Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
Kuidas S4 vastu peab ja kütusekulu
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Joel[/i] Ega ma üritagi Sind automaadi paremuses ümber veenda, ma pole ise kah mingi veendunud automaadipooldaja. Lihtsalt räägin, et kuna stock konfis S4 pole miski võidusõiduauto, siis ei ole automaatkast tema puhul võrreldav sadulaga sea seljas. Nagu manuaalil on automaadilgi omad plussid - kellele ema... Nüüd 4,2-st, kaalujaotus on tal jah kehvem ja tuunimispotensiaal kõvasti nõrgem, kuid elu on näidanud, et raha kulub igale poole mujale ära ja auto puhastverd "tuunimiseks" ei jää suurt midagi alles. Asja ilusti korras hoidmine võtab ju ka oma osa. Stock 4,2-te võib ju teoreetiliselt võrrelda tibake "tuunitud" 2,2T-ga. 4,2 jäi mulle kripeldama sest ajast kui üks jorss niisugusega märjal asfaldil rahulikult drift'is nii kuis hing ihkas - lihtsalt gaasi vajutades, mitte clutch drop'i teel. Stock 2,2T-ga seda niisama lihtsalt ei tee, kuna selle aja peale kui turbo ellu ärkab on hoog juba nii suur, et 4 ratta pidamist kaotada pole niisama lihtne. Teoreetiliselt peaks selle DIY Boost Controlleri abil see olema võimalik ka 2,2T-ga, kui boosti koguaeg 0,9-1 baari peal hoida, kuid ma pole päris kindel kuidas see mõjub mootori elueale ja kütusekulule. No ja lisaks kõigele on V8 hääl täielik muusika... Need tehaseandmed kütusekulu kohta on minu arvates suht BS. Automaadi 2,2T kohta 18,8 peab ikka päris raske jalaga olema või siis mingi 15 km/h keskmiseks kiiruseks saama. Küsisin ühe automaat-4,2 omaniku käest, tema ütles, et peamiselt kesklinnas ukerdades tuli tal 15-21 kuluks. St. võrreldes 2,2T-ga võib keskmine tulla maksimaalselt paar liitrit kõrgem, kuid tõenäoliselt tuleb kokkuvõttes sama. Üks teine vend rääkis, et korras 4,2 pidi linnas isegi vähem võtma kui 2,2T. Aga ma ei tea, millele tema arvamus tugines. Igatahes 22,5 on minu arvates way over estimated... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
Kuidas S4 vastu peab ja kütusekulu
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
38.8%
- SQL:
61.2%
]