Lehekülgi: 1 2 |
fox
huviline
Registreerunud 31.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW
|
postitati 31.10.02 13:21
|
|
|
Kuidas S4 vastu peab ja kütusekulu
Plaanis siis osta endale S4 2,2T 20V Quattro, äkki mõni omanik oskab öelda palju sellisel pillil ka linnas kütusekulu on?
|
|
|
s
huviline
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.10.02 16:31
|
|
|
väga suur vahe kas automaat või manuaal, kui saad siis võta manuaal 
täpset litraazi ei tea
|
|
|
jõmm
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.10.02 22:25
|
|
|
Tsitaat: |
väga suur vahe kas automaat või manuaal, kui saad siis võta manuaal  |
See väga suur vahe on liitrites väljendatuna 0.8 Man 13.2, aut 14.0. Nii on
öeldud siin.
Aga muidu jääb mulle automaadiga S4 point natuke arusaamatuks küll.
Kui sa küsid, palju inimestel reaalselt linnas läheb, siis ma võin öelda näiteks 11-12. Sellega saab teatud tänavatel ja kellaaegadel sõites hakkama
küll.
Paraku on minu reaalne sõidutrajektoor selline, et täna bensukas nullides näitas kompuuter 16.8@28 km/h.
Üldiselt ma arvan, et takso sõitmiseks S4 kõige optimaalsem ei ole, leidub ka ökonoomsemaid autosid, kui kütusekulu tähtis on. (Tegelikult ma nägin
millalgi linna peal S4 Avant taksot. Võibolla oli tal ainult
välimusetuuning? Taga olid igatahes S6 tuled.)
Edit: tahtsin need kütusekulud meie ühikutes panna, aga panin ikka rootsi ühikutes, s.t. 10x väiksemad. Nüüd muutsin õigeks.
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 01.11.02 07:05
|
|
|
See takso on 100 Avant 2.8. Vist quattro. Nägin ükskord tema kapotialust.
Automaat-S4'ga igapäevaselt sõites saan mina isiklikult väga hästi aru, milles selle auto point seisneb - justnimelt selles, et kui Sa autoga päevast
päeva Tallinna kesklinnas kärutad ja aeg-ajalt tipptundide ajal ummikutes istud, siis on automaat täiesti ületamatu featuur. Lisaks sellele, S4 ei ole
oma küllaltki suure kogu tõttu eriline võidusõiduauto. Seega ei pea tal ilmtingimata manuaalkasti olema. 2,2 T 20v-l on piisavalt jõudu, et seda autot
ka automaadiga piisavalt lennukalt edasi visata. Loomulikult, kõigega harjud ära ja tahad varsti rohkem.
Minul ei ole automaadi tõttu jäänud osa võtmata ei kiirendusvõistlusest, ringrajast ega jäärajast.
Peale selle, olles mitmelt poolt kuulnud kuidas käituvad manuaalide kastid ja sidurid, siis teeb ettevaatlikuks. Automaat nii lihtsalt järgi ei
anna.
Siiski, pean tunnistama, et kui juhtub, et kunagi tulevikus saab taas S4 autoks olema, siis ilmselt võtaksin 6-k manuaali, kuid siis juba kindlasti
4,2 V8 mootoriga. See on ikka hoopis teine teema juba ja sobiks mu mõtteviisiga tibake paremini oma maast madalast algava lineaarse
pöördemomendikõvera tõttu. Või siis ostaks paugutamiseks S2 hoopis...
Kulust, nagu öeldud kulgeb minu marsruut kesklinnas - keskmine kiirus tuleb 27-33 km/h. Vaikselt juristades saan kuluks 13-14l normaalselt sõites
15-16l, mõnu tundes üle selle. Anyway, minu hinnagul ei ole reaalses elus manuaali ja automaadi kütusekulu vahe märgatav...
|
|
|
|
jõmm
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.11.02 23:18
|
|
|
Ah et ummikus on S4-ga mõnus istuda... No automaadi paremuses sa mind ikka vist ei veena. Eksta maitse asi ole.
4.2 valikut ma ei taha maha teha, pole siuksega sõitnudki, aga hakkasin lihtsalt mõtlema, kumba ise eelistaks. Üldiselt fännid tunduvad rohkem
fännivat 2.2T-d, tuuningpotentsiaal on tal ju parem, kuigi stockis on tiba aeglasem.
Aga maast-madalast pöördemoment... Ma vaatasin graafikuid:
2.2T (ja see on ilma overboostita):

V8 4.2 (S4 4.2 peaks olema täpselt sama mootor):

Siit on näha, et V8 läheb pöördemomendiga mööda alles kusagil 3000 pöörde kandis. (Samas hj-sid on V8-l kõigil pööretel rohkem ja max on üle 300, see
oleks nagu kergelt jama.)
Muidugi on see 2.2T max pöördemoment 1950 pöörde juures tegelikult rohkem nagu teoreetiline suurus. Selle saavutamiseks peab minu arusaamise kohaselt
tühikäigupööretel kruisima ja siis gaasi põhja lajatama, sellist olukorda praktikas eriti ette ei tule...
Tundub, et ma ei jõudnudki kuhugi välja oma arutlusega, aga ega ma ära ka ei hakka kustutama, siin foorumis niigi liiga vähe liiklust .
Kuna topic on kütusekulu, siis ütlen veel, et S6 V8 (S4 hetkel ei leidnud) linnakulu on selle broðüüri andmetel 22.5 . S6 2.2T kohta ütleb see muideks 16.5 (aut 18.8). Ilmselt on vahepeal linnakulu
mõõtmise protseduur muutunud. See näitab ka, kuivõrd raskestimääratletav asi linnakulu on.
Oehh, kui pikk (sitt?) jutt sai. Peaks magama minema...
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 04.11.02 07:19
|
|
|
Ega ma üritagi Sind automaadi paremuses ümber veenda, ma pole ise kah mingi veendunud automaadipooldaja. Lihtsalt räägin, et kuna stock konfis S4 pole
miski võidusõiduauto, siis ei ole automaatkast tema puhul võrreldav sadulaga sea seljas. Nagu manuaalil on automaadilgi omad plussid - kellele
ema...
Nüüd 4,2-st, kaalujaotus on tal jah kehvem ja tuunimispotensiaal kõvasti nõrgem, kuid elu on näidanud, et raha kulub igale poole mujale ära ja auto
puhastverd "tuunimiseks" ei jää suurt midagi alles. Asja ilusti korras hoidmine võtab ju ka oma osa. Stock 4,2-te võib ju teoreetiliselt võrrelda
tibake "tuunitud" 2,2T-ga.
4,2 jäi mulle kripeldama sest ajast kui üks jorss niisugusega märjal asfaldil rahulikult drift'is nii kuis hing ihkas - lihtsalt gaasi vajutades,
mitte clutch drop'i teel. Stock 2,2T-ga seda niisama lihtsalt ei tee, kuna selle aja peale kui turbo ellu ärkab on hoog juba nii suur, et 4 ratta
pidamist kaotada pole niisama lihtne. Teoreetiliselt peaks selle DIY Boost Controlleri abil see olema võimalik ka 2,2T-ga, kui boosti koguaeg 0,9-1
baari peal hoida, kuid ma pole päris kindel kuidas see mõjub mootori elueale ja kütusekulule. No ja lisaks kõigele on V8 hääl täielik muusika...
Need tehaseandmed kütusekulu kohta on minu arvates suht BS. Automaadi 2,2T kohta 18,8 peab ikka päris raske jalaga olema või siis mingi 15 km/h
keskmiseks kiiruseks saama. Küsisin ühe automaat-4,2 omaniku käest, tema ütles, et peamiselt kesklinnas ukerdades tuli tal 15-21 kuluks. St. võrreldes
2,2T-ga võib keskmine tulla maksimaalselt paar liitrit kõrgem, kuid tõenäoliselt tuleb kokkuvõttes sama. Üks teine vend rääkis, et korras 4,2 pidi
linnas isegi vähem võtma kui 2,2T. Aga ma ei tea, millele tema arvamus tugines. Igatahes 22,5 on minu arvates way over estimated...
|
|
|
|
fox
huviline
Registreerunud 31.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW
|
postitati 04.11.02 09:43
|
|
|
THNX kõigile kes viitsisid vastata.
Olen kindel et leiaksin ka ökonoomsema auto aga S4 hakkas meeldima ja on täpselt selline nagu vaja oleks (suur, mugav, nahksisu jne). Kaalusin ka MB
Coupe (2,2 on väga raske leida aga 3,0 on jube janune) Pealegi sõitsin 2a. 2,3 Audi Coupe' ga ja on ainult head kogemused.
|
|
|
s
huviline
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.11.02 10:06
|
|
|
tehase andmed on üksasi, teine asi on reaalsus.
mul on 2,8 v6 vahel, manuaal ja sõidan 68liitriga 640km see teeb kütusekuluks 10.625l/100km, töökaaslane sõidab automaadiga ja tal on kütusekulu ca
12,2l/100km
|
|
|
jõmm
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.11.02 12:04
|
|
|
Tsitaat: | tehase andmed on üksasi, teine asi on reaalsus |
Oehh, hakkab peale jälle Nojah, mul siis mootor ikka täitsa p*****s, praegu
näitab keskmiseks 18-midagi. Tegelikult ikka asi selles, et külm ilm, lühikesed otsad, mootor soojaks ei saagi, koguaeg jään foori taha (kiirus
26)...
Tehaseandmed on just asi, mida eri mudelite vahel võrrelda saab, kuna nad on mingi kokkulepitud protseduuri järgi mõõdetud: kindel keskmine kiirus,
mõned külm-, mõned soekäivitused.
Mis infot see mulle annab, et sina näiteks mööda Lasnamäe kanalit edasi-tagasi sigaökonoomselt hakkama saad? Ehk siis, vähemalt keskmist kiirust oleks
ka abiks teada.
|
|
|
|
jõmm
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
fox
huviline
Registreerunud 31.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW
|
postitati 05.11.02 06:13
|
|
|
Nüüd sain küsimusele küll ammendava vastuse, hea et viitsisid proovida jõmm . Vahepeal juba tundus et peab 18 L arvestama aga 13 L on täitsa norm 
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 05.11.02 06:33
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja fox
Nüüd sain küsimusele küll ammendava vastuse, hea et viitsisid proovida jõmm . Vahepeal juba tundus et peab 18 L arvestama aga 13 L on täitsa norm |
No eks see sooja mootori kuluga arvestamine ole ikka paras enesepettus. Tegelikkuses kipub see keskmine ikka natuke suurem tulema...
Kõige suurem kulu tuleb külmast käivitusest ja tühikäiguga foori taga jurramisest ja järgmise foorini mõõdukast tallamisest. Ja kui see kestab kokku 4
km ja õhtul kordub täpselt sama moodi, siis ongi see kõige kurvem kulu.
Aga kui see on probleemiks, siis soetagem endale Nissan Sunny diisel või karbussiga Kia Sephia, need mured kaovad. Aga seda me ju ei taha?
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 05.11.02 06:56
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja fox
Nüüd sain küsimusele küll ammendava vastuse, hea et viitsisid proovida jõmm . Vahepeal juba tundus et peab 18 L arvestama aga 13 L on täitsa norm |
Ammendava vastuse said tõepoolest, jõmm on nimelt harjutanud seda kütusekulu lahkamise teemat teisteski foorumites nii, et oskab asja päris kenasti
puust ette ja punaseks teha . Kardan aga, et see järeldus, mille Sa jõmmi
argumentatsioonist tegid on siiski ekslik. Kõik oleneb sellest kus ja kuidas Sa sõidad. Kui Sul seisab auto soojas garaazhis ja sinu põhiline marsruut
seisneb 7-8 km (10 min) mööda Lasnamäe kanalit sõitmises, siis saad Sa S4-ga keskmiseks kuluks 11-12 l/100km@50km/h avs (average speed). Kui aga Su
auto seisab väljas ja tööle lähed sama pikka teed mööda Mustamäelt Kadriorgu (35 min), siis saad keskmiseks kuluks 16-18l/100km@25 km/h avs. Selles
ongi kogu vahe. Muidugi mõjutab ka see, kas sööstad ühe foori alt teise alla full throttle'iga ja paned siis blokki või kruisad rahulikult. Aga kõige
rohkem mõjutab kütusekulu siiski keskmine kiirus. Ütle välja mida Sa ennustad oma keskmiseks kiiruseks (kus Sa liigud ja mis kellaajal), ainult siis
on võimalik mingigi "linnakulu" prognoos välja käia...
Krt, vist läks ülekordamiseks...
|
|
|
|
fox
huviline
Registreerunud 31.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW
|
postitati 05.11.02 07:15
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Joel
Tsitaat: | Esialgne postitaja fox
Nüüd sain küsimusele küll ammendava vastuse, hea et viitsisid proovida jõmm . Vahepeal juba tundus et peab 18 L arvestama aga 13 L on täitsa norm |
Ammendava vastuse said tõepoolest, jõmm on nimelt harjutanud seda kütusekulu lahkamise teemat teisteski foorumites nii, et oskab asja päris kenasti
puust ette ja punaseks teha . Kardan aga, et see järeldus, mille Sa jõmmi
argumentatsioonist tegid on siiski ekslik. Kõik oleneb sellest kus ja kuidas Sa sõidad. Kui Sul seisab auto soojas garaazhis ja sinu põhiline marsruut
seisneb 7-8 km (10 min) mööda Lasnamäe kanalit sõitmises, siis saad Sa S4-ga keskmiseks kuluks 11-12 l/100km@50km/h avs (average speed). Kui aga Su
auto seisab väljas ja tööle lähed sama pikka teed mööda Mustamäelt Kadriorgu (35 min), siis saad keskmiseks kuluks 16-18l/100km@25 km/h avs. Selles
ongi kogu vahe. Muidugi mõjutab ka see, kas sööstad ühe foori alt teise alla full throttle'iga ja paned siis blokki või kruisad rahulikult. Aga kõige
rohkem mõjutab kütusekulu siiski keskmine kiirus. Ütle välja mida Sa ennustad oma keskmiseks kiiruseks (kus Sa liigud ja mis kellaajal), ainult siis
on võimalik mingigi "linnakulu" prognoos välja käia...
Krt, vist läks ülekordamiseks... |
Tegelikult sõidangi tööle Kadriorust Mustamäele läbi kesklinna
(Liivalaia, S-Ameerika ..) hommikul 7-8 ajal. Sõidustiili kohapealt niipalju et pigem olen rahulik sõitja. Loomulikult ei arva ma et nüüd üle 13L ei
lähe, lihtsalt võin arvestada et 12-13L on reaalne hakkama saada .
|
|
|
Piret
huviline
Registreerunud 08.11.02
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 4,2; Audi Coupe Quattro, vette 96 ja üks tsikkel
|
postitati 20.11.02 12:11
|
|
|
Mnjah, talvel ei saa meie oma autoga küll kuidagi moodi alla 17-18, nii et kaldun arvama, et 12-13 küll reaalne ei ole...
Tean muidugi, et Joel eriti armu ei anna (siis on numbrid ka teised, ikka nii 20 ja üle), aga alles ma proovisin hästi vaikselt sõita, käisin õhtusel
ajal Kristiine Keskuses ja tagasi jõudes (kusjuures ei istunud fooride all) oli ikka pea 16 kulu ja no ei tallanud absoluutselt. Nii et kui oleks
olnud keskpäev, siis oleks 18 tulnud nii mis kolin... Nii et minu arust võid Sa sellised numbrid nagu 12-13 vabalt ära unustada, raudselt tuleb üle
15l, arvestades Sinu eelmainitud trajektoori. Minu arust 
|
|
|
jõmm
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.11.02 13:40
|
|
|
Hehe, Pireti toodud numbrid langevad minu igapäevakogemustega märksa paremini kokku, kui need, millest Joel rääkis (jajah, OK, talv vs suvi).
Mulle ei ole see ökonoomsuse teema üldse nii oluline, kui minu selleteemalise jutu rohkuse põhjal arvata võiks (no muidu ma ei kärutaks S4'ga ringi
ju). Lihtsalt olen märganud, et teistel võtavad analoogilised autod alati oma poolteist korda vähem kui mul, ja soovist veenduda, et mu auto(d) pole
katki, olen siis nendesse arutlustesse laskunud. Ja tundub, et tavaliselt tuleb see vahe sellest, et räägitakse teistsugustes oludes saavutatud
tulemustest. Oma 13-liitri-katse põhjal ma küll ei garanteeri, et keegi reaalsete linnasõitudega nii hea kulu saab.
Nii, nüüd on mul sellest ökojutust enamvähem kõrini, jätan kompuutri turborõhu näidu peale, sel puhul on suurem number ainult rõõmustav . Pealegi, 98 pidavat varsti ka hinnasõtta kistama, nii et polegi millegi
pärast muretseda. F*** the fuel economy.
|
|
|
|
fox
huviline
Registreerunud 31.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW
|
postitati 21.11.02 07:36
|
|
|
Kuidas S4 ka vastu peab ?
Oootaks siis S4 omanike poolseid kommentaare kuidas nende neljarattaline ka vastu peab, mida olete vahetanud, palju maksis jne. On ka mingeid nn.
tüüpvigu mida enamusel esineb?
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 21.11.02 10:20
|
|
|
No kuule, see on umbes sama hea küsimus, et kas S4 on hea auto. 10 aastat vana auto puhul oleneb kõik eelmis(t)est omanikust/omanikest.
Vastu peab täpselt nii nagu temaga käitutakse - kui käid igameherallil ja muidu trampliinidel hüppamas, siis laguneb mõnuga. Muidu laguneb ka, aga
oluliselt vähem. Ei usu et ta nüüd rohkem laguneks kui teised Audid. Paratamatult saab suure ja raske auto veermik rohkem vatti kui kergematel
masinatel, eriti Eesti teedel.
Kuna meie auto polnud omanikuvahetuse ajal just kõige paremas konditsioonis, siis on saanud ikka juppe vahetada. Kasutatud on enamasti B-varuosi, kuid
sellegipoolest pole kaks korda ühtegi juppi vahetanud.
Mõnede vahetatud juppide hinnad:
Mootoririhm - 800
Õlifilter - 100
Esimesed sharniirid koos õõtsadega - u 1200 Forss
Esimesed piduriklotsid NK - 400 Forss (Reval 2600)
Tagumised piduriklotsid NK - 195 Forss (Reval 980)
Tagumise pidurisuporti kolb NK - 250 Forss
Tagumise pidurisuporti mansetid - 151 Laki Auto
Jahutusventika hüdrosidur - 500 romulast
Kliimaventilaatori mootor - 2200 Reval
Bensiinipump - 1800 Reval
Klapisääretihendid - 1400 koos vahetusega, tihendid ise ei maksa eriti midagi
Mingeid tüüpvigu ei teagi nagu - esisild kipub kiiresti kolisema hakkama, nagu Audidel ikka, kliimaseadme luugid võivad mõnel puhul tõrkuda ja siis
muidugi UFO-pidurid, mis on juba ostes kindlasti ülekuumenenud ja kõverad, kuna nende vahetamine on kallis...
|
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 21.11.02 12:35
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja jõmm
Jätan kompuutri turborõhu näidu peale, sel puhul on suurem number ainult rõõmustav . Pealegi, 98 pidavat varsti ka hinnasõtta kistama, nii et polegi millegi pärast muretseda. F*** the fuel economy. |
Minagi nii teen, hea rahulik, mis sest pensukulust ikka vahtida. Niikuinii saab ükskord otsa.
|
|
|
eraisik
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: autota.
|
postitati 21.11.02 13:58
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja fox
Nüüd sain küsimusele küll ammendava vastuse, hea et viitsisid proovida jõmm . Vahepeal juba tundus et peab 18 L arvestama aga 13 L on täitsa norm |
Üldiselt - ära parem looda 13 linnas...
20V 2.2T (AAN mootoriga) S4 (C4 baasil)jõi bensiini 9-34l/100km ja need on keskmised ja kehtivad loomulikult TÄIESTI korras mootori puhul... 9 sai
siis, kui sõita suht tühjal maanteel sujuvalt kuni 100ga ja mitte möödasõites.. maanteel selline normaalne koos möödasõitudega oli sinna 10-11
vahele... linnas alla 14 on konkreetne "pensioka" sõidustiil lootusega et väga palju fooridetaga ei seisa... linnas normaalne on 14-15, et S'ist
mõnu ka tunda, siis läheb sinna 16 kanti... nii pea kui ilmad külmaks lähevad hakkab bena rohkem minema, sest mulle isiklikult tundub, et selle
mootori chippi pole keegi viitsinud optimeerida külmast peast sõitmiseks... ja siis kipub linna normaalne kesmine sinna 16-17 vahele - nagu siin üks
eelkõneleja VÄGA ÕIETI mainis, et keskmine bensiinikulu on ainuõige nimetada vaid selle juurde saavutatud keskmise kiirusega - ehk siis number
16.8@28km/h on muideks väga tavaline tulemus talvel )) ... minu praktikasse
kuulub ka see, et sõites omal ajal tööle 10 min alates käivitamisest kerkis talvine keskmine bensukulu selliste lühikeste otstega ruttu
21-22-23l/100km kohta... no ja see suhteliselt ektreem keskmine 34l/100km tähendas sisuliselt 2h jutti talvist jäärada lapats põhjas...
eraisik
|
|
|
peep
klubiliige
Registreerunud 03.11.02
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 22.11.02 07:09
|
|
|
tere
Minu 4,2 mootoriga isend näitas sedasama 34 l./100 hetkekulu kiirteel max. kiirusel. Tea, kas arvuti lihtsalt rohkem ei näita või ongi see õige nr. ?
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 22.11.02 10:56
|
|
|
Hetkekulu näiduk läheb B4 S2-l (ja peaks kõigi eelduste kohaselt ka C4 kerega S4-l minema) 56 liitrini. Mina olen kõige suuremat keskmise
kulu numbrit näinud 33,2 liitrit, see oli õhtul nullitud loenduriga hommikul -20C pärast 5 min. paigalsoojendamist paksus lumes liikuma
hakates. Samas, lumerajaüritustel ei ole ma kunagi üle 22,5 saanud, võib-olla ma lihtsalt lahjalt esinen ...
EDIT: Täna (04.12.2002) hommikul õnnestus siis keskmise kulu näiduk põhja ajada - suurim number on 51,9 liitrit, siis hüppab jälle 50,4 peale ja jääb
sinna vahele pendeldama. Aga tehnika on lihtne - tuleb õhtul mingi 0,5 km enne seisma jätmist keskmise kulu näiduk ära nullida ja siis hommikul
mootoril umbes 15 min paigal töötada lasta. Siis kompuuter arvabki, et kogu sellal kulutatud kütus on kulunud selle poole kilomeetri läbimiseks...
|
|
|
|
fox
huviline
Registreerunud 31.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW
|
postitati 06.12.02 13:35
|
|
|
Sain siis ise ka lõpuks ühte S4 proovida, hommikul oli külma -12 c kohapeal soendades ja mõned ringid platsil sõites näitas keskmiseks 34 L .
Aga selle eest sõita oli siga mõnus, nii et s***a see kütusekulu. Tuleb ikka S4 kasuks ära otsustada 
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 13.02.04 09:46
|
|
|
Tere!
Proovisin iilgelt ökonoomitada:90km/h,5k,õhu temp.-11(välis),1400m. sõitu ja 100ml. kütet!

|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.02.04 10:04
|
|
|
Mina sõidan linnas seal kus juhtub, kui vähegi võimalik kasutan kanalit, järvevana jne. ja tavaliselt saan talvisel ajal linnas 67 liitriga sõita
430-450km. Suvel sama kogusega umbes 550km. Keskmine kiirus tuleb kuhugi 30-35 kanti.
Sõites kasutan 1-3 käiku, peale seda lükkan alates 60 km/h 6 käigu sisse.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|