Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
DIY
»
Autochecki paigaldamine Audi 90 B3-le (minichecki asemel)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kki[/i] Nädalavahetusel paigaldasin Audi 90-le (B3) minichecki (2 tulukesega - hüdraulika ja jahutusvedelik) asemele autochecki, ilma kompuutrita. Välismaistes foorumides on siin-seal sellest juttu, konkreetset kirjeldust siit ei suutnud leida, niisiis teen selle ise :) A ja O töö läbiviimiseks on siin [url]http://www.csupomona.edu/~bvnorum/cars/B3_96-20_AutoCheck.pdf[/url] Vaja: 1. Ristpeaga kruvikeeraja 2. Lapik kruvikeeraja 3. Autocheck moodul 4. Autochecki 26-pin pistik, soovitavalt koos juhtmete ja pistikutega, minul oli 8 juhet. 5. Näpitsad, juhtmepuhastustangid, sukavarras vms :D Siin on tegevuste käik, eeldades, et autol pole juhtmestiku muudetud ning värvikoodid ning armatuuri all vasakul olevad pistikud on seda värvi, mis tehasepoolt paigaldatuna: 1. Eemaldada roolivarda ülemine kate (all 2 kruvi). 2. Kruvi lahti kelladeplokk (2 kruvi) 3. Tõmba kelladeplokki niipalju ettepoole, et saaks lahti ühendada paremal oleva sinise 26-pin pistiku, võib minna tarvis lapiku kruvikeeraja abi, et pistikut kinnihoidev klamber üles tõsta ning seejärel pistik eemaldada. 4. Toimi samamoodi vasakulpool oleva kollase pistikuga. 5. Nüüd saad juba kelladeploki välja võtta. Rooli eemaldada ei ole vaja. 6. Kelladeploki taga, kruvi lahti minichecki moodul (kinni 2 väikese kruviga) ning tõsta see ettevaatlikult üles kuni moodul ära tuleb 7. Paigalda minichecki asemele autochecki moodul, selle kinnitamiseks varu mõned lisakruvid, täpselt ei mäleta kui palju (kokku 5-6) 8. Autocheck mooduli taga on valge 26-pin pesa, sellesse tuleb kõige lõpus ühendada valge 26-pin pistik. 9. Rooli all pistikuteplokki on ühendatud must, pruun ning must-kollane pistik. Nendesse pistkutesse lähevad juhtmed autochecki valgest pistikust. Kui juhtmestik on saadud doonorautolt koos nende pistikutega, mis asuvad rooli all, on asi lihtsam, tuleb lihtsalt samavärvi pistikust ühendada juhe sinna, kus samavärvi juhe juba olemas on, et autocheck saaks vajaliku signaali. Igas pistikus on samasuguse värvikoodiga juhtmeid vaid üks. Kui vaadata seda valget pistikut otsast (mitte pesa autochecki mooduli küljes), siis pesade numbrid lähevad selliselt [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/836/26pinpistik.png/][IMG]http://img836.imageshack.us/img836/3294/26pinpistik.th.png[/IMG][/URL] Juhtmed ühenduvad selliselt (eesolev number näitab pesa numbrit valges autochecki pistikus): [u]Musta pistikusse armatuuri all[/u] 1) 17 - valge-hall - 1.8 bar õlirõhu andur - T5/1 (must 5-pin pistik, esimene pesa) 2) 19 - sinine-must - 0.3 bar õlirõhu andur - T10a/3 (must 10-pin pistik, kolmas pesa) 3) 3 - pruun-must - ei tea mis juhe see on, aga vajalik 4) 23 - roheline-sinine - mootori elektroonika 5) 24 - pruun-roheline - mootori elektroonika [u]Pruuni pistikusse[/u] 6) 25 - punane - tagatulede kontrolli moodulisse (piduritulede oma) - T10b/9 (pruun 10-pin pistik, üheksas pesa). Selle pistiku vastuses peaks teiselt poolt tulema tagumiste tulede kontrolli moodulist punane juhe. Moodulil tähistatud "KB" [u]Kollane-must pistikusse[/u] 7) 18 - hall - esi- ja tagatulede kontrolli moodulisse - T10/6 (kollane 10-pin pistik, kuues pesa) - Selle pistiku vastuses peaks teiselt poolt tulema esimeste tulede kontrolli moodulist hall juhe. Moodilil tähistatud "K". Pistikusse tulevad 2 halli juhet, üks AC moodulist, teine tagumiste tulede kontrolli moodulist. 8) 16 - pruun-punane - klaasipesuvadeliku tasemeandur - T10/3 (kollane 10-pin pistik, kolmas pesa). Selle pistiku vastuses peaks teiselt poolt tulema klaasipesupaagi tasemeanduri juhe. Tasemeanduri teine juhe juhtida keresse. [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/257/dsc00447fe.jpg/][IMG]http://img257.imageshack.us/img257/1300/dsc00447fe.th.jpg[/IMG][/URL] Punktid 6 ja 7 ühendasin keresse, kuniks puuduvad tulede kontrolli moodulid, sest vastasel korral annaks autocheck häiret. Punkti 8 isoleerisin ära, sest kui see ühendada keresse, annab häiret klaasipesu. [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/402/dsc00445vq.jpg/][IMG]http://img402.imageshack.us/img402/8566/dsc00445vq.th.jpg[/IMG][/URL] Et autol on punktide 1-5 juhtmed tegelikult juba olemas ja toimivad, tuleb samad signaalid saada ka autochecki moodulisse. Selleks tuleb eemaldada armatuuri alt must pistik ning pistikust eemaldada eelpool nimetatud juhtmed, p. 1-5. Selleks kasutada nt. väikest kruvikeerajat et pistik avada ning nt. sukavarrast või midagi muud teravat ja piisavalt peent, et klemm pistikust lahti saada. Seejärel avada klemm (või kasutada uut klemmi, mis pistikusse istub) ning olemasoleva(te) juhtme(te) juurde lisada autochecki moodulist tulev sama värvi juhe ja pigistada klemmi uuesti kinni ning asetada pistikusse samasse kohta tagasi. Samamoodi talitada kõikide juhtmetega, soovitavalt ükshaaval, et juhtmed segamini ei läheks. Pildil doonorautolt musta pistiku suurem pool ning autochecki 26-pin pesasse minev sini-roheline juhe, parajasti üritamas seda sealt eemaldada, et hiljem enda auto samasse pistikusse juurde lisada. [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/521/dsc00438iz.jpg/][IMG]http://img521.imageshack.us/img521/408/dsc00438iz.th.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/833/dsc00435ud.jpg/][IMG]http://img833.imageshack.us/img833/1640/dsc00435ud.th.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/715/dsc00440nj.jpg/][IMG]http://img715.imageshack.us/img715/9800/dsc00440nj.th.jpg[/IMG][/URL] Kui nii tehtud, peaks süüte sissekeeramisel ilutsema autochecki ekraanil kiri "OK". [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/543/dsc00444t.jpg/][IMG]http://img543.imageshack.us/img543/3406/dsc00444t.th.jpg[/IMG][/URL] Update: [b]Tagumiste tulede kontrolli moodul[/b] [color=Red] igaks juhuks olgu veel öeldud, et edaspidise tegevuse kirjeldus on veel kontrollimata, sest paigaldamine on alles pooleli ning osad juhtmed ühendamata, aga äkki kellelegi on see info juba abiks edasiseks tegutsemiseks[/color] Skeem on selline [IMG]http://i46.tinypic.com/ionnmp.png[/IMG] Moodulile tulevad sisse juhtmed kahelt poolt (minul on ühel poolel punane, teisel poolel must pistik). Mooduli karbil on järgmised tähistused ning juhtmed peaksid olema sellist värvi: Punane: 54L - punane/must - vasakusse piduritulle 54R - punane/valge - paremasse piduritulle 54H - punane/sinine - lisapiduritulle (kui lisapidurituld ei ole, saab selle otsa lihtsalt ära isoleerida) 58L1 - hall/must - vasakusse tagatulle 58R1 - hall/punane - paremasse tagatulle Must: 54E1 - punane/must - piduritulelüliti 54E2 - punane/must - piduritulelüliti 58R - hall/punane - parem tagatuli (sissetulev) 58L - hall/must - vasak tagatuli (sissetulev) 15 - sinine/must - terminal 15 (+12 läbi süüte) 31 - pruun - maandus KB - punane - AC pistik 25 (T26b/25) Ühendada pistikusse T10b/9. Selle vastus läheb edasi autochecki valgesse pistikusse T26b/25 KS - hall - AC pistik 18 (T26b/18). Ühendada pistikusse T10b/8. Selle vastus läheb edasi esitulede kontrolli moodulisse. Samasse T10b/8 pistikusse ühe ja sama klemmi alla tuleb AC moodulist läbi välge pistiku (T26b/18) hall juhe. Niimoodi saavad ühendatud esi- ja tagatulede kontrolli moodilid ja autocheck. Panin mooduli olemasolevatele juhtmetele klemmid, ühele poole M ja teisele poole F, siis on võimaliks alati moodul vahelt ära võtta, kui miskit ei peaks toimima ja tuled ka ilma moodulita lihtsasti tööle tagasi saada: [IMG]http://i47.tinypic.com/2w7fs3s.jpg[/IMG] Selleks, et autocheck hakkaks tulede kontrolli mooduliga suhtlema, tuleb vedada 4 juhet (hall, punane, must/sinine, pruun) pagasnikus olevast tagatulede kontrolli moodulist salongi rooli alla (pruuni maanduse võib ühendada ka pagasnikus olevasse kereühendusse). Need tuleb ära ühendada vastavalt ülevalolevale kirjeldusele. [IMG]http://i46.tinypic.com/34z0ned.jpg[/IMG] [IMG]http://i50.tinypic.com/2cdfomo.jpg[/IMG] Edasi jääb vaid pagasnikust leida üles tulede õiged juhtmed ning moodulisse ära ühendada. Üldselt peaks see käima nii, tagumise vasaku tule näitel: Leida üles tagumise vasaku tule hall-must juhe, see pooleks lõigata ning sissetulev juhe ühendada pesaga 58L ning tulesse minev juhe ühendada pesasse 58L1 jne... [b]Esimeste tulede kontrolli moodul[/b] Skeem on selline: [IMG]http://i45.tinypic.com/2gvvh3b.png[/IMG] The rest is coming soon :cool: Teemat sai uuritud enne ettevõtmist päris põhjalikult. Olgu veel öeldud, et igaüks talitab enda auto juures ikkagi omal vastutusel! Minu ja doonorauto pistikud ja juhtmete värvid klappisid 100% ning õnneks hakkas ka kõik ilusti tööle. Igaüks vastutab selle eest ise, kuhu ja mida ta kuhugi ühendab. Edu, Erkki [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
DIY
»
Autochecki paigaldamine Audi 90 B3-le (minichecki asemel)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
60.9%
- SQL:
39.1%
]