Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 100 2.5tdi rihmavahetusest . (Vastuseid: 40 | Vaatamisi: 17037)
Crp
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi

postitati 17.05.11 10:11 Tsiteeri
Audi 100 2.5tdi rihmavahetusest .



Plaan siis hakkata tegema rihmavahetust .Tegu siis audi 100 2.5tdi-ga 85kw. Sooviks rihmavahetuse kohapealt kergeid näpunäiteid , kuidas on kõige targem teha , mida eest ära võtta ja mida mitte .
Üritasin foorumist leida kuid ei leidnud , kus asuvad 2.5 tdi märgid mille järgi paika panna ? :D
Kas on mõtet vahetada koos hammasrihmaga ka pumba rihm ?
Ette tänades !


Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 17.05.11 10:36 Tsiteeri


No mina isiklikult võtaksin stange ja radikad eest ära, siis on seal piisavalt ruumi et toimetada. Kui juba hammasrihma vahetada siis kindlasti ka pumba rihm, veepump jne. Poolikut asja pole mõtet teha ju.


http://i1021.photobucket.com/albums/af333/Raido001/25tdi85kw.jpg


Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Crp
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi

postitati 17.05.11 10:41 Tsiteeri


Tänud joonise eest .
Kui kellegil veel soovitusi ja jooniseid siis oleksid need abiks mulle : )
Kuskil foorumis sai loetud , et peab ka hooratta eemaldama?


Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 17.05.11 10:54 Tsiteeri


Esiotsa lammutada pole mingit vajadust,piisab kui võtta ära vendi tiivikud ja pääseb vabalt ligi.Hooratas on ju teises otsas,mis see asjasse puutub?:o


Numerus stultorum infinitus est.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Crp
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi

postitati 17.05.11 11:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vreps
Esiotsa lammutada pole mingit vajadust,piisab kui võtta ära vendi tiivikud ja pääseb vabalt ligi.Hooratas on ju teises otsas,mis see asjasse puutub?:o


Seda minagi , kuskil x foorumist lugesin , vist oli a24 foorum , :D


Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 17.05.11 14:04 Tsiteeri


Nukkvõll läheb tagumise ekstsentrik sälgu abil paika (sälgust lehtvõtme läbi pannes kaanega paralleelselt).
Pump märgi järgi.
Mootori keerad hooratta märgi abil paika. Parema külje peal on hooratta kojas ovaalne auk, sealt see märk paistma peaks hakkama. (Kasutaja arro postitatud pildil number 3.)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Crp
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi

postitati 17.05.11 14:30 Tsiteeri


Nii , nüüd on parem skeem jäi segaseks . Pildil number 1 näidatud "rattal " on poldid pandud koos liimiga ikka ?


Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 18.05.11 07:33 Tsiteeri


Selles teemas on natuke rihmavahetusteemat lahatud. Vändaotsa ja rihmaseibi kinnituse teema on seda tüüpi mootoritel niivõrd perversselt lahendatud, et minul ntx on tekkinud tõsine sallimatus üleüldse vag autode tehniliste lahenduste suhtes. Nässus vända ots (ja sellest laiali läinud mootorid) on sellistel mootoritel oskamatu rihmavahetuse tõttu vist üheks põhilisemaks probleemiks.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 18.05.11 08:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vreps
Esiotsa lammutada pole mingit vajadust,piisab kui võtta ära vendi tiivikud ja pääseb vabalt ligi.Hooratas on ju teises otsas,mis see asjasse puutub?:o


No mina arvan et siiski oleks vaja esiotsa lammutada. Kuna alumise rihmaratta kinnitus poldid, ja ka vända külge minev polt tuleb ju lahti võtta, ja pärast ka korralikult ka tagasi panna, ning kinni keerata koos abivahendiga ja õige jõuga. Kui stanget ja radikaid eest ära ei võtta siis minuarust ei ole võimalik seda korralikult teha, kindlasti saab tehtud kuid tulemus ion vast see mida ferdinand ülevalpool kirjeldas.


Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 18.05.11 13:47 Tsiteeri


Vabandust aga mina ei arva vaid tean,et pole vaja esiotsa lahti lõhkuda.Rihmaratast niikuinii enne kätte ei saa kui vändapolt lahti on.Milleks siis on vaja seda debiilset silumiinist jublakat seal retsida.Tuleb kogu kupatus korraga ära võtta ja töölaual edasi teha.Kui aga hakata seda kremplit (4 polti)lahtise vändapoldiga mootori küljes kokku panema vot siis läheb hammasrihmarattal kihv või vändaots raudselt p...sse.Ja nagu ma kirjutasin ruumi on seal tohhujaa ja bolshe:D


Numerus stultorum infinitus est.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 18.05.11 15:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Crp
Nii , nüüd on parem skeem jäi segaseks . Pildil number 1 näidatud "rattal " on poldid pandud koos liimiga ikka ?


Peaks olema koos liimiga jah. (Vist käis sinine keermeliim). Kui ma ise seda ratast vahetasin, panin kohe uue poldi ka. Ja nina ei ole vaja küll lammutada. On vaja eemaldada ventikas ja see paneel sealt eest. On küll kitsam, kui nina lahti lammutades, aga saab täitsa hakkama.

Jõudu tööle! :)


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 18.05.11 16:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vreps
Vabandust aga mina ei arva vaid tean,et pole vaja esiotsa lahti lõhkuda.Rihmaratast niikuinii enne kätte ei saa kui vändapolt lahti on.Milleks siis on vaja seda debiilset silumiinist jublakat seal retsida.Tuleb kogu kupatus korraga ära võtta ja töölaual edasi teha.Kui aga hakata seda kremplit (4 polti)lahtise vändapoldiga mootori küljes kokku panema vot siis läheb hammasrihmarattal kihv või vändaots raudselt p...sse.Ja nagu ma kirjutasin ruumi on seal tohhujaa ja bolshe:D

Endal olen 2 korda vahetanud ja esimene kord sai ka vahelt tehtud kuid töö läheb kiiremini kui nina eemale tõmmata. Väga halb on alumist poltti kinni keerata kui ruumi pole samuti veepumba ja tiiviku polte on jama lahti nusberdada vahelt. Eks ta ole maitse asi a mulle meeldib teha kui ruumi on rohkem.
Kui tööriistu pole siis ära hakka üritamagi. Ülioluline on alumine polt õige jõuga ja õigesti kinni keerata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 20.05.11 08:31 Tsiteeri


Need targad, kes vahetavad sellel autol rihma ilma nina maha vôtmata, seletage palun ära, kuidas te pingutate alumise rihmaratta polti jôuga 200Nm + 270 kraadi. Palju ônne spetsialistidele, kes panevad asja kokku ilma nina maha vôtmata, vana poldiga ja tavalise narega. Enamusel VAG grupi autodel kasutatakse venivaid polte, mis on môeldud ühekordseks kasutamiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad TDI manuaal

postitati 20.05.11 08:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: martin471
Need targad, kes vahetavad sellel autol rihma ilma nina maha vôtmata, seletage palun ära, kuidas te pingutate alumise rihmaratta polti jôuga 200Nm + 270 kraadi. Palju ônne spetsialistidele, kes panevad asja kokku ilma nina maha vôtmata, vana poldiga ja tavalise narega. Enamusel VAG grupi autodel kasutatakse venivaid polte, mis on môeldud ühekordseks kasutamiseks.


Aga miks peab nina maha võtma, rakis ja 3/4 tolli padrunvõti mahub sinna vahele ära. Kui konti pole ja jahutusvedelik nagunii välja lastakse siis võib küll radika eest ära võtta jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 20.05.11 11:09 Tsiteeri


Millist polti sa pingutad jõuga 200Nm + 270 kraadi? Äkki hoopis 160NM + 180 kraadi?


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 20.05.11 13:33 Tsiteeri


AEL mootoril on AutoData järgi 200 ja 270.Aga ligipääsetavust see ju nagu ei muuda väää:D Nagu ka see kas on uus või vana polt. Ja õieti mille üle vaielda,kes tahab keeraku
rihmavahetuseks kasvõi istmed ja rool maha kui meeldib ja muud teha pole.:cool:


Numerus stultorum infinitus est.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 20.05.11 14:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vreps
AEL mootoril on AutoData järgi 200 ja 270.Aga ligipääsetavust see ju nagu ei muuda väää:D Nagu ka see kas on uus või vana polt. Ja õieti mille üle vaielda,kes tahab keeraku
rihmavahetuseks kasvõi istmed ja rool maha kui meeldib ja muud teha pole.:cool:


160NM ja 180 kraadi on õige.
200Nm ja 270 kraadi on natukene palju, mitte, et see polt sellist jõudu ei kannataks, kannatab, kuid liigse ülekeeramsiega väheneb pingsus poldile ning kinnihoidmisjõud ei saa õige.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 20.05.11 15:21 Tsiteeri


Ma ise olen pannud oma AAT-l 190-200nm ja 180 tavaliselt koos uue poldi ja liimiga. Aga see teine on AEL-i kohta AD-s kirjas.


Numerus stultorum infinitus est.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 20.05.11 15:50 Tsiteeri


Liimi on viimane totrus sinna panna, pigem näpuotsaga määret poldikeermele hoopis;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
westa
huviline

Avatar


Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8

postitati 20.05.11 16:29 Tsiteeri


Palju õnne, kui pead ise uuesti rihma vahetama, siis tead kellele vastu pead selle liimi eest anda ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 20.05.11 20:53 Tsiteeri


Läeheneme asjale nii, et siin foorumis küsitakse kuidas rihma vahetada ja seda oma autol, mitte mitmekümnel teenindusse tulnul. Kui juba oma masina tegemine ja aeg ei ole nii limiteeritud, siis esiteks tasuks ikka nina maha võtta, sest kust me teame kas vända eesmine simmer on korras või mitte. Selle korralikuks vahetamiseks, eriti paigalduseks, ei piisa koduste vahenditega radika vahelt nokitsemisest. Teiseks korralikuks pinguti pingutamiseks peab suur otsa ratas küljest ära olema. Kolmandaks diislid, millel on vändal 110mm pikk polt ehk 2,5 mootorid(2,4 diisel omab samast polti nagu bensukal ja on 160nm+180kraadi) vajavad paigaldusel 200nm ja 275kraadi. Loogika järgi võibolla tundub kole suur jõud, kuid kuna 110mm polt on seibiga, siis see 270kraadi, mis lisaks keeratakse ei ole võrreldav 180kraadi bensuka omaga, ja tuleb suhteliselt lihtsalt.
Julgen väita, et 99% tuksi keeratud väntadest on vale paigalduse viga. Hiljuti otsisin 103kw AEL viga, miks süüde ennast 200 rpmi ulatuses lihtsalt 10 kraadi edasi keerab ja siis tagasi. Asi oli selles, et tüüpiline mitte Vag grupi remondimeees oli poldi kinni väänanud u. 300nm-ga ning rihmaratas liikus vändal edasi-tagasi. Uus hammakas ja õige paigaldusmoment lahendasid probleemi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 23.05.11 20:20 Tsiteeri


Mainiks veel selle keermeliimi kohta nii palju, et olen ise samuti kuulnud, et vända poldi vahele pole seda üldse hea mõte panna. Tulemus on see, et liim võib hakata tahkuma enne kui polt on lõpuni pingutatud ja seega ei saa pingutusjõud piisav. Keerme vahele tuleks tõesti pigem paar tilka õli panna. Kui õige jõuga pingutada, siis ega see polt ennast lahti ei keera. Kui hammasrihmaratas vända otsas liikuma hakkab, siis ei ole see ka enamjaolt sellest tingitud, et polt on ennast lahti keeranud, vaid ikka sellest, et polt pole piisava jõuga kinni keeratud.

Kui audi tehase eksperdid on sellised poldid ja sellised jõud välja mõelnud, siis on sellel kindlasti ka tagamõte ja jalgratast pole mõtet leiutama hakata...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 24.05.11 07:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Liimi on viimane totrus sinna panna, pigem näpuotsaga määret poldikeermele hoopis;)
'

Kusjuures küsisin kunagi kolme remondimehe käest ja kõik soovitasid diiselmootorile panna ka sinist(nõrgemat) keermeliimi sinna keerme vahele.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 24.05.11 14:56 Tsiteeri


Sinna ei panda liimi!
Õli nii keermepinnale kui ka põkkpindadele, et polt ei kiiluks ennast pingutades kinni rihmaseibi vastu vaid laseks rahulikult ilma kiuksuta pingutada.
Juhul kui on kunagi olnud liimiga polt sees, siis on kohustuslik keermepulgaga vända ots üle keerata ja liimijäägid õhuga välja puhuda. Ja alati uus polt.
Tean ka paljusid inimesi kelle põhiremondiriistadeks on kauplustes müüdavad lekkepeatajad-tihendiparendajad jne, samuti on remondimehi kes ei viitsi paigaldada uut polti, kuna liim ju peab.
Samamoodi saab kõik mootorid mingi suvalise äädikalõhnalise sanitaarhermeetikuga õlipidama mingiks ajaks, kuna silikooniribadest umbe jooksnud õlivõtturi tõttu kokkujooksnud mootor ei saa enam õli lekkida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
freelander
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi

postitati 02.06.11 09:46 Tsiteeri


Vaatasin joonseid A6 kohta, kus kirjas rihma vahetusest. 2,5tdi AEL 103kw
Nimelt enda masin hakkab uuesti kokku saama ja nüüd tuleb iseseisvalt uus rihm peale panna.
Mõlemad rihmad tuleb peale panna koduste vahenditega. Mootorid võõras teema ei ole, aga ei saa päris täpselt aru, millised märgid ma kohakuti pean panema, kui panen esimest hammasrihma peale ja teist?
Alumisest otsast saaan aru, seal panen paika hoorattal oleva märgiga. Aga nukvõlli otsaratas?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 66.9% - SQL: 33.1%]