Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Galerii
»
Grupp S kontsept ralliauto aastast 1986 (Sport quattro RS 002)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: blauk[/i] http://www.audipassion.com/univers_audi/concept_cars/groupe_s/index.php Groupp S pidi välja vahtama Grupi B 1987 aastal. Rahvusvaheline Autospordi Fõderatsioon FISA plaanis luua Grupi S, sest taheti luua klass milles konstruktorid saaksid arendada tulevikuautosid. Reeglid nõudsid ainult kümne koopia tootmist, et saaks osaleda võistlustel, kuid autode võimsus piirati 300 hobujõuga. Need reeglid on sarnased tänapäeva WRC klassi reeglitega, mis lubavad 300 hj. maksimum ja on vajalik 20 koopiat toota. Aga S grupp ei saanudki kunagi startida. Peale Henri Toivoneni surma, FISA annuleeris S grupi plaanid, kuid konstruktorid olid juba arendanud autosid, mida nad ei saanud kunagi kasutada. Grupp A muutus peamiseks võistlusklassiks konstruktoritele kes jätkasid peale Grupp B lõppu. Lancia töötas S grupi jaoks auto kallal mis sarnanes Lancia S4'le, oli ainult väiksem ja punane. Audi teatas et valmistab mudelit Sport quattro RS 002. Ford teatas samuti et töös on mudel RS200. Arvatavasti on tänane WRC klass see, milleks Grupp S oleks arenenud. Audi jõudis teha ainult ühe prototüübi eksemplari S grupi jaoks. Sellel autol on lühike raam, ning tähtsa uuendusena keskmootor (6 silindrit, 300 hj). Teatavasti kasutasid Audi konkurendid B klassi ralliautodel keskmootorit, mida peeti eeliseks. Raske ees asetseva mootoriga Audi quattro, hiljem Sport quattro ei olnud nii hea manõõverdusvõimega kui konkurendid. See mudel valmis 1986. Eesmärgiks oli jätkata Sport quattro edu rallidel. Peale Audi tagasitõmbumist rallidelt ja S grupi annuleerimisega, mudeli arendamine lõpetati. See ainuke eksemplar jäi kauaks peitu Ingolstadt'i angaaridesse. Kuni toodi välja Sinsheim'i Tehnikamuuseumis Saksamaal 1999-2000. Seal pandi mudel välja originaalkujul, lõpetamata. Need pildid on lehe keskosas. Peale Mobile Museum'i avamist Ingolstadt'is detsembris 2000, Audi viis mudeli oma uude muuseumi. Tehti ka iluravi (ralliveljed, uus värv, markeering). Praegu ongi mudel muuseumis Ingolstadt'is. See on alumistel piltidel [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Galerii
»
Grupp S kontsept ralliauto aastast 1986 (Sport quattro RS 002)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
34.5%
- SQL:
65.5%
]