Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Grupp S kontsept ralliauto aastast 1986 (Sport quattro RS 002) (Vastuseid: 26 | Vaatamisi: 21212)
blauk
huviline

Avatar


Registreerunud 20.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: coupé

postitati 15.04.04 19:04 Tsiteeri
Grupp S kontsept ralliauto aastast 1986 (Sport quattro RS 002)



http://www.audipassion.com/univers_audi/concept_cars/groupe_s/index.php

Groupp S pidi välja vahtama Grupi B 1987 aastal. Rahvusvaheline Autospordi Fõderatsioon FISA plaanis luua Grupi S, sest taheti luua klass milles konstruktorid saaksid arendada tulevikuautosid. Reeglid nõudsid ainult kümne koopia tootmist, et saaks osaleda võistlustel, kuid autode võimsus piirati 300 hobujõuga. Need reeglid on sarnased tänapäeva WRC klassi reeglitega, mis lubavad 300 hj. maksimum ja on vajalik 20 koopiat toota.

Aga S grupp ei saanudki kunagi startida. Peale Henri Toivoneni surma, FISA annuleeris S grupi plaanid, kuid konstruktorid olid juba arendanud autosid, mida nad ei saanud kunagi kasutada. Grupp A muutus peamiseks võistlusklassiks konstruktoritele kes jätkasid peale Grupp B lõppu.

Lancia töötas S grupi jaoks auto kallal mis sarnanes Lancia S4'le, oli ainult väiksem ja punane. Audi teatas et valmistab mudelit Sport quattro RS 002. Ford teatas samuti et töös on mudel RS200. Arvatavasti on tänane WRC klass see, milleks Grupp S oleks arenenud.

Audi jõudis teha ainult ühe prototüübi eksemplari S grupi jaoks.

Sellel autol on lühike raam, ning tähtsa uuendusena keskmootor (6 silindrit, 300 hj). Teatavasti kasutasid Audi konkurendid B klassi ralliautodel keskmootorit, mida peeti eeliseks. Raske ees asetseva mootoriga Audi quattro, hiljem Sport quattro ei olnud nii hea manõõverdusvõimega kui konkurendid. See mudel valmis 1986. Eesmärgiks oli jätkata Sport quattro edu rallidel. Peale Audi tagasitõmbumist rallidelt ja S grupi annuleerimisega, mudeli arendamine lõpetati.

See ainuke eksemplar jäi kauaks peitu Ingolstadt'i angaaridesse. Kuni toodi välja Sinsheim'i Tehnikamuuseumis Saksamaal 1999-2000. Seal pandi mudel välja originaalkujul, lõpetamata. Need pildid on lehe keskosas.

Peale Mobile Museum'i avamist Ingolstadt'is detsembris 2000, Audi viis mudeli oma uude muuseumi. Tehti ka iluravi (ralliveljed, uus värv, markeering).

Praegu ongi mudel muuseumis Ingolstadt'is. See on alumistel piltidel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 16.04.04 08:18 Tsiteeri


Sellise autoga sooviks isegi kulgeda, võib tõeline elamus olla.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 24.01.08 00:37 Tsiteeri


See näeb ikka tõsine ulme välja :o


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MorroW
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.06
Asukoht: Tartu, Lootuse tn
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Avant 2.6 q

postitati 24.01.08 07:58 Tsiteeri


Ulme on veel...kerge väljend :D

Aga jah, räme elukas :D Ainuke audi, mis ei näe audi moodi välja :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 24.01.08 07:59 Tsiteeri


Väga lahe on sellist asja lugeda. :) Mind huvitaks rohkem see kapotialune. Kahjuks ei ole sellel lehel sellest suurt midagi kirjas. Kas tõesti R6? Minu teada ei ole Audil ühtegi R6 mootorit olnud seeriatootimises. Või teab keegi teisiti?

Mis masina välimust puudutab, siis ma kaldun arvama, et kui see projekt oleks edukas olnud, siis nii mõnigi Audi oleks teise näoga olnud.

Tsekka õhuvõtu võrdlust!


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Skeldo
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal

Auto: Hybrid

postitati 24.01.08 08:41 Tsiteeri


Peab tunnistama, et olen ise seda autot salaja katsunud, kahjuks küll väljast :p

Aga jah nii imelik kui see ka pole kasutasid Audi insenerid rida 6-st mootorit mis asetses audile omaselt pikuti.

Teadaolevalt on antud mudeli odomeetri näit 12km!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 24.01.08 09:27 Tsiteeri


Hea, et nad audi rõngad ikka külge keerasid, muidu vaata kuidas tahad, aga...


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 24.01.08 09:31 Tsiteeri


aga kere olii voibolla kellegilt teiselt tellitud?noh disainerid voibolla siis mujalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 24.01.08 09:44 Tsiteeri


Olen palju just mõelnud sellele, et mis oleks rallimaailma autodest saanud, kui b-grupiga poleks nii kurvalt läinud.
Nimelt Fordi RS200(1.8 turbo 450hp!) jõudis mõned rallid enne keelustamist teha, kuid see oli üks esimene auto, mis oma tava seeritootmises olnud autodest trastiliselt erines- tagatuled olid Sierra omad. Oleks ka Audi rajale päästnud teemaalgataja poolt mainitud prototüübi, oleks võibolla ka tänapäeval rallisarjades tänavasõidukitest kapitaalselt erineva disainiga liikurid.

PS! Huvitavad numbrid(b-grupp):
Audi S1 -450HP
Citroen BX4TC -380HP;2.1turbo
Ford RS200 - 450HP;1.8turbo
Lancia Delta S4 - 1.75l turbo+kompressor, 450, 500 ja 550hp
MG Metro - 3liitrine vabalthingav V6 420hp
Peugeot 205 Turbo 16 E2 - 1.8 turbo, kuni 500HP
Renault 5 Maxi Turbo - 1.5 turbo, 350hp


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 24.01.08 10:27 Tsiteeri


See siin vist isegi esimene katse ehitada ainult ralli sõitmiseks auto, kahjuks ei osutund see projekt eriti edukaks. Alustati seda projekti millaski seitsmekümnendatel vastuseks fordi RS 1800 le (võibolla fordi mudeliga eksin). Eba õnn peitus ilmselt võimsasmootoris ja tagaveos.

Lancia Stratos http://lancia-stratos.chez-alice.fr/Stratos10.jpg


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Skeldo
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal

Auto: Hybrid

postitati 24.01.08 10:52 Tsiteeri


Siia teemasse peaks hästi sobima ka mõni sõna ühest teisest vahvast Audi prototüübist:
Mid-Engined Audi Sport Quattro S2

Antud auto ka siis keskmootoriga

http://album.kvleht.ee/albums/userpics/10001/normal_89940951uv1.png

Ning teadaolevalt (olenevalt allikast) ulatusid hj 800 kanti.

Tegu oli siis tavalise Audi Rida 5 mootoriga. Mingitel andmetel tehti seda masinat 2 tükki, ning ametlikult need hävitati. Kuid nii palju kui mina olen lugenud vanasi ajakirjandus allikaid siis autode tegemise jurues olnud isik väidab, et tegelt tehti 3 ning ainult 1 hävitati. 1 on siis Audi käes ning 1 pidi kadunud olema.

Kas see jutt ka õige on......


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 24.01.08 20:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Väga lahe on sellist asja lugeda. :) Mind huvitaks rohkem see kapotialune. Kahjuks ei ole sellel lehel sellest suurt midagi kirjas. Kas tõesti R6? Minu teada ei ole Audil ühtegi R6 mootorit olnud seeriatootimises. Või teab keegi teisiti?

Mis masina välimust puudutab, siis ma kaldun arvama, et kui see projekt oleks edukas olnud, siis nii mõnigi Audi oleks teise näoga olnud.

Tsekka õhuvõtu võrdlust!



Tegelt on VW/audil siiski olemas R6 2,8L Bensiinimootor olen sellist kohand VW LT peal auto oli pärit 80 keskelt. OT aga samuti on ju olemas R6 2,4D ja TD mida siis kasutati vastavalt WV LT ja volvo 700 ja 900 seeria autodel kuid seda ei ole kohand ühelgi muul sõidukil.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 24.01.08 21:11 Tsiteeri


The 1985 Audi Sport Quattro S2 was a mid engined prototyp evolution model for the world championship group B rally's based on the Audi Sport Quattro S1.
The formidable adversaries whould be the Lancia Delta S4, Peugeot 205 T16 and the Ford RS 200.
But Audi have only test it before pulling out of Group B rally after a horrendous rally accident with a Ford RS 200.

Kas mõni targem äkki leiab kuskilt sellest autost pildi??? Mina ei suutnud sada kuskilt leida, äkki muidugi lootusettu üritus. :(

Ilmselt võttis see B rühma lõppetamine meilt võimaluse sõita tänasel päeval keskmootoriga kuubikuga? :(


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Skeldo
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal

Auto: Hybrid

postitati 25.01.08 07:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
The 1985 Audi Sport Quattro S2 was a mid engined prototyp evolution model......

Kas mõni targem äkki leiab kuskilt sellest autost pildi??? Mina ei suutnud sada kuskilt leida, äkki muidugi lootusettu üritus. :(



Leidsin mõned pildid oma arvutist:

http://album.kvleht.ee/albums/userpics/10001/54153235yx3.png
http://album.kvleht.ee/albums/userpics/10001/normal_14015872ay8.png
http://album.kvleht.ee/albums/userpics/10001/normal_84489701xg2.png


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 27.01.08 20:14 Tsiteeri


Kui juba läks siin teemas b-grupi rallikatest rääkimiseks, siis...
Aastal 1983 Rootsi rallil oli Audi esindatud b-grupi autodega. B-rühma autoks oli Audi Quattro 320 hj. Stig Blomqvistile anti aga proovida Audi 80 Quattro, mis oli sama motoga nagu Quattro, kuid ilma turbota ja arendas 194hj. Edaspidi oli Audil plaans see homologeerida A-rühma autoks, kuid selle etapi lõppjärjestus oli:
1. Hannu Mikkola- Quattro 320hj
2. Stig Blomqvist- 80 Quattro 194hj
3. Lasse Lampi- Quattro 320hj
4. Michelle Mouton- Quattro 320hj
jne..

Blomqvist näitas, et ka sellise masinaga on võimalik võidelda, võites 7 kiiruskatset, Mikkola 9 vastu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 27.01.08 20:34 Tsiteeri


Võib olla panen väga puusse, aga kunagi lugesin ühelt leheküljelt(kahjuks enam ei mäleta milliselt), et rida 5 mootorid pani Audi peale sepärast, et rida 6, nagu BMW tüüpi autodel, ei mahtunud kapiti alla ära. Seda muidugi seeriatootmisse läinud autodele.

Väga vabandan kui eksin.

Kivitare


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 06.08.09 08:23 Tsiteeri
KLIKKA PILDIL



mid-engine Sport quattro S2 prototype with ~800hp..

http://img73.imageshack.us/img73/7074/89940951uv1.png


Kui link peaks kaduma, siis pildid on mul arvutis olemas ja saan saata.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 06.08.09 08:33 Tsiteeri


Saan aru, et tollel SQ S2-el on cooler taga küljel ja jahutusradikas ees. Huvitav, kui keeruliseks kujuneks see protsess, kui võtta tavaline Coupe ja proovida ise midagi sellist teha (mootor selja taha jne). Rinka jaoks võiks ta ka tagaveolisena teha.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ulmefm
huviline

Avatar


Registreerunud 28.04.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe 2,8Q

postitati 06.08.09 09:12 Tsiteeri


Kas kuskil piltide linke ka on mis töötaksid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Skeldo
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal

Auto: Hybrid

postitati 06.08.09 09:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Huvitav, kui keeruliseks kujuneks see protsess, kui võtta tavaline Coupe ja proovida ise midagi sellist teha (mootor selja taha jne). Rinka jaoks võiks ta ka tagaveolisena teha.


Tegelt ideeliselt väga lihtne.

B piilarist natuke tahapoole taha poole teha tulesein
Samalt maalt lõigata kuni taha välja põhi ära
Selle asemel teha toruraam mis hakkaks mootorit ja käigukasti kandma + amordid, vedrud
Käigukastist otse siis tagaveoliseks.
Katusest tuua sisse scoobid õhuga ning radikas ja cooler mootori peale.
Käiguhoovastik on sutsu mõtlemist aga ei midagi hullu.

Kokku saabki kerge ninaga ning keskmootoriga auto. Ideeliselt tundub suht kõva.

Doonoriks üks typ89 kupee 7a mootoriga ning tuld :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 06.08.09 09:30 Tsiteeri


http://www.groupbrally.com/images/audi/rs002/0.jpg


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 14.08.09 07:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Saan aru, et tollel SQ S2-el on cooler taga küljel ja jahutusradikas ees. Huvitav, kui keeruliseks kujuneks see protsess, kui võtta tavaline Coupe ja proovida ise midagi sellist teha (mootor selja taha jne). Rinka jaoks võiks ta ka tagaveolisena teha.
Vahi krutskeid.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pierre
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 90 7A

postitati 14.08.09 11:05 Tsiteeri


Leidsin ühe üsna huvitava lehe, lood Audidest omaaegsetes autoajakirjades: link


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 14.08.09 11:13 Tsiteeri


Väga asjalik leid @ Pierre. Need võiks isegi oma serverisse aega koguma kopida.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 14.08.09 12:02 Tsiteeri


Pierre poolt vihjatud lingil on üks selline leht http://www.ableitet.no/files/art-Auto-Abt_80_quattro-4.JPG. Seal nimelt turborõhu reguleerimine salongist. Huvitav kuidas see lahendatud oli, ilma et mingisuguseid anomaaliaid( rõhk langeb ära jne) esineks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 63.7% - SQL: 36.3%]