Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
audi_a4_v6

 postitati 30.12.13 14:03
Tsitaat:
Algselt postitas: MercaJ
2 päeva juba armatuuris valgus põlenud ja pole veel läbi põlenud enne oli eluiga u minuti kanti näidikute valgustusel.

Nojah, aga sinu teooria kaitsme suurusest ei saa siin kehtida:)
MercaJ

 postitati 30.12.13 09:03
2 päeva juba armatuuris valgus põlenud ja pole veel läbi põlenud enne oli eluiga u minuti kanti näidikute valgustusel.
rocket

 postitati 29.12.13 23:13
Kas tõesti sõltub ülekoormuse teke sellest, kui suure amperaaziga kaitse on karbis ? :o

Lihtsalt 5A kaitse peaks enne rakenduma, kui rada trükkplaadil läbi põleb. Vea põhjus on tõenäoliselt kuskil mujal.
MercaJ

 postitati 29.12.13 22:13
Minu B4-ja näidikute pimedus oli tingitud sellest,et kaitsmete karbile oli peale pandud vale kaas ja tänu sellele ka 5A kaitsme asemel oli 30A kaitse. Nii kui valgustuse tööle paned põleb näidikuteplokis kohe trükplaadil üks rada läbi. :( 5A kaitse sisse ja mure lahendatud. :D
at4

 postitati 22.05.06 10:48
Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Võtaks äkki juhtmed süüteluku põhja küljest enne lahti, kui meisterdama hakkab?


hea nali, aga soovitav on ikka aku klemm enne maha võtta ja igasugune lühiseprobleem kaob ära, vahetasin enda b4 selle esimese korraga nagu nalja ära !
Snooker

 postitati 22.05.06 09:14
Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Võtaks äkki juhtmed süüteluku põhja küljest enne lahti, kui meisterdama hakkab?

tundub nagu poleks sa ise seda vahetanud, juhtmed lahti ei tule ja liitekoht pistiku eemaldamiseks on selle musta jublaka keskel (väga raske on näha), kohe kutsub seda valget jublakat eemaldama. Lisaks on B4 seal nii kuradi vähe ruumi, et ega seda pistikut endale rooli ette tõmmata ei anna ja teda uurida. Asi käib rohkem prokto- või günekoloogi moodi.
Driver

 postitati 21.05.06 18:30
ja kui neid süüteluku põhjasid liiga tihti minema hakkab siis ei ole neid mõtet kogu aeg uusi osta :) siis tuleb juba vahetada ära luku südamik(kuna luku südamik kulub ka ja siis võib juba viga selles olla et kõik need liikuvad asjad seal sees annavad liiga palju liikuma :)) , A 100 93a maksis uus südamik 700.- koos 2 võtmega
tarmo

 postitati 21.05.06 00:48
Tsitaat:
Algselt postitas: Snooker
Süüteluku põhja vahetades soovitaksin olla väga ettevaatlik http://tarmo.astronet.ee/audiclub/tonny/diy/5.jpg mitte mingil juhul avada seda valgelt liitekohalt (juhul kui põhi on põlenud ja tagasitõmbe vedru kinnitusanksud katki, väga lihtne on see asi ajada täiega lühisesse ja starter koos autoga maha põletada, juhul kui see juhtub siis peaks vähemalt 20sek jõudma akujuhtme maha tõmata ja auto käiguga välja suretada.
ÕIGE pistik on maskeeriunud musta osa küljes--> väga rahulikult ja tasakesi selgitada liitekoht välja.


ja ma ei saa üldse mitte midagi aru, mida sa sellega öelda tahad :D
genekas

 postitati 20.05.06 20:51
Võtaks äkki juhtmed süüteluku põhja küljest enne lahti, kui meisterdama hakkab?
villu157

 postitati 10.05.06 08:09
Iga sugu selliste tööde jaoks on alati soovtav aku klemm maha võtta. Siis ei lähe kärssama ega põlema ka midagi.
Snooker

 postitati 10.05.06 08:01
Foorumis olen täheldanud, et B4 kellade probleemide puhul (totaalne blackout, kõik kellad kukuvad maha) soovitatakse armatuurlaua näidikuteplokis kontrollida ja välja selgitada külmjoodete lokalisatsioon, läbipõlenud rajad jne. Lisaks kaasneb ka õlisurve või mõne muu hoiatustule põlema hakkamine.

Viga on hoopis selles, et juhipoolse tagutule juhtmed on pagasniku luugi juures (murde kohtadel) lühises, soovitaksin päris pikalt pagasnikuluugi sees ja tule pistiku juurest välja vahetada ca 30-50cm pika juhtmekamaka (7tk). Lisaks on läbi 12 kaitse (15A).
Sümptoomid on sellised, et armatuuris vilguvad hoiatustuled, või on päris kustus aga gabariidid, suunad ja taustavalgustus töötab. Kellad on aga nullis.


Süüteluku põhja vahetades soovitaksin olla väga ettevaatlik http://tarmo.astronet.ee/audiclub/tonny/diy/5.jpg mitte mingil juhul avada seda valgelt liitekohalt (juhul kui põhi on põlenud ja tagasitõmbe vedru kinnitusanksud katki, väga lihtne on see asi ajada täiega lühisesse ja starter koos autoga maha põletada, juhul kui see juhtub siis peaks vähemalt 20sek jõudma akujuhtme maha tõmata ja auto käiguga välja suretada. Raudselt ei tohi enne masinat välja suretada sest siis kärssab starter 5sek) ÕIGE pistik on maskeeriunud musta osa küljes--> väga rahulikult ja tasakesi selgitada liitekoht välja.

Üldse kui süüteluku põhi seksima hakkab vahetage kindlalt välja sest kui starter maha kooleb, siis on väljaminek vähemalt 5x suurem.

KÕIK soovitused ja probleeemide lahendused võiks siia korjata, sest neid probleeme on pidevalt kus B3/B4 elekter ja kellad jupsivad.
Külmjoodete tavalised asukohad võiks ka siia lisada.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 33.4% - SQL: 66.6%]