Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
JMets

 postitati 15.10.17 16:53
Kas audi A4 b7 2.0tdi 103kw BLB võib sama probleem olla? :) Mu A4-jal on samad sümptonid.
scottimees

 postitati 14.11.10 11:51
Element nimega "magnetventil" läheb lühisesse. A6l ei ole sellega kokku puutunud aga sama mootoriga VW Passatil on väga levinud häda. Siis jääb ühe lühises pihusti pärast pill seisma. Kummaline on see et 1.9l pole sellist asja kunagi olnud ja ei usu et midagi sellist juhtub ka.
Black

 postitati 04.11.10 14:44
Jah, tean tegelikult. Pole lihtsalt endal seni näppida vaja olnud.
ahartsi

 postitati 04.11.10 13:36
Veel täpsemalt - mis on mis!
ahartsi

 postitati 04.11.10 12:22
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Nojah, õige küll, niiöelda "kütuselatt" on neil ju elektromagnetiline.
Täpsemalt on iga silindri kohta üks elektromagnetiliselt juhitav pump-pihusti.

http://www.mobilohnefossil.de/images/user/PUMPE_DUESE_I.jpg
Black

 postitati 04.11.10 11:42
Nojah, õige küll, niiöelda "kütuselatt" on neil ju elektromagnetiline.
ahartsi

 postitati 04.11.10 10:49
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Mind huvitaks ka, mis seal nuka pealt käitatavas pumppihustis lühisesse läheb? Miski juhtpihusti teema?

Mannetuse koha peal vaieldes tasuks alati arvestada sellega, et diiselmootor on turboga. ;) Max väändemoment on pea sama mis 3.2 FSI-l, kättesaadav on see aga juba palju madalamatel pööretel.
PD mootoril ei ole juhtpihustit. Kel huvi saab vaadata siit mis karul kõhus!
Black

 postitati 04.11.10 09:26
Mind huvitaks ka, mis seal nuka pealt käitatavas pumppihustis lühisesse läheb? Miski juhtpihusti teema?

Mannetuse koha peal vaieldes tasuks alati arvestada sellega, et diiselmootor on turboga. ;) Max väändemoment on pea sama mis 3.2 FSI-l, kättesaadav on see aga juba palju madalamatel pööretel.
A624

 postitati 04.11.10 09:07
Heh, pole hullu- väike vaidlusmoment käib elu juurde ja kui seda ei oleks oleks ju elu väga igav või mis...
Aga räägi veidi sellest PD elementida lühise teemast lähemalt äkki?
scottimees

 postitati 04.11.10 06:54
See oli naljaga pooleks öeldud. Muidu on 2.0 piisav mootor, 3.0 on aga väga korraliku varuga. Ei ole küll õige teema aga 2.0l on tunduvalt rohkem vigu ja "haigusi". Osad probleemid on isegi väga tõsised, nagu näiteks lagunevad õlipumba ketid ja lühises PD-elemendid. Ei tahtnud midagi või kedagi maha teha, palun vabandust, kui selline mulje jäi.
diselist

 postitati 23.10.10 15:23
see 2.0tdi jääb 3.0tdi-st maha ainult lõpus kõrgetel pööretel mida eriti ei kasutata nagunii,kes kaagutab et edasi ei lähe see sõitku sellisega kõigepealt.


***
Märkus moderaatorilt: "Kuna kasutaja ei ole vaatamata varasematele märkustele asunud järgima foorumi reeglite 3. punkti, on kasutaja postitusõigus peatatud!"
sileem11

 postitati 22.10.10 12:22
Tundub et mõni elab veel eilses päevas ja majandustõusu harjal, palun väga. Selliste kommentaaridega tasub ettevaatlik olla, kuna sellised iroonilised kommentaarid võivad valusalt ka lgp. scottmees ennast tabada järgmine kord. :D

Pisike diisel väga hea valik - piisav vääne/optimaalne kiirendus ja madalad kulud - nagu autorigi mainis, jääb piisavalt raha ka muude ilusate asjade jaoks.

Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
Kas 2.0TDI C6 peakski liikuma? :D Minuarust tal sünnist saati on üks tähtis detail külge panemata jäetud.....mootor :D

A624

 postitati 22.10.10 12:03
Mnjahh, see auto tõesti ei liigu sentimeetritki paigalt ja kapotti üles tõstes haigutab selle all tühjus... :D
Tõsiselt rääkides- minu jaoks läheb see auto Eesti oludes mitte piisavalt hästi, vaid isegi väga hästi edasi.
Sõites enamasti Tallinnas, kus on ummikud, uimased kaasliiklejad ja keskimine sõidukiirus ca 25 km/h (pardakompuutrilt vaadates) on kiirendus 0-100 km/h 10,3 sek väga OK. Kunagi ammu kui mul oli 0,9L mootoriga väikeauto kasutada, liikus seegi Tallinna oludes piisavalt kiiresti edasi oluliselt pingutamata... :P
Küsimus on pigem selles, mis kellegi jaoks oluline on- mulle näiteks meeldivad korralikud, kvaliteetsed ja mugavad tarbeesemed nagu TV, stereosüsteem, rõivad, auto, mobiiltelefon, jne. Mõnele aga ei ole auto tarbeese, vaid hobiobjekt- rõõm vaadata selliseid inimesi ja nende mänguasju. Mõnele aga on oluline see, et saab kellelegi linnas kiirendusega "põske panna" ja tunneb ennast siis hästi- jällegi mõnus vaadata kuidas võimas auto mootori urisedes nagu mürsk kohinal mööda tänavat lendab... Kusjuures mulle näiteks meeldib suure lukssedaani täisgaasil kiirendust palju rohkem kõrvalt vaadata/nautida kui sees istudes kogeda kuna sees on vaikne j akiirendus emotsioonitu. Omal ajal BMW 750 omades oli suurem kaif vaadata kuidas sõber sellega sõidab kui ise roolis olla! :D
Maitse asi!
Vaba maa- vabad võimalused!

Midaiganes, kuid mulle mu 2,0 TDI MEELDIB :)
scottimees

 postitati 22.10.10 05:35
Kas 2.0TDI C6 peakski liikuma? :D Minuarust tal sünnist saati on üks tähtis detail külge panemata jäetud.....mootor :D
A624

 postitati 11.10.10 12:47
Auto korras. Katki oligi turbo solenoidi või solenoidklapi (ei tea kuidas õige nimetus) pistik. Tehti kuidagi korda ja samuti telliti uus pistik, et jama enam kunagi ei korduks peale uue pistiku installimist. See pistik asub kohe mootori peal ja on hästi näha kui kate eemaldada (seal muud niiväga polegi) ning kui see solenoid või misiganes nimega jubin on peetis/ei anna ühendust siis turbo taha ei tule lihtsalt.
VEDAS! (seekord) ;)
A624

 postitati 11.10.10 07:41
Näitab turbo viga aga kuna eelmisel omanikul on probleeme olnud sama asjaga (turbo juhtimissolenoidi kaabel oli katkenud kuskil pistiku lähedal ja see sai tal ise uuesti parandatud) siis arvan, et saab kergelt korda. Loodan õigemini...
Uurime asja igaljuhul ja kui korda saab annan teada- ehk kellelgi kunagi abi.
vedru

 postitati 10.10.10 20:24
Millal küttefilter on vahetatud, pakun esimese asjana aga kaabel järgi, saad aimu.
A624

 postitati 10.10.10 19:57
Juhtus siis selline asi, et täna Haapsalust tulles lakkas masinal järsku normaalne minek. 6- nda käiguga asi sisuliselt üle 110 kmh sõita ei jõua. Tühikäigul normaalsest suurem vibra ja veidi kõvem heli mootoril. Mootorituli kohe põlema ei läinud, alles mõne aja pärast. Kiirendades kõikidel pööretel täiesti jõuetu, jääb teistele autodele jalgu liiklusvoolus....
Homme arvuti taha minek aga huvi pärast küsiks- äkki keegi oskab pakkuda mis kuradil viga võib olla?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 56.5% - SQL: 43.5%]