Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
jan-kos

 postitati 27.03.12 16:44
Tsitaat:
Algselt postitas: Lauri-L
Nii, mul jäi asi nüüd natuke segaseks. Autoks on 100 c4 konditsioneeriga varjant (lumehelbe märk tuhatoosi kõrval).
Hetkel selline tunne nagu salongi filtrit poleks, kuid nagu aru sain siis kõigil polegi.
Küsimus selline et mille järgi kindlaks teha kas olemas või mitte, pole nagu silma hakanud kohta kus ta pesitseda võiks. Plastikud pole maha katkunud et sisse poole kiigata.


Esiklaasi aluse pleki võtad ära koos kojameeste vartega. Kui vaatad seda musta kopsikut paremal nurgas siis selle peal peab olema kruvidega kinnitatud kitsas kaan, kui seda pole siis pole ka salongi filtrit.
Enda autol ka pole filtrit, kuigi kont. on olemas.
Lauri-L

 postitati 13.03.12 23:07
Nii, mul jäi asi nüüd natuke segaseks. Autoks on 100 c4 konditsioneeriga varjant (lumehelbe märk tuhatoosi kõrval).
Hetkel selline tunne nagu salongi filtrit poleks, kuid nagu aru sain siis kõigil polegi.
Küsimus selline et mille järgi kindlaks teha kas olemas või mitte, pole nagu silma hakanud kohta kus ta pesitseda võiks. Plastikud pole maha katkunud et sisse poole kiigata.
ultra2005

 postitati 13.07.11 15:39
Kliimata variandil on vendika vahetamine nohu. Kliimaga variandil lammutasin kliimasüsteemi kapoti alt eest ära kuna see ei tööta nagunii ega saagi enam kunagi töötama. Siis pääsesin vendikale kenasti ligi. Alguses pakkusin seda tööd ka paarile teenindusele aga kuna keegi polnud nõus nii tegema nagu ma ütlesin vaid jahuti terve armatuuri maha kiskumisest ja tervest 8 tunnisest tööpäevast siis kadus isu ausalt öeldes ära.
Meelis558

 postitati 23.05.11 21:32
Tegin ka väikese ülevaate ja juhendi.

http://www.upload.ee/files/1363294/C4_salongiradika_vahetus.pdf.html

Ehk on abiks :)
Pooder

 postitati 29.12.10 00:01
Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Minul on vist ainult ühel mootoril harjad enne otsa saanud kui mootori kollektor.Salongifiltriga autodel kannatab ehk harju ka vahetada, kui on korralikult hooldatud enne muidugi autot.Ilma salongifiltrita mudelitel on reeglina ikka mootori ankur nii tüma, et mingist harjavahetusest pole juttugi enam.


Ahi maha, ehk pean siis lammutama natukene ka armatuuri ja soojendusradika lahti tegema?

Madis
QUATTRO

 postitati 26.12.10 15:30
Minul on vist ainult ühel mootoril harjad enne otsa saanud kui mootori kollektor.Salongifiltriga autodel kannatab ehk harju ka vahetada, kui on korralikult hooldatud enne muidugi autot.Ilma salongifiltrita mudelitel on reeglina ikka mootori ankur nii tüma, et mingist harjavahetusest pole juttugi enam.
Pooder

 postitati 26.12.10 15:25
Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Kliimaga variandil ahi maha ikka, ilma kliimata on selline 10 minuti töö.



Oi kurja. Just lasin ära vahetada soojendusradika ja ütlesin, et vent jamab, et vaata kas vahetada harjad või üldse läbi. Mees ütles, et harjad väga head ja muud ei teinudki. Nüüd vent ikka jamab. Maksta jle mitusada krooni, et see laiali kiskuda:(. Saaks ka ise hakkam, aga lihtsalt pole aega.

Madis
QUATTRO

 postitati 26.12.10 14:00
Kliimaga variandil ahi maha ikka, ilma kliimata on selline 10 minuti töö.
Pooder

 postitati 26.12.10 09:56
Tsitaat:
Algselt postitas: LauriP
Mul on sama jama,nüüd ütles täitsa üles,et mootorit kätte saada tuleb mootori pistiku juures olev splint lahti lasta ja mootor tuleb sissepoole välja.


Et mootor kätte saada, pole vaja kogu ahju maha võtta, nagu ma aru saan?

Madis
LauriP

 postitati 08.01.09 20:22
Mul on sama jama,nüüd ütles täitsa üles,et mootorit kätte saada tuleb mootori pistiku juures olev splint lahti lasta ja mootor tuleb sissepoole välja.
Groggy

 postitati 29.12.08 15:47
Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Minu kliimaga varjandil oli veel 2 kruvi ka seespool. Sellised kõrvad. Ja juhul, kui on vaja vahetada ka solongi vent, siis pärast teha kummiosad kokku seebiga. Saab palju lihtsamalt kokku asja. Ja tegelikult oleks mõtekas selle mootori harjad ära vahetada, kui juba kogu see kupatus laiali on.


Mul on nyyd jama selle mootoriga ei tõõta käima pannes aga kui kapoti all paned rusikagapaugu vastu seda musta kobakat siis kukub puhuma aga mõnikord liiga vaikselt, ja nii iga kord kui masina välja suretad. Igatahes kysimus selline ,et mul on see teema selge kuda see must kobakas kätte saada aga tahaks teada kuda see mootor välja tuleb? On võimalus teine mootor asemele panna.
kps

 postitati 17.10.08 18:23
Tsitaat:
Algselt postitas: Groggy
üks asi jäi ikka lahtiseks kas seest piisab ainult kindalaeka ja roolialuse sahtli äravõtmisest, et seest poolt ligi päseda? Kuidas yldse kindalaegas ära tuleb?

Kaks varianti, kas võtad splindid hoobade ja kindalaeka ühenduste eest ära ja tõmbad liigendid kindalaekast eemale või keerad kogu kinnitustega lahti (vasakpoolseid on kehvem kätte saada kuna ruumi seal eriti pole keerata).
Groggy

 postitati 17.10.08 15:16
Tsitaat:
Algselt postitas: westa
Tsitaat:
Algselt postitas: Groggy

Kas sa kiskusid ka kogu armatuuri puhtaks või piisas ka seest nende taskute äravõtmisest.Kas yldse kliimaga variandil on sama rada pidi see vahetusvõi on midagi huvitavat veel



1. akupealne plastik maha
2. kojamehed maha
3. aku maha(kliima puhul see istme all ja las olla seal);)
4. kojameeste juures klaasi äärest plastik maha - ettevaatust, sellel on lihtne kõrvad küljest ära murda
5. voolikud lahti
6. vits lahti
7. seest torud küljest
8. loksuta ja sikuta ettevaatlikult nati välja(5-10cm)
9.ja seest kaks pistikut lahti
10.peaks käes olema





üks asi jäi ikka lahtiseks kas seest piisab ainult kindalaeka ja roolialuse sahtli äravõtmisest, et seest poolt ligi päseda? Kuidas yldse kindalaegas ära tuleb?
westa

 postitati 16.10.08 18:50
Tsitaat:
Algselt postitas: Groggy

Kas sa kiskusid ka kogu armatuuri puhtaks või piisas ka seest nende taskute äravõtmisest.Kas yldse kliimaga variandil on sama rada pidi see vahetusvõi on midagi huvitavat veel



1. akupealne plastik maha
2. kojamehed maha
3. aku maha(kliima puhul see istme all ja las olla seal);)
4. kojameeste juures klaasi äärest plastik maha - ettevaatust, sellel on lihtne kõrvad küljest ära murda
5. voolikud lahti
6. vits lahti
7. seest torud küljest
8. loksuta ja sikuta ettevaatlikult nati välja(5-10cm)
9.ja seest kaks pistikut lahti
10.peaks käes olema
Groggy

 postitati 16.10.08 16:50
Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Minu kliimaga varjandil oli veel 2 kruvi ka seespool. Sellised kõrvad. Ja juhul, kui on vaja vahetada ka solongi vent, siis pärast teha kummiosad kokku seebiga. Saab palju lihtsamalt kokku asja. Ja tegelikult oleks mõtekas selle mootori harjad ära vahetada, kui juba kogu see kupatus laiali on.



Kas sa kiskusid ka kogu armatuuri puhtaks või piisas ka seest nende taskute äravõtmisest.Kas yldse kliimaga variandil on sama rada pidi see vahetusvõi on midagi huvitavat veel
Taavi

 postitati 18.02.06 16:50
Minu kliimaga varjandil oli veel 2 kruvi ka seespool. Sellised kõrvad. Ja juhul, kui on vaja vahetada ka solongi vent, siis pärast teha kummiosad kokku seebiga. Saab palju lihtsamalt kokku asja. Ja tegelikult oleks mõtekas selle mootori harjad ära vahetada, kui juba kogu see kupatus laiali on.
uunox

 postitati 18.02.06 16:28
vahetasin enda C4-l ka radikat ning lõpuks tuli välja, et salongi oleks võinud peaaegu puutumata jätta - kindalaegas ehk ja juhi jalgade juurest see riiul vaid ära võtta. Kogu kupatus on ainult ühe vitsa ja liimi/silikooni vms otsas kinni. Seestpoolt peab ainult nii palju ruumi olema, et saaks soojenduse torud lahti lasta ja pärast tagasi panna.

Ehk siis mina vahetasin nii:
1. akupealne plastik maha
2. kojamehed maha
3. aku maha
4. kojameeste juures klaasi äärest plastik maha - ettevaatust, sellel on lihtne kõrvad küljest ära murda
5. voolikud lahti
6. trossid küljest - et neid pärast kasti küljest ära saada, läheb tükk tegemist (tagasi panemine on veel hullem)
7. vits lahti
8. seest torud küljest
9. loksuta ja sikuta ettevaatlikult
10.peaks käes olema
äss

 postitati 13.02.06 19:11
Tsitaat:
Algselt postitas: puruvana
kui tüütav töö on see b3-l armatuuri ära võtmine ? Kui keegi kunagi b3-l midagi sarnast teeb, siis võix ka tööst pildid üles panna :)


üsna tüütu :D ... põhimõtteliselt tuleb kogu plats lagedaks kakkuda ja armatur välja, siis saab soojatunnelile ligi. Hea tahtmise juures toda ei pea välja võtma.
puruvana

 postitati 13.02.06 18:58
kui tüütav töö on see b3-l armatuuri ära võtmine ? Kui keegi kunagi b3-l midagi sarnast teeb, siis võix ka tööst pildid üles panna :)
Kirsa

 postitati 07.02.06 00:57
Ma vahetasin ise 89a libelink 200-l salongiradikat. Kui sul on kliimaga c3, siis ehk käib samamoodi ja võin öelda et vähem tuleb lammutada kui kaaku piltidelt näha.

Kapotialuse võtsin ma korralikult puhtaks, kojamehed eest, kapott eest. Salongist tuli siis lahti võtta jalgade juurest ja keskkonsooli küljed. Aramtuuri ei pidanud puutuma.
zeka

 postitati 07.02.06 00:06
aga kas C3'l 88a juba uus armatuur on vaja teha sama moodi?
Kaaku

 postitati 13.11.05 13:36
Pisike juhend salongiradiaatori vahetuseks kliimata variandi puhul

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 69.3% - SQL: 30.7%]