Teema ülevaade |
Quattru
|
postitati 30.04.14 08:58 |
C5 ja B5 mudelid erinevad. Mul praegu nii ühendatud saand et pargid ja esimesed udud jäävad põlema kui viimasena kasutatud tuled viivitusena. Puldiga
taas uksi avades ei toimi, kuidas selles ühendada? Keegi oskab midagi soovitada? 95.a A4.
|
A-kaheksa
|
postitati 27.06.12 13:04 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Heix
Lisaks on selline lahendus talvel suurte külmadega hea, et tuled süüte sisse keerates kohe põlema ei läheks. |
Väike OT. Talvel vastupidi soovitatakse isegi enne auto käivitamist panna tuled minutiks peale, et aku soojeneks. Aga jah, starteri hetkeks muidugi on
hea kui kõik liigsed asjad saaks välja lülitada.
|
Heix
|
postitati 26.06.12 21:41 |
Nüüdseks siis saab päevatulesid läbi käsipiduri lülitada, toimib see süsteem vaid siis, kui tuled on 0-asendis ja süüde sees. Vaja oli seda selleks,
et süüte sisse keerates kohe tuled ei süttiks ja käivitamise ajaks ei kustuks. Praegu tõmban käsipiduri enne süüte sisse keramist peale ja vabastan,
kui auto juba käib. Lisaks on selline lahendus talvel suurte külmadega hea, et tuled süüte sisse keerates kohe põlema ei läheks. Kasutasin selleks
ühte releed ja dioodi.
|
rocket
|
postitati 25.05.12 08:15 |
Diood TFL klemmi ja relee (85) vahel ei pea olema 7 amprine , vaid näiteks tavaline 1N4001 - 1N4007 seeriast.
|
Heix
|
postitati 25.05.12 07:26 |
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Elektriskeemi graafiline teostus on äärmiselt professionaalne
Millega tegid ? |
Tegin paintis.
Tsitaat: | Algselt postitas: AMX
Sellist moodulit eestist kah on võimalik leida või peab ebeys surfama hakkama? |
Moodulit võimalik minu käest soetada!
Lisaks tuleb skeemi üks relee juurde, et päevatuled toimiks vaid siis, kui seisupidur ei ole rakendatud.
|
AMX
|
postitati 25.05.12 06:52 |
Sellist moodulit eestist kah on võimalik leida või peab ebeys surfama hakkama?
|
rocket
|
postitati 24.05.12 22:37 |
Elektriskeemi graafiline teostus on äärmiselt professionaalne
Millega tegid ?
|
Heix
|
postitati 24.05.12 21:44 |
Ei ole elektrik, kõik tööd omal vastutusel!
Antud lahendus toimis laitmatult Audi a6 -98a.!
Elektriskeem:
Ilma automaatsete päevatuledeta: SKEEM
Juhtmete jämeduse valikul arvestada kindlasti seda läbivat voolu hulka, mida rohkem voolu läbib seda jämedam juhe. Juhtmed peaksid olema vähemalt sama
jämedad kui tulelüliti pistiku taga olevad originaal juhtmed.
Moodul:
Punane- toide +12V
Pruun- mass
Oranz/must- mooduli sisse lülitades +12v
Pruun- signaal mille alusel toimub tulede sisselülitamine
Valgusandur(fotodiood)- paigaldada kohta kuhu paistab välisvalgus peale- väldib tulede lülitumise valgel ajal. Võib jätta anduri ka paigaldamata.
Taimer- Tulede põlemisaja reguleerimine.
Relee:
30- relee toide
87- klemm kuhu tuleb vool relee lülitudes
85- klemm millele pinge laskmisega juhitakse relee tööd
86- maandus
Tulelüliti pistik:
NL- udutuled
58R- parem gabariit
58L- vasak gabariit
58- numbrituled
TFL(tagfahrlicht- päevasõidutuled)- klemm kuhu tuleb süüte sisse
keerates pinge peale ja kaob, kui panna lülitist tuled põlema.
Antud skeemi järgi paigaldamisel on vaja nelja dioodi, neist kolm 7A ja üks näiteks 3A. Dioodid lasevad voolul liikuda vaid noolega näidatud suunas.
Seda selleks, et näiteks gabariite põlema pannes ei läheks põlema ka udutuled. Vaja läheb ka pressitavaid klemme ja termokahanevat rüüd. Kõiki neid
asju saab Tartus näiteks Oomipoest Lõunakeskuses. Kindlasti juhtmed ära teipida isoleeri või
riidest teibiga nagu originaalis.
Pilt moodulist:
Automaatsete päevatulede jaoks tehtud juhtmestik. Klemmidega juhtmed lähevad releede külge.
Tulede sisse lülitamiseks sain signaalid kütuseluugi lukustilt, juhtmed ise asuvad vasakul A-piilari taga(roheline-lilla/roheline-hall), kummagile
juhtmele tuleb ühendada üks pruun juhe.(VW Passatil saab näiteks signaalid juhiuksest - uksemooduli ja ukseluku vahelisest juhtmestikust):
Toite(30) ja maanduse(31) sain kaitsmekarbi juures asuvatest punktidest:
Väike video:
LINK
|