Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Audi 100 2.5tdi rihmavahetusest .
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Teemo[/i] AAT mootoril sõltub aastast millal oli ainult pingutusrull pumba ja nuka vahel ja millal tuli ülejooksurull lisaks. Pumbarihma pingutusel ei ole mõtet seda pingutusrulli pingutusjupinat looma jõuga lõppu tõmmata sest siis saate ikkagi rihma või pumpa varsti remontida. Aga veelkord kõige olulisem kogu r5 juures on alumine otsapolt 200nm 270 kraadi(kui on 110mm polt)-ja on töökodasi, kus ei leidu nii pikka torugi, et 90 kg mees seda peale jõuaks keerata+rakis otsaratta hoidmiseks. Teine variant, et võtad kõige pikema toru ja suurema mehe ja keerate niikaua kui juba ammu hirm peal, aga siis on ka kinni. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Audi 100 2.5tdi rihmavahetusest .
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
25.8%
- SQL:
74.2%
]