pidavat varsti ka hinnasõtta kistama, nii et polegi millegi pärast muretseda. F*** the fuel economy.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
fox
huviline

Avatar


Registreerunud 31.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW

postitati 21.11.02 08:36 Tsiteeri
Kuidas S4 ka vastu peab ?



Oootaks siis S4 omanike poolseid kommentaare kuidas nende neljarattaline ka vastu peab, mida olete vahetanud, palju maksis jne. On ka mingeid nn. tüüpvigu mida enamusel esineb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 21.11.02 11:20 Tsiteeri


No kuule, see on umbes sama hea küsimus, et kas S4 on hea auto. 10 aastat vana auto puhul oleneb kõik eelmis(t)est omanikust/omanikest.
Vastu peab täpselt nii nagu temaga käitutakse - kui käid igameherallil ja muidu trampliinidel hüppamas, siis laguneb mõnuga. Muidu laguneb ka, aga oluliselt vähem. Ei usu et ta nüüd rohkem laguneks kui teised Audid. Paratamatult saab suure ja raske auto veermik rohkem vatti kui kergematel masinatel, eriti Eesti teedel.

Kuna meie auto polnud omanikuvahetuse ajal just kõige paremas konditsioonis, siis on saanud ikka juppe vahetada. Kasutatud on enamasti B-varuosi, kuid sellegipoolest pole kaks korda ühtegi juppi vahetanud.

Mõnede vahetatud juppide hinnad:
Mootoririhm - 800
Õlifilter - 100
Esimesed sharniirid koos õõtsadega - u 1200 Forss
Esimesed piduriklotsid NK - 400 Forss (Reval 2600)
Tagumised piduriklotsid NK - 195 Forss (Reval 980)
Tagumise pidurisuporti kolb NK - 250 Forss
Tagumise pidurisuporti mansetid - 151 Laki Auto
Jahutusventika hüdrosidur - 500 romulast
Kliimaventilaatori mootor - 2200 Reval
Bensiinipump - 1800 Reval
Klapisääretihendid - 1400 koos vahetusega, tihendid ise ei maksa eriti midagi

Mingeid tüüpvigu ei teagi nagu - esisild kipub kiiresti kolisema hakkama, nagu Audidel ikka, kliimaseadme luugid võivad mõnel puhul tõrkuda ja siis muidugi UFO-pidurid, mis on juba ostes kindlasti ülekuumenenud ja kõverad, kuna nende vahetamine on kallis...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 21.11.02 13:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja jõmm
Jätan kompuutri turborõhu näidu peale, sel puhul on suurem number ainult rõõmustav :D. Pealegi, 98 pidavat varsti ka hinnasõtta kistama, nii et polegi millegi pärast muretseda. F*** the fuel economy.

Minagi nii teen, hea rahulik, mis sest pensukulust ikka vahtida. Niikuinii saab ükskord otsa.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
eraisik
huviline



Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: autota.

postitati 21.11.02 14:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja fox
Nüüd sain küsimusele küll ammendava vastuse, hea et viitsisid proovida jõmm . Vahepeal juba tundus et peab 18 L arvestama aga 13 L on täitsa norm :)


Üldiselt - ära parem looda 13 linnas...
20V 2.2T (AAN mootoriga) S4 (C4 baasil)jõi bensiini 9-34l/100km ja need on keskmised ja kehtivad loomulikult TÄIESTI korras mootori puhul... 9 sai siis, kui sõita suht tühjal maanteel sujuvalt kuni 100ga ja mitte möödasõites.. maanteel selline normaalne koos möödasõitudega oli sinna 10-11 vahele... linnas alla 14 on konkreetne "pensioka" sõidustiil lootusega et väga palju fooridetaga ei seisa... linnas normaalne on 14-15, et S'ist mõnu ka tunda, siis läheb sinna 16 kanti... nii pea kui ilmad külmaks lähevad hakkab bena rohkem minema, sest mulle isiklikult tundub, et selle mootori chippi pole keegi viitsinud optimeerida külmast peast sõitmiseks... ja siis kipub linna normaalne kesmine sinna 16-17 vahele - nagu siin üks eelkõneleja VÄGA ÕIETI mainis, et keskmine bensiinikulu on ainuõige nimetada vaid selle juurde saavutatud keskmise kiirusega - ehk siis number 16.8@28km/h on muideks väga tavaline tulemus talvel ;))) ... minu praktikasse kuulub ka see, et sõites omal ajal tööle 10 min alates käivitamisest kerkis talvine keskmine bensukulu selliste lühikeste otstega ruttu 21-22-23l/100km kohta... no ja see suhteliselt ektreem keskmine 34l/100km tähendas sisuliselt 2h jutti talvist jäärada lapats põhjas...

eraisik


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
peep
klubiliige



Registreerunud 03.11.02
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 22.11.02 08:09 Tsiteeri


tere

Minu 4,2 mootoriga isend näitas sedasama 34 l./100 hetkekulu kiirteel max. kiirusel. Tea, kas arvuti lihtsalt rohkem ei näita või ongi see õige nr. ?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 22.11.02 11:56 Tsiteeri


Hetkekulu näiduk läheb B4 S2-l (ja peaks kõigi eelduste kohaselt ka C4 kerega S4-l minema) 56 liitrini. Mina olen kõige suuremat keskmise kulu numbrit näinud 33,2 liitrit, see oli õhtul nullitud loenduriga hommikul -20C pärast 5 min. paigalsoojendamist paksus lumes liikuma hakates. Samas, lumerajaüritustel ei ole ma kunagi üle 22,5 saanud, võib-olla ma lihtsalt lahjalt esinen:P...

EDIT: Täna (04.12.2002) hommikul õnnestus siis keskmise kulu näiduk põhja ajada - suurim number on 51,9 liitrit, siis hüppab jälle 50,4 peale ja jääb sinna vahele pendeldama. Aga tehnika on lihtne - tuleb õhtul mingi 0,5 km enne seisma jätmist keskmise kulu näiduk ära nullida ja siis hommikul mootoril umbes 15 min paigal töötada lasta. Siis kompuuter arvabki, et kogu sellal kulutatud kütus on kulunud selle poole kilomeetri läbimiseks...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
fox
huviline

Avatar


Registreerunud 31.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW

postitati 06.12.02 14:35 Tsiteeri


Sain siis ise ka lõpuks ühte S4 proovida, hommikul oli külma -12 c kohapeal soendades ja mõned ringid platsil sõites näitas keskmiseks 34 L .
Aga selle eest sõita oli siga mõnus, nii et s***a see kütusekulu. Tuleb ikka S4 kasuks ära otsustada :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 13.02.04 10:46 Tsiteeri


Tere!
Proovisin iilgelt ökonoomitada:90km/h,5k,õhu temp.-11(välis),1400m. sõitu ja 100ml. kütet!
:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 13.02.04 11:04 Tsiteeri


Mina sõidan linnas seal kus juhtub, kui vähegi võimalik kasutan kanalit, järvevana jne. ja tavaliselt saan talvisel ajal linnas 67 liitriga sõita 430-450km. Suvel sama kogusega umbes 550km. Keskmine kiirus tuleb kuhugi 30-35 kanti.

Sõites kasutan 1-3 käiku, peale seda lükkan alates 60 km/h 6 käigu sisse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 78.3% - SQL: 21.7%]