Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Galerii
»
Alternatiivid Audi Quattrole
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Teemo[/i] Tegelt siin saab eristada veel kahte asja: läbivus ja max. töus. Läbivuse kohalt on selge, et pöhi roll on yldiselt kliirensil ning seejuures ei pruugi neliveoskeem nii oluline ollagi, kuid on ka erandeid. Endal on kogemus, kus siledal maal liiva-lumepudrus oli 80Q b2 selgelt yle Honda CRV-st. Milles iva: Audil kummid 175/70 R15 +korralikult körge vedru. Tänu sellele oli Hondal kliirens ehk möni sent suurem, aga otsustavaks saab punkt, kust kliirensit mööta. Kui Audil läheb esimesena maasse ehk sumpsitoru, siis Hondal tagumised silla osad, mille peale ta kohe ka istuma jäi. Igatahes vördes kohas kinni istudes tuli audi (vöibolla tänu tagalukule) välja, Honda ei. Max. töusu vöttes on aga oluline raskuskeskme körguse suhe teljevahesse. Kui joonistada kallakule auto ja tema raskuskeskmest raskusjöuvektor, siis näeme, et mida körgemal asub kese ja mida väiksem on teljevahe, seda suuremaks kasvab moment, mis tahaks auto esiotsa tösta maast lahti--- väheneb esiotsa haakuvus. Seda kohtame enamus maasturite kohapealt, mida on ka palju praktikas nähtud----nelivedu söiduauto vötab suurema töusuga(tasase) mäe. Eelneva juures olen kindel, et tasasest mäest läheb 4wd Subaru, Ford kui ka BMW samamoodi yles nagu Quattro. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Galerii
»
Alternatiivid Audi Quattrole
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
29.0%
- SQL:
71.0%
]