Teema ülevaade |
Kristoff
|
postitati 08.01.10 10:02 |
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Tsitaat: | Algselt postitas: Eints
Foorumist korra üks säärase salongisoojendus süsteemiga masina pilt juba ennemgi läbi käinud. Huvitav oleks hoopis teada mis põhjusel sellist varianti
toodedeti ja mis otstarbel |
Ntx mb kasutab sama ajastu masinatel ka "pliidinuppudega" kliimasüsteemi, kusjuures kogu muu kliimaosa on sama mis "automaatse" juhtimisega
versioonil. Tegelikkuses ongi tegemist ka automaatse kliimasüsteemiga, lihtsalt seadistamine käib pliidinuppudest. Sobib eriti hästi vanuritele jm
konservatiivsetele inimestele (ntx minusugune) kellele meeldib näha mis asendis nupp on.
Antud juhul vist tegemist ainult kütva seadmega, seega ilmselt siis ette nähtud kasutamiseks piirkonnas kus jahutamist tarvis pole.
|
OT:
Mulle teadaolevalt ei ole see enamuses tolle aja MB-des paiknev rullikutega süsteem automaatne kliimaseade, vaid tavaline kahetsooniline
konditsioneer, kus pead ikkagi ise pidevalt kruttima, kui hakkab liiga palav või liiga külm. Automaatset temperatuuri hoidmist pole neil täheldanud.
Vaid digitaalse ekraaniga kliimad ja vanemad ühetsoonilised rullikutega kliimad(mida ei saa nimetada enam samasse ajastusse C5-ga, sest W210-l vist
pole seda enam) tõepoolest hoiavad ka kindlat temperatuuri ja omavad AUTO nuppu.
Mis aga puutub selle C5 pliidinuppudesse, siis minu endise 98 aastal toodetud C5-e kasutusjuhendis oli muuhulgas ka pilt nendest pliidinuppudest.
Isegi imestasin, sest polnud ühelgi müügisoleval sellist näinud. Eeldusel, et kasutusjuhendisse pannakse kogu võimalikku varustust puudutav info, siis
uuemate C5 omanikud saaksid kommenteerida, kas nende raamatutes ka selle manuaalse konditsioneeri juhend on. Väga võimalik, et pole ning sellisel
juhul võib arvata, et see oli C5 tootmise algusaastatel, kui manuaalne juhtimine oli veel laialt levinud, standard või siis nö kärpevõimalus, et saada
odavamalt hakkama. Hiljem see võimalus kaotati.
|
ferdinand
|
postitati 08.01.10 08:51 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Eints
Foorumist korra üks säärase salongisoojendus süsteemiga masina pilt juba ennemgi läbi käinud. Huvitav oleks hoopis teada mis põhjusel sellist varianti
toodedeti ja mis otstarbel |
Ntx mb kasutab sama ajastu masinatel ka "pliidinuppudega" kliimasüsteemi, kusjuures kogu muu kliimaosa on sama mis "automaatse" juhtimisega
versioonil. Tegelikkuses ongi tegemist ka automaatse kliimasüsteemiga, lihtsalt seadistamine käib pliidinuppudest. Sobib eriti hästi vanuritele jm
konservatiivsetele inimestele (ntx minusugune) kellele meeldib näha mis asendis nupp on.
Antud juhul vist tegemist ainult kütva seadmega, seega ilmselt siis ette nähtud kasutamiseks piirkonnas kus jahutamist tarvis pole.
|
Eints
|
postitati 08.01.10 05:06 |
Foorumist korra üks säärase salongisoojendus süsteemiga masina pilt juba ennemgi läbi käinud. Huvitav oleks hoopis teada mis põhjusel sellist varianti
toodedeti ja mis otstarbel
|
Liivatraktor
|
postitati 08.01.10 00:08 |
Iste käib küll elektriga
|
Kiil
|
postitati 07.01.10 17:56 |
Nendel on raske, kes ühe näpuga kirjutavad K ja S on nii kaugel
üksteisest.
PS. Nägin E38 7. seeria bemmi ka pliidinuppudega aga muidu C5'd ikka kliimaga olnud.
|
Kivitare
|
postitati 07.01.10 17:44 |
Tsitaat: | Algselt postitas: pemo
...extra...olex...kulukax...üx...maxis...
|
Kust foorumist sina välja hüppasid? Või on raske kirjutada välja -ks sõnalõpp? Punkt 3.
|
pemo
|
postitati 07.01.10 14:29 |
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Kahju, et Sa sellise kurva vaatepildi osaliseks juhtusid ja nüüd on seda ka kõik klubilised näinud !
Tõeline A4 sisuga polaarlennujaama patrullauto. Istmed on ka jääkarukäpajälje mustriga.
Nüüd pead ikka A8 poole vaatama, et usk Audisse taastuks
PS. Kas tuleks teha kollektiivne väljaost, et selline äbarik igaveseks hävitada või lihtsalt osadeks müüa. Aga võib-olla hoopis võimalus
kolletsionääridele. |
Tsitaat: | Algselt postitas: pemo
C5-l oli standardvarustuses kliima sees,see vana ikka pidi vist ikka peale plekkima,et extra tellida selline süsteem,eks ta tahtis ka vändaga aknaid
aga ju siis olex see liiga kulukax läinud(üx säga tellis rekale vändaaknad,lootis odavamalt saad aga maxis hoopis 3 kilo juurde)
Muuseas ma audidega üle 10-e aasta vuranud ja usk ikka endiselt nendesse jäänud ja C5 koos kliimagagi olemas |
C5-l oli standardvarustuses kliima sees, see vana pidi vist ikka peale plekkima, et ekstra tellida selline süsteem. Eks ta tahtis ka vändaga aknaid
aga ju siis oleks see liiga kulukaks läinud (üks säga tellis rekale vändaaknad, lootis odavamalt saad aga maksis hoopis 3 kilo juurde).
Muuseas ma Audidega üle 10-e aasta vuranud ja usk ikka endiselt nendesse jäänud ja C5 koos kliimagagi olemas.
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
|
rocket
|
postitati 07.01.10 13:58 |
Kahju, et Sa sellise kurva vaatepildi osaliseks juhtusid ja nüüd on seda ka kõik klubilised näinud !
Tõeline A4 sisuga polaarlennujaama patrullauto. Istmed on ka jääkarukäpajälje mustriga.
Nüüd pead ikka A8 poole vaatama, et usk Audisse taastuks
PS. Kas tuleks teha kollektiivne väljaost, et selline äbarik igaveseks hävitada või lihtsalt osadeks müüa. Aga võib-olla hoopis võimalus
kolletsionääridele.
|
pemo
|
postitati 07.01.10 12:06 |
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/716/auto_php-id=674716-view=100-www_auto24_ee.html
Pole varem kuulnud ega näinud sellist pilti.
|
|