Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
DIY
»
B4 salongiradika vahetus
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: HannesT[/i] Kindlasti tuleb eemaldada autost kogu armatuur, sest muud moodi pole lihtsalt võimalik radikale ligi pääseda. valdavalt läheb vaja kruvikeerajaid ja 8mm toruvõtit. Esimeseks võta ära kindalaeegas ja panipaik juhi jalgade juures. Keskkonsooli saab kätte nii, et kässeri kangi otsast väike plaadike ära tõmmata ja seal all on 1 kruvi. Käigukangi nupp ka muidugi maha. Tagumise tuhatoosi all olev kruvi ka lahti. Siis tõmba kässer peale ja lükka kangi ümbritsevat plastikut 10cm tahapoole. Päris ära pole vaja võttagi. tõmba tuhatoos välja ja süütaja peal tagapool on üks kruvi, mis vaja lahti keerata. Nüüd võta esimesest konsooli osast kinni ja lihtsalt tõmba tahapoole ja nii ta ära tulebki. Rool tuleb ära 22mm toruvõtmega ja siis lihtsalt tõmmates. Roolisamba ülemine plastik käib lahti 2 kruviga altpoolt. Alumine pool on kinnitatud kruviga pealt, eestpoolt. seal pealpool on veel signaali juhtme pistik ka. Nüüd näed veel kahte kruvi, mis hoiavad kelladeplokki kinni ja samalihtsalt käib ka see ära. Taga on umbes 4 pistikut. Roolisamba kangid (suund jne) tulevad ära, kui sisemise kuuskant võtmega klamber lahti keerata ja 2 suurt pistikut külgedelt vabastada. Siis lihtsalt tõmba ja kõik kangid tulevad korraga ära. Nüüd roni peadpidi juhi jalgade kohale ja näed, et paks juhtmepunt jookseb allpool armatuuri ääres. See juhtmepunt on platikkanali sees ja see kanal tuleb 4 kruviga armatuuri küljest lahti ja seega tulevad enamvähem kõik juhtmed armatuuri küljest lahti ja kaitsmeplokist mingeid pistikuid eemaldama ei pea. Nüüd võta ära esimesed kõlarid ja lükka juhtmed kuhugi allapoole, kust nad tulevad. Armatuuri keskosa ilma kliimaautomaatikuta autol: Tõmba kruvikeerajaga ära 2 äärmist õhutusribi. Seal all on 2 kruvi. Lülitid võta ükshaaval ära. Raadio välja. Need 3 reguleernuppu tulevad ära lihtsalt tõmmates. kummagi äärmise all on üks kruvi. Siis pane kruvikeeraja ääre taha ja tõmba see plaat ära. Kui on autol puitliistud, siis nüüd sa üllatud kui näed, et tegu on tõesti ehtsa puidu, mitte mingi imitatsioon kleepekaga. Nüüd igast nurgast 1 kruvi ära ja ongi see paneel lahti. taga on tal üks pistik ja 4 trossi. Trossid käivad ära nii, et altpool tuleb mingit plastjublakat painutada ja siis tuleb pealt trossikõri ära. Kusagil seal allpool on veel 2 kruvi ja siis hargneb asi ise edasi. Nüüd tee esiuksed lahti ja armatuuri mõlemal küljel on kapslite taga 2 kruvi. Altpoolt on armatuur kinni samuti 2 kruviga. Nüüd hakka armatuuri vaikselt tõmbama ja meelitama ja kui üle roolisamba ära tuleb, siis kontrolli veel üle, kas jäi kuhugi mingeid ebastandardseid juhtmeid(kõlarid, mahuandurid, laeka valgustus jne.). Ja pmst käes ta ongi. Nüüd loo kapoti all ligipääs salongifiltrile. Eemalda filter ja seal näed 2 10mm võtmega keeratavat mutrit ja ühte plekist klambrit. Võta need lahti ja korpus maha. siis eemalda veel viimane 8mm keeratav polt. Kogu see must plastikust soojenduse kobakas tuleb maha, kui võtad lahti veel 2 viimast mutrit. Need asuvad mootori tagaosas süütepooli juures. Ja muidugi ära unust kahte tosoolivoolikut. Nüüd tõmba radikas välja, asenda uuega ja vastupidises järjekorras kõik jälle kokku tagasi. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
DIY
»
B4 salongiradika vahetus
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
39.5%
- SQL:
60.5%
]