Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
DIY
»
originaal püsikiirusehoidja paigaldamine bensumootoriga Audile (juhend C4, 2.8i baasil)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Oleks abi/nõu tarvis. Nimelt aretasin asja peale, aga ei toimi. Esiteks katsetasin kangi, et kas tegu ikka korras asjaga ning see laseb voolu ilusti läbi. Mass on ka kontrollitud ning ajul on mass ilusti nende pruunide juhtmetega olemas ning kangil ka pruuni-rohelise juhtmega, mis on omakorda ühenduses püsika ajuga. Üle jääbki nagu kiiruse signaal, kuna seda ma ei oska kuidagi kontrollida. Ühendasin ta kelladeploki taha sama värvi juhtme külge nagu oli too juhe ise(valge juhe sinise triibuga). Prooviks lõikasin ka korra selle juhtme lahti, aga kiirust näitas ikka. Seega oleks see juhe nagu vale. Üks teine selline on seal veel, aga see oli sinine valge triibuga. Proovisin ka selle külge, aga ei midagi. Püsika aju pinne mõõtsin ka testriga. Kui kang "ON" asendis ja süüde sees, siis on vool olemas valge-mustaga juhtmel ja kollase-mustaga juhtmel. Kui "FIX" nuppu vajutan, siis on vool ka sinises juhtmes. Nende vahel samas reas on ka too kiirusesignaali juhe. Sama rea nurkade peal on aga rohelise-sinise ja sinise-punasega juhtmed, kuhu ei tule vool mitte kuidagi. Ilmselt peaks vool sinna tulema alles siis, kui kiirus on üle 40km/h(nii oli kuskil kirjas, et alla selle ei tööta) ja fix nupp või resume on vajutatud, aga ma ei saa üksi sõites seda mõõta. Need samused kaks juhet koos sinise-valgega lähevad edasi ajust ka vaakumpumbani. Nüüd olekski vaja teada, kus on see õige koht kiirusesignaali ühendamiseks või oli see esialgne koht ikkagi õige ning viga hoopis ajus? Valget juhet kiiruse jaoks nagu siin õpetuses kirjas mul seal pole. Vaakumlekkeid ei tohiks ka olla, kuna voolikud terved ja ilusti pumba, klapi ja lülitite otsas kinni. Pedaalide andurid ripuvad hetkel niisama kuna klambreid pole, aga nagu ma olen aru saanud, siis nende eesmärk on hoopis süsteem seisata ning üldist tööd nende hetkel rippuv asend ei tohiks segada. Muidugi kui kellegil on Pärnu kandis võimalik laenata vaakumpüsika aju või ehk saab katsetada minu püsika aju oma auto peal, siis võite siin teemas märku anda või privasse kirjutada. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
DIY
»
originaal püsikiirusehoidja paigaldamine bensumootoriga Audile (juhend C4, 2.8i baasil)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
26.5%
- SQL:
73.5%
]