Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Audi 100 2.5tdi rihmavahetusest .
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: QUATTRO[/i] Mina laseksin väntvõlli otsa üle lõigata tasapinnaliseks spetsiaalse freesiga ja teeksin vastaspoolele uue hamba Dremeli või muu peenema otslihvija abiga. Pärast teed omale elu lihtsamaks tegemiseks võnkeleevendile uue 0 märgi lihtsalt. R4 mootoritega on lihtsam, seal on võimalik kasutada juba uuema malli rihmaratast, kus kiilusoone asemel on väntvõlli otsale lihtsalt sirgjooneline lõige tehtud. R5 motol paraku toetub võnkeleevendi ise otse vastu väntvõlli otsa, sellepärast ongi primaarne saada võlli ots ideaalselt siledaks. See kiil on seal teisejärguline tegelikult. Väntvõlli otsa saab iluseks sellise abinõuga - http://www.triumftools.sk/?page=zobrazPolozku&id=34818 Mul on laos olemas, saan hinda ka painutada. Eks otsustama peab, kas on uus teadmata ajalooga mootor odavam või mitte. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Audi 100 2.5tdi rihmavahetusest .
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
28.4%
- SQL:
71.6%
]