Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Audi 100 2.5tdi rihmavahetusest .
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: martin471[/i] Mainiks veel selle keermeliimi kohta nii palju, et olen ise samuti kuulnud, et vända poldi vahele pole seda üldse hea mõte panna. Tulemus on see, et liim võib hakata tahkuma enne kui polt on lõpuni pingutatud ja seega ei saa pingutusjõud piisav. Keerme vahele tuleks tõesti pigem paar tilka õli panna. Kui õige jõuga pingutada, siis ega see polt ennast lahti ei keera. Kui hammasrihmaratas vända otsas liikuma hakkab, siis ei ole see ka enamjaolt sellest tingitud, et polt on ennast lahti keeranud, vaid ikka sellest, et polt pole piisava jõuga kinni keeratud. Kui audi tehase eksperdid on sellised poldid ja sellised jõud välja mõelnud, siis on sellel kindlasti ka tagamõte ja jalgratast pole mõtet leiutama hakata... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Audi 100 2.5tdi rihmavahetusest .
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
28.3%
- SQL:
71.7%
]